Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Helmi 2012, 16:20

Tere tulemast myös munkin puolesta ^^

Mistäs me puhuttiinkaan? Ihan sama, saan tänään uudet laskettelusukset :)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 20 Helmi 2012, 16:37

Olkaa onnellisia te, jotka ette omista tällä hetkelle oksennustautia ;_;

Been there done that XD Nyt on onneks vaan flunssa.

Tervetuloa hullujenhuoneelle, Frett ;)

En ole muuten koskaan lasketellut. En kyllä varmaan edes uskaltaisi vaikka saisin tilaisuuden. Nuorempana ja ihan muksuna teki vaikka mitä, nyt minusta on tullut arkajalka XD Täytyisi kehittää tätä asiaa. Flow Parkiin pitäisi päästä kiipeilemään.

Eikös tuota poikakalenteria olla mietitty aikasemminkin? Mihis se suunnittelu jäit? XD Kaikista Cryptin miehistä pitäisi olla kuva XD Siitä vaan Aksu väsäämään jokaisesta uroosta potretti ;)

PS. Voisiko joku tulla hakkaamaan minut muusiksi, kiitos.
Ylva

ViestiKirjoittaja Frett » 20 Helmi 2012, 16:44

Dänkke dänkke.

Ite olin aikoinani kova laskettelemaan, joka talvi piti mennä aina kun pääsi, mutta viimevuosina en ole käyny lainkaan.
Frett

ViestiKirjoittaja Demintty » 20 Helmi 2012, 16:48

Voisiko joku tulla hakkaamaan minut muusiksi, kiitos.

Täällä on vapaaehtoinen!
Minä oon lasketellu, ja se on hauskaa, ainakin kavereiden kanssa ku aina joku laskee puuhun pahki :D itekki laskenu monta kertaa..
Kaahia mutues joku 10 vuotias kuoli siihen et laski puuhun pahki, mutta minäpäs olen jäänyt eloon monen kerran jälkeen (:
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Helmi 2012, 17:01

"Nion, Nion, Nion, Nion, Nion, Nion, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Nion, Nion..."

Kekkonen B)

Pistän ny meikäläinenkin viestiä tänne kun liittymään päädyin ja läpi pääsin. Saatte kiittää Pappista ihanaisesta seurastani, hän se tätä ropea mulle mainosti kun haeskelin ropea hahmoidealleni.

We welcome thee. Hope you enjoy your stay.

Eikös tuota poikakalenteria olla mietitty aikasemminkin? Mihis se suunnittelu jäit? XD Kaikista Cryptin miehistä pitäisi olla kuva XD Siitä vaan Aksu väsäämään jokaisesta uroosta potretti ;)

Pitäiskö olla kaks eri kalenteria, ko täällä on näitä miehekkään seksikkäitä ja sitten näitä uber söpöjä/hotteja miehiä.
Imo tuntuu hassulta et siel ois jtn karvasia karjuja ja si yks kaks joku 20 wee kaunis poika keskellä kesäkuuta pyllistämässä. Eikun.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 20 Helmi 2012, 17:15

Aksutar kirjoitti:

Pitäiskö olla kaks eri kalenteria, ko täällä on näitä miehekkään seksikkäitä ja sitten näitä uber söpöjä/hotteja miehiä.
Imo tuntuu hassulta et siel ois jtn karvasia karjuja ja si yks kaks joku 20 wee kaunis poika keskellä kesäkuuta pyllistämässä. Eikun.

Repesin. Vaikka toisihan tuollainen vaihtelu...no, vaihtelua. Voisin melkein piruuttaan osallistua tämän tekemiseen.
Ja kansikuvapoikana olen luonnollisesti minä itse <3
Ja takakannessa teitä vartoo Tsytanin Heiluvat Kassit.

Ja tervetuloa uutuudelle vain minunkin puolestani.
Viimeksi muokannut harlekiini päivämäärä 20 Helmi 2012, 18:18, muokattu yhteensä 1 kerran
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Helmi 2012, 17:19

Harlekiini pysyy nyt poissa kansikuvista, ettei saa liikaa fanityttöjä niskaansa.

Pyllistävä kaunispoika aiheutti repeilyä ympäri Cryptin.
SINÄ JA SUN HEILUVAT KASSIT! NYT!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 20 Helmi 2012, 19:04

*hihittelee* Toivottomia tapauksia XD

Luulin olevani ovela ja tein DA:n hahmoluonnissa sen näköisen herran kun olin uutta hahmoani ajatellut ja ajattelin, että otan siitä sitten mallia. Noh jee jee se ottaa printscreenin sinne peliin tallentaa enkä saa sitä mitenkään muuten auki ku pelin kautta. Pöh, täytynee sitten varmaan pitää hahmonluontiosia auki kun yrittää kuvaa väsätä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Helmi 2012, 21:06

Näin Aberec-kultapojun sieluni silmin pyllistämässä. Mutta ehkä sen tekisi kuitenkin Aphaderuionduroidurindundurirundun.
"Ahhhh, girl look at that... bottom."

Kassikappale on niin loistava.

Ja tervetuloa uutukaiselle pelaajalle! Go Pappis, go.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 20 Helmi 2012, 21:38

No niin Demintty ala tulla muussaamaan minut. *vaativa katse*

Jee sain uuden hahmon kirjoitettua ja odottaa hyväksyntää *ylpeä itsestään* Ja nyt pelaamaan...
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Helmi 2012, 21:50

en jaksa kirjautua vieraskirjaan joten huomautan täällä Ylva - kerta sinä täällä yleisesti huomautit hahmosi hyväksymisodottelusta, kerron minä myös yleisesti kommentin siitä jonka olen liian laiska menemään laittamaan yleisesti vieraskirjaan - ei mene läpi ennen kuin lisäät luonnetta. Vähintään se kymmenen lausetta. Nopeasti laskettuna sinulla on vain kahdeksan.
Enempää en jaksa lukea tänään. Katsoo milloin jaksan lukea. Ehkä olen "ILKEÄ KAKKAPÄÄ YLLÄPITÄJÄ" ja odotan että muutkin saa hahmojaan valmiiksi - kerta niitä täällä on mainostettu tulevan - ja katson muutaman sitten kerralla. Hohohohoo.
Ehkä mä otan taas vaihteeks liikaa paineita ylläpitäjyydestä. Pitäis rentoutua, ennen ko stressisenä suljen koko paikan ja jätän pelaajakaartin vieraskirjaan itkemään ):

Näin Aberec-kultapojun sieluni silmin pyllistämässä. Mutta ehkä sen tekisi kuitenkin Aphaderuionduroidurindundurirundun.
"Ahhhh, girl look at that... bottom."

Kassikappale on niin loistava.

Ja tervetuloa uutukaiselle pelaajalle! Go Pappis, go.

Tiivistettynä kaikki tärkein. Aberec ftw yhä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Helmi 2012, 21:56

Aksutar kirjoitti:Aberec ftw yhä.

Siinä vaan on sitä jotain. Vauveli.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Demintty » 20 Helmi 2012, 21:57

Tulossa ollaan!*vetää ihat ylös*
Ja kylläpäs sattui, minä olen kirjoittelemassa naista, joka on ihan samallainen(sukupuoli on eri) kun Ylvan hahmo O.o nyt pitää värsätä tästä tyypistä jotain muuta että ei tuu samanlaista.. *kiero nauru*
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 20 Helmi 2012, 22:11

Aksu: Vihaan luonnekuvauksia *jupinaa* no joo yritän vääntää siihen lisää. :) En osaa kuvailla edes irl luonteita XD

Demintty: Hah, mielikuvitusmaailma on pieni. Siis miltä osin? Kaikilta? Pelottavaa... voihan se hyvin olla samankaltainen ja keksiä järkevä selitys miksi näin jos nää onkin jotenkin liitoksissa toisiinsa XD

No joo menen tästä nukkumaan. Jos huomenna olisi parempi päivä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Helmi 2012, 22:24

Luonnekuvaukset on just parhaita <3
Tykkään lukea pitkiä luonteita enemmän mitä pitkiä menneisyyksiä.

minä Parin kahvikupin jälkeen.

Aberec on vaan paras. Piste.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut