Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Morado » 19 Joulu 2008, 18:40

Eh, oli sitten "kiva" päivä. Ensin meinasin nukkua pommiin, sitten poljin täyttä vauhtia koululle. Iltapäivällä sain sitten "suihkun", kun pari nuorempaa tyyppiä koulustani tiputti minut kuralätäkköön. Joo, se ei ollut kivaa varsinkaan, kun lapaset meni ihan likaiseksi ;<
Morado

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Joulu 2008, 01:51

ei kiva DDD:

heehe, täällä se pikku aksu dataa vaikka pitäis olla jo nukkumassa, että jaksais herätä huomenna joulujuhlaan 8)
ja herätys tosiaan kuudelta... ja kello on nyt yks yöllä.. kyllä se tästä!
mut sitten saa nukkua niin pitkään kun haluaa \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja mmupu » 20 Joulu 2008, 17:50

Minäpä katoin koulun joulukirkon ajan muumeja :D Muumit jyrää. Oli kyllä kivaa ^^
mmupu

ViestiKirjoittaja Morado » 20 Joulu 2008, 19:32

Muumit! Niitä on kyllä ihan kiva katsoa sillon kun ei ole muutakaan tekemistä =D
Morado

ViestiKirjoittaja mmupu » 20 Joulu 2008, 20:42

Niin on :D Katselen nytkin muumeja yle areenalta. ^^
mmupu

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Joulu 2008, 20:48

Kas, samoin minä ^^
Muutes mmupu, satutko selailemaan täällä nyt samaan aikaan, vai takkuaako kone? *katsoo ruudun yläreunaa*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja mmupu » 20 Joulu 2008, 20:59

Samaan aikaan, ja mesessäkin olen *vinkvink*
mmupu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Joulu 2008, 21:53

OMG mesettäjiä >8DD
hhah. aksu sortui ja tuhosi viimeisenkin elämän rippeen mitä itseltään löytää.. ostin WoWin :------) siinä meni se elämä. no, kyllä sitä tulee siltikin kaikkee muuta tehtyä koneella ku pelattua sitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 22 Joulu 2008, 20:09

Huomenna miä menen reissuun ja silloin saa nauttia, mutta sen jälkeen alkaa kova tressi. Unet kaikkoavat uudemman kerran.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja mmupu » 22 Joulu 2008, 22:58

Huomenna lähdetään sitten Hesaan viettämään joulua. Juuri kun täällä sit sato lunta -. -
mmupu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Joulu 2008, 11:26

no me ollaan nyt joulu täällä isällä ja sitten ivyn pitäisi tulla meille uudeksivuodeksi, joten vastailuissa saattaa kestää hetken aikaa ^^'

Mä näin ihan kauheeta unta! TNF:ään rekkas joku uus pelaaja ja heti ekana se kävi haukkumassa kaikkien hahmot ilman mitään syytä. sitten kun se alko ropettamaan, niin sillä tuli kokoajan tyyliin jtn tällästä tekstiä "sitten se vitun idiootti meni lammelle ja ryyppäs sieltä minkä kerkers--"... Si sen nickki oli joku I'mAlwaysWhitYou >_> mulla meni hermot siihen ja si yhtäkkiä se alko hakkeroimaan TNF:än foorumia D'x koko paikka sekos ihan täysin... Sitten yhtäkkiä mä olin Lily jossain venäläisessä kirkossa (en tajuu miten se muka oli venäläinen kirkko, mutta ku unessa ne sano sitä venäläiseks kirkoks >_>) JA mun piti tanssia Aranin kanssa valssia alttarilla...
Si lopulta menin vetämään sitä hakkera turpaan ja si näin et Agna oli kanssa rökittämässä sitä O__o tosin Agna oli koira, eikä ihminen..

... että tämmöstä tänään :'D oli pakko taas avautua.

mutta joka tapauksessa,
Hyvää joulua kaikille pelaajille!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Joulu 2008, 20:38

Halleluja O__o mikä uni... Vai että koira? Millainenkohan? :D Ja mistäs muuten mahdoit tietää että se olin minä?

No niitä outoja unia riittää... Omani ovat olleet vähemmän hauskoja ja enemmän pelkkää murhetta, joten jätän väliin -.-

Juu, minunkin puolestani hyvää joulua koko The Night Fantasyn pelaajakaartille! ♥
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Joulu 2008, 22:46

joo, koira :D semmonen pieni ja räksyttävä, vaaleen ruskee :'D Ja se olit sinä koska mä tiesin unessa että se olit sinä :---D uni logiikkaa.

ah, leivottiin tänään pipareita ^-^ nyt koko kämppä tuoksuu piparille.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 24 Joulu 2008, 18:37

Hyvää joulua kaikille munkin puolesta!

Meilläkin leivottiin aamulla pullaa (kaikki syötiin jo) ja tuoksu oli mitä muikein.
Zaubares

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut