Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 10 Helmi 2012, 15:36

Meillä on huomenna koulua~

Ei mul muuta~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Templer » 10 Helmi 2012, 17:50

olin jo lukemassa tätä, mutta kesken kaiken en enää jaksanutkaan. >: joteen, minä en tiedä yhtään mistä täällä puhutaan.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Helmi 2012, 18:04

Tarviiko sitä ees tietää? Se on jo todettu MONTA kertaa että kaikki jotka ei ole sattunu oleen paikalla ni ei tiedä mistä puhutaan ja sitten se aihe kumminkin muuttuu parin seuraavan viestin aikana.. Joten riittää et kattoo pari edellistä, jos niissä ei mitään merkittävää sanota niin turhaa sitä lähtee selaamaan si vanhempia kommentteja jos ei kiinnosta.

Ja jos ei kiinnosta niin voihan sen vaan antaa olla, ettei jollekulle tuu pahamieli ku saa sen käsityksen et "Joo noita ei kiinnosta mistä mä puhun >:"

Tuokaa mulle kurkkupastilleja T_T En varmana lähde tonne pihalle rämpimään. Onneks koira makaa taas varpaiden päällä ni ei tarvii villasukkia <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 10 Helmi 2012, 18:19

Aivan.. ajattelin vain tiedostaa, etten lukenut viestejä, jos joku minulle jotain oli sanonut... mutta ei siitä sen enempää.

Ja toisin sinulle pastilleja, jos itse omistaisin. >:
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Helmi 2012, 22:45

Aah, sainpas sen typerän kirjan valmiiksi.

Star Wars? PUHUTAANKO TÄÄLLÄ SW:STÄ?! Miksei kukaan kertonut? T.T Täältä tulee kävelevä Star Wars - tietosanakirja!

Huomenna Tampereelle, kuka asuu siellä päin, niin minä tuun moikkamaan!

Ai, ja mesestä vielä; en osaa lisätä kavereita mutta oma osoitteeni taitaakin olla käsitykselläni se sähköpostini vai?
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 10 Helmi 2012, 22:50

Sivuprofiilin piirtämisessä on se hyvä puoli, että tulee reenattua syvyysvaikutelmaa. Kun tietää missä kaikki ulkonemat ja kuopat suurinpiirtein ovat, ne on helpompi piirtää 3/4 kuviin ja pärstäpotretteihin.

Star Warrrrrs. Tahtoo katsoa lissää! Qui-Gon Jinn on mentoreista paras!

Ja perskuta, Lotdow, meet Tampereelle vasta ens viikolla ku mieki olen siellä!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Helmi 2012, 22:56

Oi eiii... D: Tule aikaisemmin!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Helmi 2012, 23:08

Huomenna Tampereelle, kuka asuu siellä päin, niin minä tuun moikkamaan!

Jos tulisin niin oisit si tässä samassa räkätaudissa. >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Helmi 2012, 23:10

Ihan sama, koska tavataan asemalla? :3

Ääh, miten piirretän söpö koiranpentu ilme? Yritän kovasti piirtää karvakasani omaa, mutten saa mitään aikaiseksi.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 11 Helmi 2012, 06:18

huh, et kyllä voita minua SW tiedossa XD kysy vaikka mitä :)

joo, sivuprofiili on vaikea, mutta palkitseva kun vaan jaksaa tehdä kärsivällisesti. Uudet haasteet ovat parhaimpia XD kunhan jaksaa opetella.

"Ensin täytyy hyväksyä, että on paska, jotta voi oppia olemaa hyvä" XD

Criiiiiiiiiiiiiiiiiiim, pelaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sya kans XD

*potkii inspistä molempiin ja antaa ylimääräistä aikaa*

"the best way of living is between truth and lie"
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Helmi 2012, 10:52

huh, et kyllä voita minua SW tiedossa XD kysy vaikka mitä :)

Ne on avaruudessa. MINÄ VOITIN! TIESIN ENITEN!

Tänään on kyllä niin väsynyttä menoa ku olla ja voi. Yö oli yhtä kuumeessa pyörimistä. Ne muutamat tunnit mitä nukuin niin näin jotain aivan absurdeja unia. Yhdessäkin Harlekiini oli meidän olkkarissa hokemassa "Joko sä kohta pyörryt"... veikkaan että toi liitty eilisiin mesekeskusteluihin.
JA si suotana Sandsin vilauttama seksikyyden multihuipentuma kuva pyöri päässä ja näin mitä kamalinta håmåpurn unta D8 Si Crim oli täällä mittailemassa mun jalkoja...

Tästä tulee mielenkiintoinen päivä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Helmi 2012, 12:10

Kuulostaa Friikiltä unelta Aksu =O
Ite näin semmosta unta että oltiin tnf porukal ottamassa uintikisoja, tosin oltiin hahmoja.

Nonni ja lauantai aamu alkokin niin loistokkaasti ettei mitään rajaa. Faija räyhäs mut taas ihan itkun partaalle, päätä särkee luvattoman paljon, "rauhottavat" on koulun kaapissa koska luulin että saisin olla edes yhden viikonlopun kuuntelematta huutoa ja riitelemättä MUTTA OLINKIN VÄÄRÄSSÄ oishan se pitäny tietää ei yksikään päivä voi mennä niin helpolla ettei tarvis itkeä.
Ja kaveri ei taaskaan vastaa kännykkään, ja multa loppuu kohta ideat kesken. Sitte se menee taas siihen että tarvon yksin tuolla pakkasessa niin pitkään että oksennan. Nami.

Ja siinä oli taas vuosisadan avautuminen. Sori.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Helmi 2012, 12:25

Life isn't fair.
hang in thar honeybun.

Tulkaa joku viemään mun koiraa pihalle, en kipeenä halua astuakaan tonne..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 11 Helmi 2012, 14:32

Aksutar kirjoitti:Yhdessäkin Harlekiini oli meidän olkkarissa hokemassa "Joko sä kohta pyörryt"...

='D Nykyään piinaan ihmisiä unissakin. Musta tulis hyvä poltergeist. Sellainen hienovarainen, joka ylettömän metelöimisen sijaan pikku hiljaa piinaa asukkaita ilmestymällä satunnaisesti uniin/peileihin/johonkin istumaan mutisemaan epämääräisiä lauseenpätkiä ja varoituksia...
Haluan tulla poltergeistiksi kun kuolen.

Voimia, Kitty. Miul on äidin luona vähän samanlaista. Yrität vaan antaa rähjäämisen valua toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos pysähtymättä matkalla. Eihän se riitoja poista, mutta helpottaa ainakin omaa oloa kun kiinnittää mahdollisimman vähän huomiota.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Helmi 2012, 14:39

Harlekiinilla on oikeesti jotain supervoimia. Eilenki ko puhuttiin ohimennen Crimsonin kanssa dominatrixseista ni samalla sekunnilla toi alkaa hoilaamaan jotain moisista naisista.
Harlekiineja. Harlekiineja kaikkialla. Pois mun unista. Olit pelottavan Farremainen siinä sohvalla.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut