Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 14 Helmi 2012, 20:52

Jeps. Ei se täällä sivarissakaan ole forever alone-päivä vaikka onkin paljon tuntemattomia ympärillä. Sillä meidät "käskettiin" halaamaan vierustoveria ja sanomaan "Hyvää ystävänpäivää!" ja olen varma, että muillekin kuin itselle jäi hyvä mieli sellaisesta :) . Tosin Suomessahan ollaan niin "kovia ja cooleja", että on nynnyä halata kaveria ja toivottaa ystävänpäivää :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Helmi 2012, 22:22

Karski suomen kansa ei halaile, hyi.
Minä ainakin halailen. C'MERE N HUG MEH!

Lotdow ja Pappis onlinessa. Luin että joku "Lord Pappis" olis ollu paikalla......
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Helmi 2012, 22:40

Nyt TNF:än joukkohali! Lotdow ilmoittautuu!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Pappis » 14 Helmi 2012, 23:09

/-3-/ Hai threör!!
Pappis

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Helmi 2012, 08:48

On se väärin kun sais nukkua, mutta piti nousta etsimään tuolle ukolleni paita XD No ei siitä mitään vaivaa sinänsä, yllättävää kyllä ei väsytä juuri nyt paljoakaan.

Niska niin pirun jumissa jostain syystä että päätä särkee. Ärsyttävää. Tai sitten sitä särkee muuten vaan.

*iso hali kaikille*

Halaaminen on tärkeää XD Tosin ei vieraiden tai puolituttujen kanssa. Silloin se on jotenkin kiusaannuttavaa XD Meidän kulttuurissa ainakin. Koin kulttuurishokin kun olin Berliinissä aikoinani koulun kanssa ja siihen juttuun osallistunu yks oisko ollu espanjalainen opettaja tuli halaamaan ja antamaan poskipusut mulle (olin nähnyt sen vuosi sitten Lontoossa samanlaisessa kokoontumisessa). Suomalaiset ovat tälläisiä yrmyjä.

Minulla on taas liikaa hahmoideoita XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Helmi 2012, 10:22

Iso hali meitsiltä kans \o/ vähän näin myöhässä.

Lensinpä sitten perseelleni kun astuin bussista ulos. Siinä viimesellä porrasaskelmalla on semmonen saakelin jäinen matto, ja tottakai se vähän siinä lumisena sitten oli astetta liukkaampi ja viuh Crim lensi ulos linkistä. Näin polvivammasena on kivaa, kun menin sitten vielä telomaan toisen nilkkani siinä saman jalan polven kanssa. Ja muut tietenki vaan nauro vierestä. Onhan se kivaa kun itsensä teloo. Kiitos. Menenkin tästä lääkäriin hakemaan kepit sitten itselleni, kun en muuten eteenpäin järkevästi pääse. Lasku lähetetään bussikuljettajille, jotka ei välitä täällä mistään muusta ko siitä, ettei lunta tuu vahingossakaan auton sisälle.
Miksei ne helkkarin kuskit voi tehä sille asialle mitään, rikkoa sitä jäätä siitä matosta tai nakkaa koko mattoa menemään -____- En siis ole suinkaan ainoa joka siitä on nurin ittensä vetäny.

Aamuvineys suoritettu. Ny sinne kamarille pyytämään niitä sauvoja...
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 15 Helmi 2012, 10:44

Minä myös minä myös! *Antaa mahdollisen ison halin*

Olisin toivottanut kaikille hyvää ystävän päivää, mutta en sitte jaksanu... Ja nyt on hieman myöhästä...
Nya

ViestiKirjoittaja Mohnake » 15 Helmi 2012, 11:06

*halia myös tästä suunnasta*
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Helmi 2012, 11:40

Jos minulta kysytään ystävänpäivä on jokapäivä.

Crim: Auts, osanottoni. Ei yhtään kivaa tuollainen. Ja jos se olisi ollut joku mummo joka kaatuu siinä sillä olisi ainakin lonkka tuhannen sirpaleena, kuinka kivaa se nyt on? En tarkoita vähätellä sun damagea tietenkään, mutta näin yleisesti mietin. Bussikuskit ajattelee vaan aikatauluja. Hyvin harvoin on mukava bussikuski nykyään.

Pitäisi jaksaa raahautua kauppaan. Ei jaksaisi millään vaikka kauppa on kivenheiton päässä. (Pulinan otsikkoon pitäisi lisätä "valitus aukio")

Sitäpaitsi ollut koko aamun hirveä puheen tarve, mutta koska kaikki muut ovat normaaleja yhteiskunnan jäseniä, jotka oikeasti tekevätkin jotain, ovat nuo töissä/koulussa niin ei kukaan ole paikalla höpöttääkseen.

No sain kuvan valmiiksi.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Helmi 2012, 12:10

Nooo Crim älä telo itteees D: Tai jos telot ni tuut si sairaslomaa tänne viettämään. Si ruokin sut.

Bussikuskien kjusipäisyydestä uskallan kyllä olla eri mieltä. Ainakin täällä kangasalla on muutama erittäin mukava, jotka piristää päivää aina ku bussiin astuu. Ne elämäänsäkyllästyneet kuskit vois kyllä harkita alan vaihtoa, jos ajaminen ja asiakastyö ei kiinnosta. Mikään ei masenna aamulla enempää ku bussikuski joka ei vastaa tervehdykseen.

Eilen oli niin nostalginen fiilis kun kirjotti Lilyn ja Aranin esittelyt kokonaan uusiks.. se fiilis mikä oli sillon TNFän alkuaikoina... <3

JA PERHANAN HARLEKIINI POIS MUN UNISTA! SUOTANA. Ja vie heiluvat kassis pois mun päästä.

Sitäpaitsi ollut koko aamun hirveä puheen tarve, mutta koska kaikki muut ovat normaaleja yhteiskunnan jäseniä, jotka oikeasti tekevätkin jotain, ovat nuo töissä/koulussa niin ei kukaan ole paikalla höpöttääkseen.

FFFPTPTPTPTPPFPPFPT Yeah, Töitä täälläkin tehdään! >3<
Aksun on aina foorumilla.
Piilotettuna tosin. Koska oon ninja >:3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Helmi 2012, 12:28

Nooo Crim älä telo itteees D: Tai jos telot ni tuut si sairaslomaa tänne viettämään. Si ruokin sut.

TELOIN JO! Ja vatuttaa >: TUUN SINNE SYÖMÄÄN PEKONIA! Ja juomaan kahvia o3o

Ne elämäänsäkyllästyneet kuskit vois kyllä harkita alan vaihtoa, jos ajaminen ja asiakastyö ei kiinnosta.

Yleisesti ottaen kaikki asiakaspalvelussa olevat, joita se työ ei tippaakaan tunnu kiinnostavan niin voisivat harkita sitä alan vaihtoa. Nimimerkillä meillä oli täällä matkahuollossa kerran töissä niin nyrpeä muija, ettei se sanaakaan suustaan pukahtanut jos menit asioimaan sinne sen kanssa. Ei vastannut tervehdykseen eikä noteerannut muuten kuin kattomalla ihmiset arvioiden läpi päästä varpaisiin x.x Onneksipa se lähti jonnekin muualle ja tilalle tuli astetta mukavampia ihmisiä - ei oo enää matkahuollossa käynti nii ahistavaa.
Crimson

ViestiKirjoittaja harlekiini » 15 Helmi 2012, 12:28

Aksutar kirjoitti:JA PERHANAN HARLEKIINI POIS MUN UNISTA! SUOTANA. Ja vie heiluvat kassis pois mun päästä.

Kuva
>: DDDD

Crimille jaksamisia. Tosin nyt voit lesoilla kepeilläs ja keräillä säälipisteitä.

Yrmyihin kuskeihin tottuu, vaikkeivat nekään päivää piristä, mutta se toinen ääripää tuppaa myös herättämään risitriitaisia tunteita... muistan kun vielä lukioaikana oli yksi perhanan synkkä ja märkä ja muutenkin veemäinen aamu, astuin likomärkänä ja väsyneenä busiin ja sieltä kajahti kuin sumutorvesta "AURINKOISTA HUOMENTA!" ja hymy josta irvikissakin olisi ollut kateellinen. Ja kun sitten lähdin, taas sama kallon halkaiseva virnistys ja "AURINKOISTA PÄIVÄNJATKOA!" Ja ulkona tuli vettä kuin Esteristä.
Mutta olihan se hupaisaa.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Helmi 2012, 12:46

Ihania bussikuskejakin toki löytyy, jotka piristävät päivää kummasti. Ei ollut tarkoitus leimata KAIKKIA bussikuskeja ärsyttäviksi, mutta on ikävä tosiasia, että ainakin Turussa suurinosa kuskeista on aika yrmyjä ja niillä on aina kiire. Minä kyllä aina kiitän lipusta kuitenkin. Perus kohteliaisuus on minulle tärkeää (vaikka ulkoisesti en varmaan näytä siltä). Minusta myös nykymaailmassa tuo peruskohteliaisuus on jäänyt usealta unholaan.

Olen taas kolme tuntia miettinyt, että pelaan Riftiä, mutta olenkin tehnyt kaikkea muuta. Mihin tuo aika lentää?

Tuli muuten mieleen noista bussikuskeista kerta kun olin menossa kaupungille ihan unissani kun oli aika aikainen ja kuski onnistui täräyttämään liikennemerkkiin/johonkin tolppaan niin, että mun vieressä oleva ikkuna räsähti rikki ja mun takaa se tuli läpi asti. Sain pienen sydärin XD Siinä jäi ihmetyttämään se, että kuski ei edes kysynyt sattuiko ketään, kun minä kiljaisinkin kun pelästyin. Eikä se tehnyt sille ikkunalle mitään vaikka pysähtyi torillakin. Jatkoi vaan matkaa.
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Helmi 2012, 14:51

Crimille jaksamisia. Tosin nyt voit lesoilla kepeilläs ja keräillä säälipisteitä.

Kiitän. Lesoilen hakkaamalla kaikki vastaan tulevat näillä, säälipisteitä kerään telomalla myös toisten jalat siihen kuntoon etteivät pystyssä enää ilman keppejä pysy o/ Vattuuntunut Crim on vattuuntunut.

Täällä kaikki bussikuskit on niin täynnä itseään ettei mitään rajaa, tiedä olisivatko edes kelvollisia loppupeleissä ajamaan linja-autoilla. Niistä kun liikkuu hienoja tarinoita kylillä.
Ja tuijottelevat nuorempien takamuksia sitä mukaan kun linkistä lähdetään. Yeeees~

Tuli muuten mieleen noista bussikuskeista kerta kun olin menossa kaupungille ihan unissani kun oli aika aikainen ja kuski onnistui täräyttämään liikennemerkkiin/johonkin tolppaan niin, että mun vieressä oleva ikkuna räsähti rikki ja mun takaa se tuli läpi asti. Sain pienen sydärin XD Siinä jäi ihmetyttämään se, että kuski ei edes kysynyt sattuiko ketään, kun minä kiljaisinkin kun pelästyin. Eikä se tehnyt sille ikkunalle mitään vaikka pysähtyi torillakin. Jatkoi vaan matkaa.

Ja tuo on jo aika pelottavaa o.o .. ja sanotaan että bussikuskit on parhaita kuskeja~
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut