Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Syys 2011, 00:00

Juuri näin =D

Haltiat vs ihmiset, oli asia mikä hyvänsä X`D
Eh kait se on meijän heikompien mentävä nukkumaan. Öitä !
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 08 Syys 2011, 00:08

Ennen kuin ehdin väliin, oli Garrett onnistunut tehdä tämän... jutun. Nyt tuli porttikielto Paintiin ja tuolla nurkassa se nyt vain mököttää. Jätän sen teille kaikille tänne esimerkiksi, mitä tapahtuu, kun antaa hahmolle liikaa valtaa. Hyvää yötä.

Kuva
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Syys 2011, 06:52

Meeeeh, huomenta, mun aivokapasiteetti ei tajuu tommosia juttuja näin aamutuimaan (ja tuskin päivällä tai illallakaan) Eipä sitten muuta kun hyvää päivää kaikille !
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Syys 2011, 08:44

Jaa kuinka muka välillä tipahtaa pois kärrystä täällä pulinassa? No ei siinä mitään, että pidetään keskustelua yllä, mutta itellä sellainen olo, että pitäisi toljotella tätä foorumia kellon ympäri :D .

Jajoo mitä Sands sanoi seksuaalisesta suuntaumuksesta niin kieltämättä olen melkolailla samaa mieltä. Joskus homoseksuaaleja ja kaikkea muuta "niin normaalista poikkeavaa ja uniikkia" tuodaan vähän liiankin kirkkaaseen valoon. Itse, kun tosiaan elän homosuhteessa niin en koe, että se olisi jotenkin niin pöyristyttävän fantastista ja että siitä tulisi kertoa aivan jokaiselle. Juu anteeksi jos tämä nyt tuntui rageamiselta, mutta en vain satu pitämään gayfanitytöistä tai -pojista.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Syys 2011, 11:05

Niin, eipä sitä omaa seksuaalista suuntautumista tarvi kaikille olla toitottamassa tyyliin. "Moi olen Minna, mä oon Bi, mikä sä oot ?"
Ja onhan niitä vihaajiakin sitten, ei kaikki ole gay fanityyppejä, mutta onneksi nykyään hyvin moni osaa senkin hyväksyä että pitää oman sukupuolensa edustajista.
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 08 Syys 2011, 11:51

En sitten tiedä miten suhtaudutaan siihen, ettei pidä kummastakaan. :D Ei ole koskaan tullut puheeksi, mutta siitä vaihtoehdosta ei niin usein puhuta, kun seksuaalisuus tulee puheenaiheeksi.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Syys 2011, 12:47

Totta... En oo muuten ite koskaan tullu ajatelleeksi että jotkut ei pidä kummastakaan sukupuolesta, se on jännää se.
Kitty

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Syys 2011, 14:35

no tottakai ! Haliiiiiiii =3
Oh, hellyyden kipeys iski.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Syys 2011, 15:43

Koiraankin iski hellyyden kipeys. Koita täs ny dataa ku karjalankarhukoira tunkee syliin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 08 Syys 2011, 15:45

Tulee aina paha olo jos kissa aamulla tulee syliin kerjäämään huomiota ja minun pitää lähteä töihin...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Syys 2011, 15:55

Purr meillä on mummollassa karjalankarhukoira, ja kotona kissa. Kun kissa tulee aamulla sykkyyn kehräämään niin siinä vois sitten lössöttää koko päivän =D
Kitty

ViestiKirjoittaja Ivy » 08 Syys 2011, 17:08

Mun kissa vannoo aina iänikuista rakkauttaan mua kohtaan kun olen tehnyt voileivän. Si jos sulan sille ja paijaan ni kärvistelen si loppuilla vuotavan sieraimen ja silmän kanssa.
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Syys 2011, 17:18

Karjalankarhukoirat ovat ihania! Meillä sattuu kyllä olemaan vain itälaika, mutta sitliii < 33
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut