Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Syys 2011, 11:26

Hahhahhaa, eli sinä maksat mun leffaliput ja launtaikarkit. Tämä siksi koska äiti ja iskä maksaa ne normaalisti, mutta jos kerran olet se ylempiarvoinen niin voit hoitaa nämä raha-asiat. >:D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Syys 2011, 12:16

......... LOTTA! MIKS ETTE OO ENNEN KERTONU ETTÄ AGNAN SISKOKIN ON TÄÄLÄ?!
Minä mitään itte osaa yhdistää!

No nyt on sitten Ros tavattu irl ja vuosipäivä juhlittu ZGn kanssa. Josko sitä tänään jaksais ropetella.
Ja minähän olen pelannut ympäri foorumia! En kyl muista pelanneeni merellä, friikkituvassa enkä... jossain... anyway
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Syys 2011, 15:05

Aksu, that's the point, meidän piti paljastaa se jollain dramaattisella hetkellä ja tää oli onneks aika dramaattinen B) Lotdow is mah systah mutta ei meitä täällä paljon osaa yhdistää kun mun ropehahmot on niin hienostuneita ja elegantteja ja Lotta hoitaa monsteripuolen.
.......Varnefindon ja Randyhan ovat tunnetusti monstereita.

Paaljon onnea sinulle ja ZG'lle! Mulla tuleekin jo pian kaksi vuotta, l0sers.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Syys 2011, 17:04

Bah! Agna senkin ideuutti, unohditko jo että Varne on sivistynyt haltia, Morna se tässä on monsteri. Randy on puolihullu, joten hänet voikoon laskea monsteriksi. Ja Eugene onkin taas tosi hienostunut ja elegantti?

Aksulle ylläri pylläri. Agna näyttäisi siltä että suunnitelmamme onnistui täydellisesti.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Syys 2011, 17:41

:P

Jossei tätä suunnitelmaa olisi keksitty olis mun nimeksi varmaan tullut Logna, eikä Lotdow.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Syys 2011, 18:19

Niin, muttakun tehtiin tämä salakavaluus niin Lognasta piti vaihtaa Lotdow D: Ja olis se jotenkin kornia, öh, jos täällä olis ollu Agna ja Logna. Ja sitten muutaman vuoden päästä vielä Pegna >8)
mmupunkin alkuperäisnick on btw ollu Magna. THEY'RE EVERYWHERE!

Ja Eugene ON hienostunut ja elegantti. Ootko nähnyt sen juhlapuvun röyhelöineen? Mene kipinkapin katsomaan.

Vintiösukupolvi kuulostaa oikein hyvältä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Syys 2011, 18:48

Aprilli pilana muutan teidän kaikkien nickit -gna loppusiks.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 04 Syys 2011, 18:53

Teeppä se =D Kitgna =DDD Hohoo hienoo ^^ Ainoo ilman Gna päätettä oot sitten sinä ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Syys 2011, 20:08

Uskallatkin Aksu D: Tää on liian arvokas nickstyle aprillitteluun.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 04 Syys 2011, 20:15

Hahhah =D Agna polo suuttuu ^^ Keksikääpä joku toosi nerokas aprilli pila ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Syys 2011, 16:03

Wolfgna eeerrrrrrrrrrrrrrrrr.... x)

Kuinkas monta vuotta tämä TNF onkaan jo pyörinyt? :0 se varmasti lukee jossain, mutta totta kai Wolf jaksaa sen etsiä jostain persrei'ästä... ;) Nyt joku suuttuu minulle kun väitän, että se lukee siellä... :0
Vitsin, en osaa puhua mtn rakentavaa... :D Olenkohan hieman seko?

Lottowi (=Lotdow) , eikai Randy ole puolihullu? 8o Frederic on saanut huonoa seuraa! Noooouuuuuuuuuuhhhh! Voi minkälaisia vaikutteita hänen pieniin aivoihinsa isketäänkään, kohta hän ei näe kuin perhosia ja demoneita. :|
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Syys 2011, 16:53

TNF on ollut pystyssä jo vähää vajaa neljä vuotta (21.11.2011 tulee tasan neljä vuotta täyteen). Ja kyllä se persreijässä lukee, tatuoin TNFän syntymäpäivän sinne <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Syys 2011, 17:52

Niin valitettavaa kuin se onkin Randy on puolihullu. Tai henkisesti 5v, oletkos lukenut yhtään hahmo esittelyä ennenkuin hyväksyit pelin? :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Syys 2011, 18:01

Psst, Wolf, olisit Wogna etkä Wolfgna B) Nyt kun itse tajuan niin ilmeisesti aina nimen kaksi ensimmäistä kirjainta + gna. Tosin en tiedä pitäisikö esim. i-kirjaimeen loppuvien nimien olla gni-päätteisiä, kun kukaan kaveripiiristä ei satu olemaan i-loppuinen vaan kaikki ovat a-loppuisia D8
Tärkeä tieto.

TNF pian 4v! Yaaaay! \o/ Ja minä olen ollut mukana jo - eh - kolme ja puoli vuotta melkein!

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna