Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Syys 2011, 21:04

Oh yes indeed she did !

Kittyä väsyttää ! Silleen btw =DD Poukkoilen kokoajan sellasen hirveen väsymyksen ja nauru sekä itku kohtausten välillä =O Erittäin friikkiä.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Syys 2011, 21:07

*Aksu used salt. It's super effective* Ei enää etanoita!

Bussi pysäkille käveltäessä aina sateisien öiden jälkeen tie on täynnä kotiloetanoita. Ei oo kivan kuulosta ku niiden päälle astuu vahingossa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 21:08

Juu mehän ravattiin tuolloin horsmapusikoissa ja koottiin etanoita semmoisen ison lautapinon päälle. Ne etanat kyllä oli kovin karkaavaista sorttia eikä niitä enää seuraavan tunnin jälkeen ollu läheskään niin paljon ku oltiin viime välitunnilla kerätty. Heh, voi niitä aikoja~
Olihan mulla joskus lemmikkinä agaattikotilo. Semmoinen kotilo jonka kuori kasvoi sitten olisko ny vuodessa ollu nii meikäläisen nyrkin kokoseksi. Monni oli hän ja hän kuoli vanhuuteen. Kyllä sitte voi elukka haistakin kun se kuoli sinne akvaarioonsa õ.O

Minulla on vähän sama ongelma tuon väsymyksen kanssa. Huomenna pitäisi herätä kuudelta töihin~ .. mutta naah en siitä huolimatta tahdo mennä nukkumaan vielä. Ehken mene nukkumaan ollenkaan ja kapinoin!

Aksu älä pilaa mun etana tarinoita XD
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Syys 2011, 21:11

Kamalan aikasin teillä työt kyllä alkaa. Olen onnellinen kun käyn vielä koulua... Miekään en mene nukkumaan ennen kymmentä, se on saletti.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Syys 2011, 21:11

Me kerättiin penskoina kattilaan etanoita naapurin ipanoiden kanssa, sitten laitettiin ne riviin vanhan saunan lauteille ja katottiin kuka niistä oli nopein =D Voittaja sai mennä karkuun, ja kun kyllästyttiin niihin niin jätettiin ne nätisti aidalle pakenemaan.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Syys 2011, 21:13

:D Etanoiden kilpa-ajot, ken heistä rikkoo maailmanennätyksen?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 21:13

Joo no olin tänään vähän laiskalla päällä siellä töissä niin täytyy aamulla yrittää kahdessa tunnissa korjata asia ja saada pari esitettä tehtyä. Jos vaikka sattuisin tavoittamaan sen lukion rehtorin sitten huomenna että voisi sanoa mielipiteensä niistä että saisin viimein taas sellasta vapaa aikaa että ehtisin maalaamaan jotain siistiä~

Voi etanat sentään .. nään varmaan unia etanoista O.-
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Syys 2011, 21:16

Tppajaetanani hyökkäävät paperiltani uniisi tehden niistä painajaisia. Mutta se etanoista, mulla ei sentään ole vielä murehdittavana kun kokeet ja läksyt. Eli olen semi-onnellinen, kyllä nyt menen hyvillä mielin kouluun :3
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 21:18

Etanat ... pois ne nyt minusta .. inhottaa kun helsingissäkin käy ja sitten joitain etanoita lilluu siinä tiellä ja niitten päälle kun kävelit. Mutta minähän olen teurastanut ötököitä jo penskasta lähtien~

Työt on pyllystä toisinaan .. melkee toivosin että oisin lähteny jo opiskelemaan taas x)

PS: TIIÄTTEKÖ MITÄ ! jasöjdfaiodawkädioäawnjiafhpaf !! PEWPEWPEW~
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 12 Syys 2011, 21:21

Kuva
Etana-Garrett disapproves.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 21:22

No tuota minä en kyllä odottanutkaan õ.O

<3

Sands miks piirrät noin hyvin ;________;
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 12 Syys 2011, 21:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Syys 2011, 21:22

Trolololo ! TAAS CRIMSON ALOITTI UUDEN SIVUN =D TÄmä on jo eeppistä =D
Ja etana Garret, pelasti mun päivän <3 Että iltaa vain sullekkin Sands.
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Syys 2011, 21:24

Niin taisin tehdä kyllä kyllä .. alottakaa ny joku muukin väliilä D8<
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 12 Syys 2011, 21:25

Etana-Garrett, paras etana vai paras Garrett?
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Syys 2011, 21:26

We dont wanna =D
Se on sun päänsärkys nyt =D Olikos se niin että sä Crim olit kuviksen maikka ?
Mietin vaan kun tuli äkkiä semmonen olo että mie tahon kuviksen tunnille..
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut