Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Helmi 2012, 22:32

Jos olet koosteen ajatuksella lukenut niin tiedät...

Hahmojen määrä
Uudet pelaajat saavat ottaa korkeintaan kolme hahmoa pelattavakseen. Sen jälkeen heidän pitää odottaa vähintään kuukausi ja pelata aktiivisesti kaikilla hahmoillaan, ennen kuin saavat ottaa lisää hahmoja. Mitään hahmorajoja ei sen jälkeen ole, mutta pelaajan hahmojen määrää rajoitetaan sen mukaan, kuinka aktiivinen pelaaja on. Myöskään hahmoja ei saa luoda kuin liukuhihnalla, eli älä lisäile hahmoja kokoajan. Odota aina hahmon lisäämisen jälkeen vähintään viikko, ennen kuin seuraavaa hahmoa alat lisäilemään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Frett » 22 Helmi 2012, 22:38

Juu sori, unohdin tuon jutun kokonaan tuon jutun. Näin maininnan sivuilla mutta jostakin syystä ei jäännyt mieleen kun foorumille tulin, menempä heti lukemaan.
Frett

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Helmi 2012, 22:47

np. Eihän sitä aina kaikkea voi muistaa, mutta yleensä tuollaiset ropea koskevat tärkeät tiedot on kirjattu ylös joko peli-info, kooste tai UKK osioon.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 22 Helmi 2012, 23:00

Ajattelimpa tässä huvikseni lukea UKK, mutta ilmeni kysymys: Missäs helkkarissa se on? O_o olen kyllä sen lukenutkin, mutta... O_o
Edit:// ja näin ilmeni että ehkäpä se onkin sitten sielä kysymykset ja ehdotukset puolella -.- ilmeni myös varmaan että kuinka tyhmä olen :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Helmi 2012, 23:08

Yup, foorumilta UKK löytyy kysymykset & Ehdotukset osion alusta :') Itse sivun puolella sitä ei virallisesti ole, paitsi vieraskirjan alkuteksteissä on linkki ukk sivulle, joka nyt ei ole yhtä ajantasalla, mitä foorumin UKK.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Frett » 23 Helmi 2012, 00:04

Mitämäteenmitämäteen. Haluaisin luetuttaa tuoreimman tuotokseni jollakin, mutta ei huvittaisi ottaa randomia siihen hommaan ja ainut jonka tunnen täältä (Pappis) kieltäytyy lukemasta. Kyseessä siis on Kel Noshtathin esittely.
Frett

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Helmi 2012, 00:11

Uh, minä voin lukea sen Frett jos haluat, mutta en tiedä osaanko antaa kovin hyödyllistä palautetta. Tai siis niin, en tiedä. No kuitenkin. Mutta mutta huomenna en ainakaan jouda(en ole muuten ennen tajunnut että sana jouda on kahden kirjaimen paikkaa muuttamalla juoda) sitä lukemaan kun on koko päivä muuta aikalaillasta pääosin.

Ei perhana. Kyllä minun on joku lohikäärme hahmo tehtävä. Olen yrittänyt vältellä sitä, muttah....

EDIT: Kertokaa nyt joku ihmeessä jotain mun uusimmasta väritetystä kuvasta *puppy eyes*
Ylva

ViestiKirjoittaja Frett » 23 Helmi 2012, 00:14

Tiesittekö että oman pään käyttäminen hiirialustana tekee kursorin saamisesta haluttuun kohtaan hyvin hankalaa ._.

Ja kaipa mie voin sen teikäläiselle pistää tuon lopetuksen varjossa, ehkä voisit tekaista Kelille kaverin

No edittiä sitten multakin: Kyllähän se hiano on. Jokin tuntuu hieman oudolle, mutta en oikeen osaa sanoa mikä
Frett

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Helmi 2012, 00:59

Ei kannata minulta kysyä XD Hyvä se oli.

Hmm... voisihan sitä harkita... tai joku toinen samankaltainen liskolaji. Kai niitä varmaan useampia eri rotuja on. Täytyy tuumailla kun nyt tuo mun Azrael pääsis ensin foorumin puolelle XD (tai sitten vaan teen sen hemmetin lohikäärmeen XD)
Ylva

ViestiKirjoittaja harlekiini » 23 Helmi 2012, 01:37

Ylva kirjoitti:Täytyy tuumailla kun nyt tuo mun Azrael pääsis ensin foorumin puolelle XD

Ylva, ei millään pahalla mutta eiköhän tällaiset vihjailut olisi kypsempää vain jättää väliin. Adminilla on muutakin elämää kuin liittymiskirjan kyttäily, ja Aksu hyväksyy hahmot kun ehtii. Alituiset "jokohan se jo hyväksyttäis XD" ja "pääsisköhän se jo kohta foorumin puolelle" vihjailut eivät ainakaan tule asiaa auttamaan, sillä suoraan sanottuna ne nyppivät jo minuakin vaikken edes ole ylläpitäjä. Entisenä adminina kuitenkin tiedän miltä pelaajien vihjailu toimistani tuntuu. Mielestäni osoittaa vain kypsyyttä ja järkevyyttä osata kärsivällisesti odottaa ylläpitäjän päätöksiä.
Ei tästä enempää.

Ja kun nyt tuosta kuvasta kysyit, niin kommentoin tähän (koska en viitsi tehdä galleriaan uutta viestiä) että kuva on kokonaan koneella tehdyksi oikein onnistunut, mutta siitä puuttuu huippuvarjojen ja -valojen luomaa syvyyttä, jolloin se jää hieman latteaksi. Muuten se on oikein hieno. Sama ongelma on useissa lyijykynätöissäsikin, jotka tuppaavat jäämään myös hieman vaaleiksi (tämän pystyy korjaamaan photoshopilla ika hyvin). Tässä on nyt kaikki rakentava kritiikki minkä keksin.

Eipä minulla tähän aikaan tämän enempää.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Helmi 2012, 10:34

Kiitos neuvoista Harlekiini.

Ja anteeksi nyt vain tuo lause ei ollut tarkoitettu mitenkään päin vihjailevaksi tai vastaavaa. Puhtaasti viittasin siihen, että minulla on nyt hahmo odottamassa hyväksyntää niin mietin toisia uusia hahmoja vasta sen jälkeen kun saan sen foorumin puolelle.

Jos haluaisin hoputtaa, niin enköhän sitten ihan sanoisi siitä yksityisesti Aksulle tai suoraan täällä jos niin "lapselliseksi" ryhtyisin.
Ylva

ViestiKirjoittaja harlekiini » 23 Helmi 2012, 12:28

Lähinnä huomautin, koska lauseesi sävyä ei välttämätättä kuka tahansa voisi tulkitapaljonkaan muuksi kuin vihjailevaksi, vaikket sitä tarkoittanutkaan.

Arvatkaa kuka onnistui rikkomaan enterinsä. Note to self: elä riehu painavien kirjojen kanssa suojaamattoman läppärin yläpuolella. Onneksi sain sen ensimmäkseen korjattua, vähän jäykempi se on nyt ja naksuu. Kenen neronleimaus oli kiinnittää läppärin kirjaimet hakasilla?

Ja arvatkaas vielä kenen koulupäivään kuuluu pelkkä seurusteleminen maahanmuuttajaporukan kanssa ja vaahtokarkkienpaisto rantasaunalla? Alan pitää korkeakouluopinnoista yhä vain enemmän!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Helmi 2012, 17:18

Arvatkaa kuka onnistui rikkomaan enterinsä.

Minä olen rikkonut enterin myöskin =D Kone hidasteli eikä toiminut, hakkasin näppäimistöä ja sit se meni rikki. Se on nyt vähän vinossa, mutta kuitenkin paikoillaan. Mulla on myös Space rikki, riuhuin muuten vaan =D ja on myös caps lock myös rikki, se on irti, sen voin luvata että sen teki koira, en minä. Läppärin omistajana myös tämän hiiren vas. puoleinen napsnaps juttu on rikki, se heiluu, mutta paikoilla on pysynyt =D
Jos haluatte koneenne rikki, soittakaa minulle, voin tehdä sen.
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Helmi 2012, 18:19

Jotkut myös lukevat rivienvälistä sellaista mitä ei ole siellä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Ivy » 23 Helmi 2012, 18:54

Note to self; Ala syömään vitamiini pillereitä
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut