Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 05 Syys 2011, 22:56

Aaa, pitäisikö huolestua, kuulostaa niin pelottavalta tarjoukselta.

...Ei kai siinä ole kimonoita?
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Syys 2011, 23:04

O___o Joskus meidän rakas ylläpitäjämme saa minulle paskahalvauksen, ei kiva =D

Oikeesti bllaaaaf ! Mitä sitä keksis kun ei vaan väsytä, pulsuun vaan koneella nokka limassa oottamassa että joku vastaa ropeihin... Im so no life...
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 05 Syys 2011, 23:18

Aksutar kirjoitti:Kimono, kahleet, raippa ja strapon.

!!!

...Ja no, sitä samaahan minäkin täällä teen...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Syys 2011, 11:52

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH. Menempä siis vastailemaan ropeihin. Paitsi että Sandsin kans ei oo ropea menossa. >:
Yaay ukkostaa
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Syys 2011, 15:28

Moikka Crimson! No niin nyt on moikattu ku tuli joku ´"pakko moikata" juttu :D Ite ku alotin tos parikuukautta sit nii kyl mää vähä lueskelin joittekki ropeja ja myönnän, saatoin ottaa alkuaikoina hieman mallia, mutta anteeksi jos tämä on siis vaivannut teitä.. :'( mutta koitan olla nykyään matkimatta ja oon oniistunukki, varmaan.. :'D
Kuvis on kyllä kivaa, mutta en haluais sinne kouluun mennä niitä opettamaan >.<
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Syys 2011, 15:49

Heippa vaan sinullekin Debbie ! x)

Ja joo oon saanu muutamia tunteja vetää itse ja voitte vaan kuvitella kun karjun siellä luokan edessä pää punaisena valmiina mätkäisemään ensimmäistäkin ääntelehtivää otusta joka ei tahdo toimia yhteistyössä kanssani .. Seiskat ovat kaikkein rasittavin luokka .. eivät kuuntele puhetta ja niillä on aina vaan omat jutut menossa x____x' lisäksi ovat kovin melusia~

voi ukkostaspa täälläkin .. rakastan ukkosta vaikka se tarkottaakin sitä että täytyy uida sängyn alle pölyn sekaan ja repiä töpselit irt seinästä~
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Syys 2011, 15:56

Ukkonen ei oo kivaa just sen takia et töpselit irti ja netti pois O.O Meillä on menny jo tv rikki ukkosen syytä, mutta en mää silti pelkää et se iskis talon sähkö pömpeleihin :) Ja mää kuiteski raaaaaakaaastaaaan sadetta!

Ja mieti ite et minkälainen sit ite oot ollu seiskalla x)
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Syys 2011, 16:02

Meillä oli helskutin rauhallinen luokka niihin aikoihin .. aivan eriluokkaa kuin nyo nykyset .. ne ku on nii pieniäki vielä o____o
Ne vaan kutistuuuuu~

Tänne on varmaan iskemässä joku rankkasadehurrikaanimyrsky kun tuntuu puut menevän tuulesta kaksinkerroin.
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Syys 2011, 19:31

Lotdow, oelhan minä sen lukenut, jo neljään kertaan, mutta silti Randy osaa yllättää... D:

Agna, Ahaa... Wogna, ei kyllä kuulosta yhtään sen houkuttelevammalta. :|

Gabbaswain, täällähän on muuten juteltu ihan mukavalla nopeudella. hetki odottaa, niin joutuu jo kaksi sivua edelliseen mennä, että oman vietinsä löytää. Voih, olen niin hidas.
Eli siksi suosittelen, ettei minun kanssani kannata pelejä aloitella, jos hidas seura ei kelpaa ;) Nykyisetkin varmaan kiroavat tuolla kun en ole peleihin vastannut... :C Debbiekin kiroaa. x) Muutes, koska se meiodän viesteily ei ole kovinkaan edistynyt, niin jäikö se sittenkin minuun? :| Kun olen tässä vähän tuumaillut.
Templer

ViestiKirjoittaja Sands » 06 Syys 2011, 22:23

Aksuttarelta... katosi yhtäkkiä viestejä.

Mitä tapahtui nyt pelottaa aaah
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Syys 2011, 22:40

... Niimpä katosi... KUKA POISTELEE MUN VIESTEJÄ?! >8O
Eilen poistin itte yhden viesteistäni.. FOORUMI WTF!?
Sands pelataan jotain.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 06 Syys 2011, 23:05

Hmh no pyllistä niin pelataan.

...Taas parhaita viestejä yhdeltätoista illalla.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Syys 2011, 23:14

Ei kun sinä pyllistät ja minä pukkaan!

Yön myöhään tulee aina kaikki parhaat viestit
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 06 Syys 2011, 23:17

No kun mutta. :<

Olet pyllypää.
Sands
Kreivi