Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 06 Syys 2011, 23:30

No... No... Niin olet!

Ja ihan tyhmä.

:<
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Sands » 06 Syys 2011, 23:47

Enkä syö!

En syö rousk rousk...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Syys 2011, 23:53

Hyvä kapteeni, hyyyvää.
Mut oikeesti haluun pelata taas Garrettin kanssa..

Hihi, täytetään pulina omalla dialogilla
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 06 Syys 2011, 23:59

Tietenkin, pulinahan on vain meille kahdelle tehty.

Ja Garrett aina nauttii kun saa jakaa omaa kauneuttaan muiden kanssa, joten aina voi laittaa viestiä tuonne seuranhakutopsuunettei pulina täyty ihan kokonaan tästä, niin siellä voi miettiä hienouksia ja kaikkea aa.

Ja nyt minä

Menen nukkumaan.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Ivy » 07 Syys 2011, 01:28

^ You just did it yourself! I STAND STRONGER
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Syys 2011, 11:46

Emmä nukkumaan menny >: Lähdin metsästämään demoneita, mutta se on mun salainen ammattini niin valehtelen aina että meen nukkumaan.
Sitäpaitsi sä nukut aina pitkälle päivään!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 07 Syys 2011, 16:15

Mutta nukkuminenhan on siistiä. Unet ovat siistejä. Oooh.

Kohta saa taas nukkua koko päivän...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Syys 2011, 16:38

Kumpa saiskin unta. Ehkä pitäis hakee lääkkeitä taas. NJAAAH
Unet on kyl kivoja.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 07 Syys 2011, 17:05

Derp, ite nukuin justiinsa kaks tuntia TAAS keskellä päivää... Nyt on sellanen olo että ois jääny jonkun jyrän alle =__=
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Syys 2011, 18:28

Nukkuminen on ihan kivaa. Mun pitäis kirjottaa äikän aineena satu, ja siihen on määrätty sanoja joista väh. 8 pitää esiintyä sadussa (mm. rautatorni, pinkki siannahkarukkanen, nettiriippuvainen karhu, ovela jänis) eikä nyt oikein inspiroi. Pitänee lukea joku nopea satu ja väännellä sentapainen, muunnellun loppuratkaisun ja henkilöstön kera tietenkin.

Ah että mä rakastan ihmisiä jotka jaksaa valittaa pikkuasioista kun maailmassa on oikeastikin jotain mistä valittaa. "Koskin tänään mun kynteen niin toi koko kynsilakka irtos ku joku kalvo ja nyt mul on 9 mustaa kynttä ja 1 kynsilakaton! WYÄÄÄ" tai vaihtoehtoisesti "Miks mä oon niin läski ja mun hiukset on kokoajan ihan kökösti ja huoh" ja niinpä, huoh. Älkää nyt viitsikö duuds T^T
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Syys 2011, 18:36

"Miks mä oon niin läski ja mun hiukset on kokoajan ihan kökösti ja huoh"

Mikään ei ketuta enempää ku ihmiset jotka itkee just ulkonäkönsä takia. Jos ei tykkää makkaroista vyötäröllä niin tekis aisalle jotain stna soikoon! Ei ne siitä valittamalla lähde! Tai sit ne yrittää vaan kalastella niitä "eetkä, sää oot ihan nätti (:" Kommentteja ja jos saa sellatteita ni ovat heti si ihan "enkä oo, oon rumaa >:".
Ja sitten vielä haukkuvat pinnallisia ihmisiä? Jos tollanen ittensä dissaus ei oo pinnallisuutta niin mikä sitten on?! Kiittäkööt vaan onneaan etteivät sentään tältä. Tosin mitäpä tuokaan nainen ulkonäölleen voi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 07 Syys 2011, 18:37

INDEED ! Se se vasta on mukavaa ku semmoset pirun anorektikot lissut tulee kitisemään siitä kuinka läskejä ne on semmosille ihmisille joilla on oikeasti paino ongelmia ! Nimimerkillä kokemusta on, tekis mieli mätkästä kun ne pienet mitättömät lissun piiperöiset tulee silleen HYI MÄ OON LÄSKI KATO MUN LUIDEN PÄÄLLÄ ON NAHKAA ! MITEN SEN SAA POIS ETTEN OLIS NÄIN LÄSKI !?

Huhhuh, anteeksi nyt vain jos jotain loukkasi tuo ....
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut