Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 03 Maalis 2012, 13:42

Aksu: Ei se mitään, tiedänpähän vastasuudessa. Sorry.

Harlekiini: Lähettelen liikaa yksityisviestejä, joten ei antanut lähettää sellasta enkä jaksa kirjottaa uusiksi, joten sanon tässä lyhyesti; otan aina pelejä vastaan (ellei ole ihan liikaa niitä, mutta nyt ei ole).

Mainostus: Laitoin orpoihin hahmoihin muutaman hahmon, jos jotakuta kiinnostaa tehdä lisää ihmissuhdekuvioita Ylvalle.

Ilmoitus: Nyt kyllä menen haukkaamaan raitista ilmaa filtterin läpi [älkää kokeilko tätä kotona]

*uskoo seonneensa, koska nukkui melkein koko eilisen päivän ja yön*

EDIT: Kitty, äidit eivät yleensä osaa reagoida asioihin oikein (ainakaan lapsen näkökulmasta). Tuo on kyllä rasittava suhtautuminen, yksi syy miksi minä en koskaan kertonut mitään mutsilleni XD Mutta se nyt on eri asia. :)
Ylva

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Maalis 2012, 16:46

Nyt kyllä menen haukkaamaan raitista ilmaa filtterin läpi [älkää kokeilko tätä kotona]

Juuri tuosta tavasta minä koitan luopua. Kerroin siitä äitille joka ei tienny asiasta laisinkaan ja tadah ! Saan elellä sitten loppuelämäni häpeässä.
Kitty

ViestiKirjoittaja Ylva » 03 Maalis 2012, 16:51

KItty: Samankaltainen reaktio oli mun mutsilla, tosin olin 18 kun sen myönsin, että poltan. Sillä oli tosin hyvä meganismi, se ignooraa kaiken mitä ei halua tietää. Iskä siitä pipikitteli kyllä, mutta ihan hyväntahtoisesti. Oletkos ajatellut keskustella tuosta piikittelystä äitisi kanssa? Kertoa miltä se sinusta tuntuu.
Ylva

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Maalis 2012, 16:53

Hahah, hell no.
Oon kerran koittanu neuvoa vanhempia ja siitä ei tullu yhtään mitään, vähän lisää vaan riitoja ja ongelmia.
Kitty

ViestiKirjoittaja Ylva » 03 Maalis 2012, 20:23

En tarkoittanutkaan neuvomista vaan tervettä kommunikaatiota. As in voisisit kertoa, että sinusta ei ole kiva kuulla nälvimistä asiasta jossa uskouduit hänelle ja että toivoisit mieluummin tukea sen lopettamiseen. Se ei ole neuvomista. Se on tunteidensa ilmaisemista. Moneen vanhempaan tekee vaikutuksen se, että jaksaa keskustella asioista. (tosin se ei kyllä tässä ihanassa maailmassa aina toimi, mutta suosittelen kokeilemaan)

No tässä minun neuvoni asiaan. :) Itse kuitenkin tietenkin teet kuten parhaaksi näet. Tsemppiä kuitenkin sinnepäin.

No niin nyt hakkaamaan Mortal Combatia!!
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Maalis 2012, 20:32

Aksutar kirjoitti:Itse olin super ylpeä Kittystä, joka vähensi hahmojaan ja päätti alkaa tutustimaan jo olemassa oleviin hahmoihinsa paremmin

This.

Ja jep, palasin Leviltä, jee! \o/ Yritän nyt vastailla kaikkiin peleihin koska tiedän että osa on ollu tosi kauan ja osa vähän vähemmän aikaa ilman vastausta, mutta maaliskuuni on supertäysi ja erittäin epäaktiivinen, olen pahoillani. Syitä voi muunmuassa lukea poissaoloalueelta.
AGNA SWEET SIXTEEN 8.3. SILLOIN PIDETÄÄN PILEET. *party alone lol*

Harlekiini on loistoäijä, tuli vaan mieleen kun luin näitä viikon aikana kuluneita pulinasivuja jotka on menneet multa sivu suun. Ei mulla muuta tälläkertaa :)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Maalis 2012, 21:15

Näimpä, muttei ketään voi siltikään poistaa ;< Paitsi Reeceä olen kyllä jo muutamaan kertaan harkinnut. Osoittautui erittäin hankalaksi pelikaveriksi.

Tervetuloa kotiin Agna.

Minä menen pelaamaan wiitä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 03 Maalis 2012, 22:09

Agna kirjoitti:Harlekiini on loistoäijä, tuli vaan mieleen kun luin näitä viikon aikana kuluneita pulinasivuja jotka on menneet multa sivu suun. Ei mulla muuta tälläkertaa :)

Tässähän vanha uk-- kröh, harlekiini ihan liikuttuu. They likes us, preciouss!
Pakko kai mun on sua tästä hyvästä sitten snyttäreinä onniteltava. Manipuloija =( Häpeä.

Käytiin katsomassa Härmä. Oli muuten yllättävän hyvä leffa, suosittelen niillekin jotka eivät erityisemmin suomalaisia leffoja katsele (ja etenkin niille, sillä tämä oli suomalaiseksi hyvä). Ehkä vähän turhan pitkä, mutta huomattavasti vähemmän pelättyä amerikanmeininkiä. Ei lainkaan turha reissu.

Nyt suunnitteleen pelejä ja kirjoittamaan Atreon esittely ja viettämään hirveen hirveen...mitäänsanomaton ilta.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 03 Maalis 2012, 22:14

On tämäkin sitten reilua. Menen maanantaina toimenpiteeseen, johon onneksi saan nukutuksen. Sanoin miehelleni että vähän jänskättää se nukutus. Se pirulainen alko pelottelee mua, että siihen toimenpiteeseen voi kuolla, häntä jänskättää se enemmän. Pah. Tiedän että se vaan kiusaa mua mutta kettunen sentään saan vielä hermoromahduksen. "No sä oot sillo nukutuksessa nii et sä mitään tiedä jos kuolet" tämä oli myös tosi lohduttavaa. Meidän perheessä on aika paljon mustaa huumoria ;)

Eli jos minusta maanantain jälkeen ei kuulu mitään, niin olen kuollut ;)

Tervetuloa takaisin Agna jaaaa bailaappa sitten kunnolla...eiku ollaan sitten kiltisti, nih.
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Maalis 2012, 22:44

Hyi, hyi, ei mitään bailauksia. Oikein nätisti pitää olla! :D

Noniin, nyt alkoi Lottowin hahmokarsinta. Yksi* poistuu, arvatkaa kuka....

*mahtava saavutus.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Maalis 2012, 12:03

Totta kai biletetään. Voihan sitä bilettää nätistikin. Hyvän maun rajoissa. Hyi hävetkää jos ette osaa bilettää muulla kun tuhmalla tavalla.

Ja Harlekiini ny on tommonen awesomesauce.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja awkward » 04 Maalis 2012, 15:02

Ja minut sitten saa ihan vapaasti tulla kuristamaan jos alan luomaa monia hahmja itelle pelattavaks....

t. pienen pieni hamsteri, joka ei osaa luopua mistään ja kaikkia hajoaa sitten käsiin.
awkward

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Maalis 2012, 16:38

Teretulemasta Awkward \o

Ahahahaaah. Olen ilkeä ja tein nyt sitten sen todennäköisesti suurinta osaa närkästyttävän päivityksen. Mutta elämä on. Deal with it.
Sitten vois päivitellä tales sivuston.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Frett » 04 Maalis 2012, 16:49

Teretere, en olekkaan enää uusin.

Menin sitten missamaan mahdollisuuteni saada Erynion foorulle nyt lähiaikoina, koska päätin odotella kuvaa. Pitää sitten odotella yli kaks viikkoa että voin pistää hänet hyväksytettäväksi .3.
Frett

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Maalis 2012, 17:34

No mutta, nyt sulla on aikaa tutustua ensimmäiseen hahmoos vielä~
Tbh ton päivityksen piti tulla jo kuukausi si. Enpä jaksanu aikasemmin päivitellä, koska ei ole kahvia.

Aah. Saanu taas kaikkee enemmän tai vähemmän kivaa aikaseks. Joskos sitä vielä ropeihin koittais vastailla, si ois super tyytyväinen olo. Mut jostain syystä piristi aivan valtavasti ku Awkward liitty uudemman kerran <3
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut