Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 29 Helmi 2012, 20:08

Ikävää se on juu. Mie janoan palkintokuvia XD Ihmiset aktivoitukaa XD No, taidan olla ainut jolla ei ole elämää :)

Harkitaan miehen kanssa, että mentäis jousiammuntakurssille. Se on vähän hintava, mutta yhessä ryhmässä on kaks ihmistä (eli siis se ois me kahdestaan) ja sit siitä eteenpäin sais halvalla vuokrattua jousen. Olen aina halunnut opetella ampukaan jousella.

Hei Aksu-rakas pulpahti mieleen sekin, että missä niistä hahmoesittelyjen minimilausemäärästä kerrotaan? Olen varmaan sokea, mutta en löytänyt. Tiedän sen minimin, mutta niin... haluisin tietää missä se on XD

Verenpisara <3
Ylva

ViestiKirjoittaja Frett » 29 Helmi 2012, 20:22

Ehei, olen minkäin täällä sellainen. Stalkkaan foorumeita kaiket päivät siinä toivossa että joku postaisi jotakin mielenkiintoista.

Tillanepäivitys joka ei kiinosta ketään: Yritän tässä suunnitella eeppistä lohikäärmehahmoa, mutta en osaa piirtää eikä kuvapohjista ole apua joten seinä vastassa. Sen lisäksi harkitsen että pitäskö ettiä Samuelille jonkinlaista aliupseeria joka toimis joukkojen toissijasena johtajana (kun hän ei itse ole paikalla) ja joka komentais ite tiettyä osaa, näitä vois olla vaikka useampi.
Frett

ViestiKirjoittaja Ylva » 29 Helmi 2012, 20:25

Frett: Jaa-a XD Hajuakaan mistä puhut, pitäisi varmaan lukea hahmoesittelysi kunnolla XD On ärsyttävää kun mielessä on kuva jostain eikä se tule paperille niin kuin haluaisi.

Ärri murri ärri tätä olotilaa ja meikit silmässä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Helmi 2012, 20:38

Hei Aksu-rakas pulpahti mieleen sekin, että missä niistä hahmoesittelyjen minimilausemäärästä kerrotaan? Olen varmaan sokea, mutta en löytänyt. Tiedän sen minimin, mutta niin... haluisin tietää missä se on XD

"Lyhyet, epätäydet ja hutaisten tehdyt esittelyt eivät todennäköisesti tule pääsemään läpi. Myöskään Esittelyt jotka jätetään kesken ja ilmoitetaan "lisään loput myöhemmin", eivät pääse läpi. Esittelyn vähimmäispituus on 10 lausetta per. kohta (Ulkonäöstä 10 lausetta, menneisyydestä 10 lausetta jne jne, MUTTA KATTAVASTI.)."

Suoraan heti TNF-liittymiskirjan alkuteksteissä, mikäli kukaan niitä lukee? Eikö? Harmi.

Yritän tässä suunnitella eeppistä lohikäärmehahmoa, mutta en osaa piirtää eikä kuvapohjista ole apua joten seinä vastassa.

Eihän sitä aina kuvaa tarvii. Tekstiä kehiin ja kuvailemaan.
Kaikki osaa piirtää. YHÄ. Se on eri asia kuinka hyvin ja kenen makua miellyttäen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Frett » 29 Helmi 2012, 20:38

Hajuakaan mistä puhut, pitäisi varmaan lukea hahmoesittelysi kunnolla

Samuel on siis palkkasoturikapteeni jolla on alaisuudessaan se 50 sotilasta mitä puolueettomissa armeijoissa saa olla. Alunperin ajattelin sen olevan isompi, mutta raja on mikä on.

On ärsyttävää kun mielessä on kuva jostain eikä se tule paperille niin kuin haluaisi.

The story of my life
Frett

ViestiKirjoittaja Ylva » 29 Helmi 2012, 20:56

Frett: Hmm, tulipa tässä vain mieleen, että Azrael voisi sopia tollaseen. Paitsi että periaatteessa se on siinä killassa, joka sen on kouluttanu, mutta tuskin se sitä kiltaa haittaa jos se on jossain tollasessa, kunhan ei riko killan sääntöjä. Jos kiinnostaa kehitellä jotain niin laita yksäriä?

Aksu: ja juu kaikki osaa piirtää, mutta on eri asia onko se päänsisällä samanlainen kuin paperilla. Mutta aina voi kehittää itseään ja kokea muutaman agstikohtauksen siitä ettei osaa piirtää. Tosin minulla tämä kehittyminen on _vähän_ hidasta.

Muuten, onko oikeasti pakollista laittaa joka väliin "minun mielestäni"? Minä kun miellän sen mielipiteeksi jokatapauksessa. Jos sanon jotain johonkin asiaan niin tietysti se on mielipide, mitään universaalia totuutta ei ole.

Äh, nyt innostuin ja menin ihan sivuun, joten lopetan sen tähän. Toivottavasti ymmärrätte sen oikein. En myöskään sano mitään pahalla. Joskus en vain ajattele mitä sanon. Tai siis muut näkevät sen erilailla kuin minä.

...

EDIT: Haluaako joku antaa nekelinsä revittäväksi? Koen suurta halua repiä jonkun enkelin siivet XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Maalis 2012, 00:08

Älä puhu piirtämisen taidosta. Älä edes mieti sitä. Älä edes yritä. Lopeta miettiminen, kaikki mitä piirtäminen vaati, on se että teet. Toimit. Zant (käytän tätä termiä koska en jaksa sanoa "tuleva hahmoni") sai alkunsa juurikin tällä tavalla, paras ulkonäkö ikinä mitä mun hahmoilla on ollut. :)

Heyeyy, tarvitsisin vähän apua. Haluatteko repiä mulle jostain erilaisia silmiä? Googlesta löytyy vaan jtn. ihan kamalia, sellaisia joissa näkyy kukkasia silmissä yms. ite halusin niinkusta kaikkia erilaisia. Eri pupillit, värit, koot ja kaikki. Jos joku jaksaa edes yhden keksiä, it would be awsum.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Maalis 2012, 00:35

the eyeeees
Vastaavasti jos hakee Devarsita sanoilla Eye photoshop ni löytyy kaikkea kivaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 01 Maalis 2012, 00:55

Ylva kirjoitti:Haluaako joku antaa nekelinsä revittäväksi?

Ahdistavin typo ikinä. Saa harkitsemaan jockstrappia.

Piirtäminen on kamalaa silloin kun mielessä on kuva, jota ei saa paperille silloin kun haluaa vaan se pitää ärtyneesti mutisten jättää hautumaan kunnes aivot-käsi-paperi välinen valtatie on taas liikenteelle avoin.

Mutta en jaksa miettiä näitä! Ostin tänään Pratchettin kirjan Posti kulkee ja olen naureskellut päätäni irti täällä koko päivän, sekä löysin Akateemisesta Ankh-Morpokin katujen karttakokoelman! Wahoo! Eikä ole kuin mahdoton löytää! Nyt vielä Where's my cow ja Auvomielen keittokirja, niin olen aikas tyytyväinen.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 01 Maalis 2012, 02:05

OMG! *menee ryöstämään Harlekiinin karttakokoelman ja juoksee sen kanssa nukkumaan*
Ylva

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Maalis 2012, 17:11

Aksutar kirjoitti:Suoraan heti TNF-liittymiskirjan alkuteksteissä, mikäli kukaan niitä lukee? Eikö? Harmi.

Minä luen.. itseasiassa joka kerta, kun teen hahmon.. vaikka muistan kyllä mitä siinä sanotaan. Pitää vain tarkistaa, ettei siihen mitään uutta ole tullut. Koetan ottaa huomioon aina kaikki pienetkin asiat, joten olen yleensä hidas tekemään mitään vain siltä tuntumalta, että uskon tai muistelen/luulen asian olleen niin. Heikkouteni ~
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Maalis 2012, 17:49

Yay! Silmiä! ^^ Kiitokseni!

Ja tottakai, kun olen näin lähellä *yrittäkää nähdä käteni ruudun läpi* saada vastauksen lähetettyä, netti menee sekasin, sen lähettäminen lataa sata vuotta ja sitten tulee: sessio ei ole validiko? vaidi? Eikun mitäh? No kuitenkin, juurikin näin. Ihanaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Maalis 2012, 18:28

Minäkin luen joka kertaa ku uutta hahmoa oon tekemässä, montakohan kertaa oon lukenu koko sivunki? O.o tylsää kun tulee niin talesitkin tulee luettua monta kertaa.. :D
Ja näin kuluu minun upea konekieltoni, miksi äiskä vaan jakelee mennen tullen kone kieltoja, sitten itsekin näkee minut istumassa koneella ja on niiko mitään kieltoa ei olisikaan? =_=
ja sitten pitäisi ruveta katsomaan humisevaa harjua, ja vieläpä ensimmäistä siitä tehtyä sitä elokuvaa v. 1939, mustavalkoisena >.< pitäskö lainata se tällä vuosisadalla tehty elokuva, inhoan mustavalkosia ohjelmia/elokuvia. ja ennen kun rupean tässä romaania kertomaan niin häippäsen pulinan puolelta.
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Maalis 2012, 18:55

Minulla on tallennettuna monta ropetuksen alkua tuolla Wordissa, mutta en ole jaksanut jatkaa niitä. Yhden juuri jatkoion loppuun.. sitten olisi yksi tuohon demintyn peliin ja no siinäpä ne olivatkin. eli 2 mutta minulle se on jo tarpeeksi. : D
Templer

ViestiKirjoittaja Ylva » 01 Maalis 2012, 20:40

Päässäni pyörii Ylvan tarkennettu historia, mutta en saa aikaseksi kirjottaa sitä ylös XD
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut