Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Maalis 2012, 21:27

Nyt on huone siisti(jos ikkunalautaa ei lasketa) ja hiukan muuttanu järkkää, eiköhän nyt kelpaa kirjottaa taas hahmoesittelyä :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 01 Maalis 2012, 21:45

Paree olis ;)

Äääääää pääni on täynnä visioita joita ei voi vielä pelata ja seokan kohta lopullisesti XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Maalis 2012, 22:03

No niin ois mut saakelin wordi meni pers ja romahti ku koitin liittää siihen tekstiä =_= ja nyt sitten kaikki meni piipin kuuseen, siis se teksti..tai no oikeestaan luonne..ja vähän muutakin.. pidän turpani kiinni.
Demintty

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Maalis 2012, 13:07

Minulla on tulossa sokea nainen nimeltä Empire. Vaikka nimi tarkoittaa valtakuntaa musta se sopi hänelle hyvin... Ääh... Hahmoja tulis kyllä, mutta sitten kun ajattelee kaikenlaista tulee mieleen että ehkei sittenkään. Alan aina epäröimään... Sitten ahmoesittelyt jää kesken.. >.<

Voi kunpa saisin aina kymmenen sentiä,kun saan hahmo idiksen. $_$
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Maalis 2012, 13:11

Jos on kauheesti hahmoideoita, ni niitä kannattaa lähtee yhdistelemään keskenään, eikä si tuottaa kauheeta laumaa hahmoja, jotka si jaksaa kiinnostaa pari kuukautta, jonka jälkeen ne heiteteäänkin pois, koska se yks idea yhdessä hahmossa ei jaksakaan inspiroida enää pelaamaan. Tai vastaisesti tuoda uusia piirteitä vanhoihin hahmoihin, kehittää niitä, viedä niiden tarinaa eteenpäin.. ettei ne vaan jää siihen "TÄLLÄNEN MÄ OON ):" - kohtaan elämässään. Kukaan ei kiellä kasvattamasta hahmoa henkisesti/fyysisesti, sehän siinä onkin yks idea. Pelaaja kokee maailman hahmonsa kautta, on hahmon mukana tuon eri elämänvaiheissa ja seikkailuissa, seuraa enemmän tai vähemmän aktiivisesti kuinka oma pikku luomus kasvaa aikuiseksi.

Itse olin super ylpeä Kittystä, joka vähensi hahmojaan ja päätti alkaa tutustimaan jo olemassa oleviin hahmoihinsa paremmin <3 GO KITTY GO!

Coffee. Needed. Naow.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Maalis 2012, 18:14

Helppoahan niillä, joilla on mahdollisesti samankaltaisia piirteitä hahmoissaan. Mulla ei oo muuta kuin että kaikki on poikia, ja mielipuolisia hirviöitä. Mutta ei se minua haitaa, kaikki ne on parhaita B)

Hyvää musaa, ou jee.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Maalis 2012, 18:22

Niinpä nii! Mutta kaikki hahmoni ovat rakkaita ja tunnen heidät läpi kotaisin.

NYAN HAHMO NEUVOTTELUT KOTONA 0.0

Siellä minä ja ne muut hörpimme teetä ja keskustelemme aiheista... Hehehe. En kyllä luopuisi kenestäkään, paitsi... Izusta ja ehkä Ryelistä mutta annan heillekin mahdollisuuden.
Nya

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Maalis 2012, 20:14

Itse olin super ylpeä Kittystä, joka vähensi hahmojaan ja päätti alkaa tutustimaan jo olemassa oleviin hahmoihinsa paremmin <3 GO KITTY GO!

My god :3 Minähän vallan punastun kun kehutaan. Muta tuosta "uroteosta" kaikki kunnia kuulukoot Harlekiinille joka neuvoi tekemään kevätsiivouksen hahmojen osalta, sekä auttoi miettimään ketkä jää, ja ketkä lähtee.

Mutta on kyllä kummasti jaksanu paremmin ropettaa vähemmällä hahmomäärällä.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Maalis 2012, 03:32

Helppoahan niillä, joilla on mahdollisesti samankaltaisia piirteitä hahmoissaan. Mulla ei oo muuta kuin että kaikki on poikia, ja mielipuolisia hirviöitä.

"ei oo muuta kuin"... Tossa on aika paljon samankaltasia piirteitä imo. Vaikka ne on kaikki omalaatusia hahmoja, on niissä silti samaa.

Pitäis varmaan käydä uusimaan noita hahmosääntöjä. Ihmiset, pelatkaa niillä uusilla ja vanhoilla hahmoillanne, ennen ko uutta pukkaatte. ELKÄÄ HYLÄTKÖ LAPSIANNE KUN UUSIA TULEE Q_Q
Taas näitä päivä kun viittä vaille valmis pistämään foorumin alas siitä johtuvien paineiden takia. But imma fighter.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 03 Maalis 2012, 11:51

Aksu rakas, sun pitää opetella rentoutumaan XD Ei tämä niin vakavaa ole.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Maalis 2012, 12:08

Rentoutuminen ois kyllä kiva taito. BUT NO! Sen sijaan vedän kahvia ja hankkiudun hypeen ja lähden hyppimään pitkin seiniä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 03 Maalis 2012, 13:12

... hain googlella kuvia hakusanalla "balck sword" ja löysin tälläsen *Linkki poistettu*
....
Ylva

ViestiKirjoittaja harlekiini » 03 Maalis 2012, 13:17

Ylva kirjoitti:... hain googlella kuvia hakusanalla "balck sword" ja löysin tälläsen *Linkki poistettu*
....

Johan sen Herkuleskin sanoi: Sankarin mitta on hänen aseensa!

Minä nyt sitten ihan oikeasti vahingossa koko uuden hahmon. Tämä on paha. Pitäisi saada äkkiä jostain Fareokselle peli tai pari ettei vain käy niin, että esikoiseni jää kuopuksen varjoon! Minun poikani!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Maalis 2012, 13:22

Sry Ylva, mutta jouduin poistamaan linkkisi. Se oli jo liian K kamaa tänne.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Maalis 2012, 13:37

Sitten vain seuranhaku töpöön Harlekiini ---> Luulisin innokkaita riittävän.

Miksi oikein tekeminen tuntuu usein niin väärältä ?
Erehdyin kertomaan mutsille yhen asian luottamuksella sille eilen ja nyt se piikittelee mulle siitä asiasta kokoajan, tai siltä se ainakin tuntuu.
Ja nyt on tietenkin semmonen olo ettei olis pitänyt kertoa.
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut