Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Juu mehän ravattiin tuolloin horsmapusikoissa ja koottiin etanoita semmoisen ison lautapinon päälle. Ne etanat kyllä oli kovin karkaavaista sorttia eikä niitä enää seuraavan tunnin jälkeen ollu läheskään niin paljon ku oltiin viime välitunnilla kerätty. Heh, voi niitä aikoja~ Olihan mulla joskus lemmikkinä agaattikotilo. Semmoinen kotilo jonka kuori kasvoi sitten olisko ny vuodessa ollu nii meikäläisen nyrkin kokoseksi. Monni oli hän ja hän kuoli vanhuuteen. Kyllä sitte voi elukka haistakin kun se kuoli sinne akvaarioonsa õ.O
Minulla on vähän sama ongelma tuon väsymyksen kanssa. Huomenna pitäisi herätä kuudelta töihin~ .. mutta naah en siitä huolimatta tahdo mennä nukkumaan vielä. Ehken mene nukkumaan ollenkaan ja kapinoin!
Me kerättiin penskoina kattilaan etanoita naapurin ipanoiden kanssa, sitten laitettiin ne riviin vanhan saunan lauteille ja katottiin kuka niistä oli nopein =D Voittaja sai mennä karkuun, ja kun kyllästyttiin niihin niin jätettiin ne nätisti aidalle pakenemaan.
Joo no olin tänään vähän laiskalla päällä siellä töissä niin täytyy aamulla yrittää kahdessa tunnissa korjata asia ja saada pari esitettä tehtyä. Jos vaikka sattuisin tavoittamaan sen lukion rehtorin sitten huomenna että voisi sanoa mielipiteensä niistä että saisin viimein taas sellasta vapaa aikaa että ehtisin maalaamaan jotain siistiä~
Voi etanat sentään .. nään varmaan unia etanoista O.-
Tppajaetanani hyökkäävät paperiltani uniisi tehden niistä painajaisia. Mutta se etanoista, mulla ei sentään ole vielä murehdittavana kun kokeet ja läksyt. Eli olen semi-onnellinen, kyllä nyt menen hyvillä mielin kouluun :3
Etanat ... pois ne nyt minusta .. inhottaa kun helsingissäkin käy ja sitten joitain etanoita lilluu siinä tiellä ja niitten päälle kun kävelit. Mutta minähän olen teurastanut ötököitä jo penskasta lähtien~
Työt on pyllystä toisinaan .. melkee toivosin että oisin lähteny jo opiskelemaan taas x)
PS: TIIÄTTEKÖ MITÄ ! jasöjdfaiodawkädioäawnjiafhpaf !! PEWPEWPEW~
We dont wanna =D Se on sun päänsärkys nyt =D Olikos se niin että sä Crim olit kuviksen maikka ? Mietin vaan kun tuli äkkiä semmonen olo että mie tahon kuviksen tunnille..