Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2011, 23:11

Saat senkin kyllä sitten julkasta täällä Lotdow jahka saat kuvasi valmiiksi B)

Yawn~ .. huomenna taas typerän aikainen herätys aamulla. Ja pitäisi saada jotain juttuja aikaiseksikin jopa ;_____; Enkä tykkää olla siellä yhtään kun siellä on ihan väärä maikka (joka on ihan pihalla kaikesta ja joudun olemaan liikaa läsnä tunneilla!) kun oikea on kipeänä tms. >:
Lol kävi tänää mielessä et voisin maalaa porukoille "tauluja" niitten hahmoista ja sitte nuo kyseisen hahmon omistajat saisivat tavalla tai toisella nuo väkerrykset itselleen. Bwahahahaa, oli huono aivoitus tämä aamun väsyneillä tunneilla~

Minkäslaisia suunnitelmia porukoilla on lähestyvälle syyslomalle keillä nyt kyseinen loma onkin?
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Loka 2011, 23:24

Oon valmis maksamaan korkeintaan 5 euroa + postikulut jos saan kohtuu kokosen maalauksen jostakusta hahmostani.
Yes, I am.

Syysloma.. onkohan mulla semmosta. Kai mä nakitan Ivyn taas tänne röhnöttämään mun seuraks, jos ei muuta ilmaannu~
Halloweenina si aijon pelata Amnesian läpi, tai ainakin yrittää päästä mahdollisimman pitkälle >8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2011, 23:35

Njäh, mulle mitään tarvitse moisesta maksaa jos joskus innostun maalailemaan. Mulle kun noista maaleista ja pohjista ei mitään kuluja aiheudu ja vaivanpalkaksi kelpaa hyvin se että maalauksen vastaanottaja on tyytyväinen jälkeen mitä saan aikaseks~
Oon kyllä sen verran möhnä maalaamaan että saapa nähdä uskallanko ikinä toteuttaa moista suunnitelmaa ;_____;

Uu, halloween. Mitähän jännää sitä ite keksis~
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Loka 2011, 09:34

Jeess!! Halloween tulee! Mä niin pidän siitä. Viime vuonna menin sellanen kasvomaalaus kouluun. Nii se näytti muka kaikkien mielestä joltain kaunalta... Tänä vuonna suunitellu vaikka mitä!!
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Loka 2011, 11:47

Uuu kasvomaalauksia 8O Do want.
Haluun myös kurpitsan mistä tehdä lyhdyn >8[ Miks suomessa ei myydä niitä mega isoja kurpitsoja. Tai si en vaan osaa ettiä oikeesta paikasta. Nyt tekee mieli kurpitsapiirakkaa.

Perhanan CDONin paketti ei vieläkään oo saapunu >8U Mä haluan mun Jack Daniel's laukun nyt!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 04 Loka 2011, 12:00

Jepjep. Olisihan se mukava Halloweeniksi pukeutua vähäsen tai jotain. Eipä vaan ole varaa kovin kalliisiin vermeisiin eikä myöskään pukuideaa. Ainut mitä tulee mieleen olisi laittaa päähän pikkuveljen väsäämä naamari, joka muistuttaa hyvin paljon Mick Thomsonin naamaria.

Ja kälyn pieni 3v. tyttö tulee kyläilemään. Kissoille koittaa kovat kaksi tuntia :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Loka 2011, 12:18

Kurpitasoja! Siitä tulikin mieleen eräs asia! Mun isä sano et jos menee jokin meloni tai kurpitsa päässä veteen ja ui pyssy kädessä hanhia päin. Nii ne ei sktte huomaa mitään öaitsi sen iso melonin tai kurpitsan. (Hahaha!) Iso kurpitsa pää!! Yksin kertaista on tehdä puku halloweeniksi on suunnitella vaikka joku verinen naama ja pukee mustaa päälle... Nii ku mä teen! Khi hahaha!
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Loka 2011, 13:32

Tarvitsen kaksi vapaa-ehtoista Creeppailemaan tähän malliin halloweenina!
Plus yhden joka suostuu leikkimään Nickiä
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 04 Loka 2011, 13:42

MÄ voin tulla ! Tosin aattelin pukeutua irvikissa kigurumiin, mutta kuitenkin ! Im your vapaaehtoinen !
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Loka 2011, 14:33

Crim ehdottautuu vapaaehtoiseksi! o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 04 Loka 2011, 15:42

Im going im going --->
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Loka 2011, 15:50

Osaan jo. Nyt creeppaan itteni postilaatikolle ja sitten uimahalliin.
Saa nähdä hukunko nyt jo vihdosita viimein lopullisesti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Loka 2011, 15:56

Voin kuvitella Aksun creeppaamassa pihamaalla~ *3*

Ja elä huku! Ilman Aksu kuningasta koko maailma luuhistuu kasaan >:
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Loka 2011, 16:07

Halloween ei ole minulle koskaan merkannut mitään, päivä toisten joukossa, ei kukaan pidä mitään juhliakaan nykyään, äiti ei osta koskaan kurpistaakaan, saan unohtaa pukujutut, kun en omista rahaa.
Joten tästäkin halloweenista tulee niin ihana, että uskon jo nyt, että lopulta vaan väsyn istumiseen ja nukahdan. Jos en sitten soita serkulleni ja ilmoita, että pidämme omat pirskeet, kun hän sentään joskus jaksaa minua.
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut