Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 12 Syys 2011, 17:07

Kaikki eläimet voivat olla Garretteja.

On tuolla yksi ihmis-Garrettkin, joku saa sen lemmikiksi, jos haluaa...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Syys 2011, 20:03

Hah, oiskin Garret lemmikkinä, kaikki rahat menis sen lellittelyyn eikä sekään riittäis.

Ja oisko jollakin jotain hyvää ideaa millä vois paeta sitä karua todellisuutta että faija on himassa ? Se saa mut taas niin raivon partaalle että voisin repiä vaikka ranteet auki, mutta sehän sattuu joten oisko muita ideoita ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 20:23

Pistä Minttukitty kuulokkeet korville ja kuuntele jotain hyvää musiikkia ja unohda kaikki muu~

Auttaa aina.
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Syys 2011, 20:27

Sííí... Itsekkin tässä musaa kuuntelen.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 20:30

Seuraako kukkaan muu muutes apocalyptican keikkaa areenasta?

Vai oonko mää ainoo *_____*
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Syys 2011, 20:32

Luin ensin että Antiikin Kreikkaa Ateenasta.... Mutta en ainakaan minä seuraa, kaikki telkkarit on varattuja.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 20:34

Lotdow saitpa meikäläiselle päivän naurut aikaseksi XD
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Syys 2011, 20:36

Ah, kiitos vinkistä.

Ja en seuraa, nyt popitan three days gracella mun tärykalvoi paskaks ja oottelen että ropeihin vastaillaan, samalla piirrän mielipuolisia kuvia ja puran mun surun sekaista ihme agressio oloani johonkin O.o Joskus tunnen itseni hyvinkin hulluksi tai oudoksi ihmiseksi ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 20:41

Eepä kestä~

Miksi ne kuvat nyt niin mielipuolisia ovat minttu? .. Itsehän piirtelen kaksipäistä tappajan olosta rakkia .. ehkä jotenkin etäisesti liittyy yhteen peliini täällä - en tiedä. Saa nyt nähdä mitä tuostakin tulee. Oon nii kakka värittämään mitään nii oletettavasti koko projekti tyssää siihen vaiheeseen ;_____;

JA MINÄ EN KOHTA KIRJOTA ENNÄÄ MITTÄÄN JOS ALOTAN AINA UUTTA SIVUA ! D8
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Syys 2011, 20:45

Kukaan ei halua tietää mitä mä piirtelen. Matikan vihkot täynnä tappajaetanoita.
Crimson annat kyllä mulle päivän naurut kun alotat aina uuden sivun, jatka ihmeessä :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Syys 2011, 20:46

Sanoisin että ne siitä mielipuolisia kun ne alkaa muistuttaa mun seiskaluokalla piirtämiä kuvia, ihmisiä/otuksia jotka huutaa ja itkee ja tappaa toisiaan tai itseään ja itkevät jossain yksikseen, sen takia ne on sekoja, ja asiaa ei auta se etten osaa enään piirtää....

Ja äläs ny, sähän sait aksulta tärkeän tehtävän aloittaa aina uusi sivu ;D
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 20:50

omfg tappajaetanoita .. voin vaan kuvitella o.o .. meillähän oli ala-asteella etanafarmi mutta sepäs nyt ei liittynyt aiheeseen taas ollenkaan x)

Selvä salajuoni teidän muiden kesken että alotan aina uuden sivun ;____;
Mutta Aksun sana on laki tosiaan, ja minähän tästä tehtävästä suoriudun kunnialla jatkossakin!
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Syys 2011, 20:53

Jey ! Etanoita Go Crim !
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 20:54

A wild SnailCrim appeared!
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Syys 2011, 21:02

Johan nyt on markkinat, kun toiset kasvatti ala-asteella etanoita ja nykyään ne on koko SUomen riesa. Mä ja mun kaveri metsästetään etanoita näin sateisina päivinä niiden takapihan kukkapenkeistä. Yhteesä ollaan jo jtn. 294 etanaa surmattu. Kuumaan teeveteen ollaan ne hukutettu ja sen jälkeen haudattu noin 60 sentin syvyyteen. Näin tämä vapaa-aika kuluu. Enhän minä sitä muuten puuhais mutta kaverin vanhemmat tarjoaa meille mm. ravintolassa ateriat tai sipsipussin ja leffan.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut