Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja awkward » 04 Maalis 2012, 17:48

Uuuuu.... Suunnittelin kivan miekan Yazille :3
Pitää kattoa missä pelissä sitte ja millo se ilmestyy sitte. Tai no vähän suunnittelin että se ostaa jolstai kojusta sen ruosteisena ja vanhana ja sitte puhistaa sen ja alta tulee oikea helmimiekaksi xD
awkward

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Maalis 2012, 18:09

Tervetuloa tänne minunkin puolestani!! :)
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 04 Maalis 2012, 18:15

Tere tulemasta uutukaiselle.

Oikeastaan tuo hahmolisäilyrajoitus on aika jees (tietty jos on yksi hahmo niin se voi harmittaa) :)

Kuolen nälkään. En saa syödä tänään mitään kiinteää. (Mies meni syömään heseen). Uh.
Ylva

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 04 Maalis 2012, 19:37

Tervetuloa munki puolesta (: Frettille myös, tosin vähän myöhässä~

Väsyttää~ Ei mul muut (:
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 04 Maalis 2012, 21:18

Tervetuloa munki puolesta awkwardille :)

Ja nyt: Antakaa mulle se saakelin elokuva!!*silmät pursuaa päästä O.O* Mää haluan kahtoa Peter Panin.. *työntää toisen silmän takasin päähän ja rupee konttaamaan/ettimään toista silmää*
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 04 Maalis 2012, 21:44

*ojentaa Demintylle tuon toisen silmän ja Peter Panin*

Olen varmasti unohtanut jotain. En vain tiedä mitä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Maalis 2012, 22:07

Aksutar kirjoitti:Totta kai biletetään. Voihan sitä bilettää nätistikin. Hyvän maun rajoissa.

Sillä tavalla mä aina biletän. Tupakan sijaan suolatikkuja, huumeiden sijaan sokeria ja alkoholin sijaan limsaa. :) \o/ Tosin tuntuu siltä että nää mun synttäribileet tulee olemaan sellaset "PAKETTEJA KIITOS ja nyt jättäkää minut rauhaan".

Kuolen nauruun koska harlekiini = mahtavasoosi = awesomesauce.

Demintty PS. täällä ei saa kiroilla. >:[ Paitsi tähtien kera ja lievemmillä sanoilla joista kukkahattutädit ei saa takamuksiaan kipeäksi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Maalis 2012, 22:26

En lakkaa nauramasta tänäiltana. Jos harlekiini joksikin vaihtaa nimimerkkinsä joskus, niin se on sitten mahtavasoosi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 04 Maalis 2012, 22:43

Vai puhutaan täällä paskaa minusta.
Vähän sellainen kutina, että jonain kaunis päivä kun tänne kirjaudun on tittelini mystisesti vaihtunut...

Suolatikkuja mulle! Peter Panin voi warettaa, piilareita on perskutanmoista tunkea silmiin, ja Awkwardille moro. Näin olen kommentoinut viimeisimpiä aiheita, ja kaikki ovat tyytyväisiä (Ylva vetäkööt jugurttia) ja voin siirtyä seuraavaan aiheeseen, eli viinirypäleiden ja rusinoiden mussuttamiseen.

Raapustinpa samalla toistaiseksi pisimmän viestini, puolitoista word-sivua. Ha. Siinähän luet, Frett, aion vielä parantaa ennätystäni.
Viimeksi muokannut harlekiini päivämäärä 04 Maalis 2012, 23:14, muokattu yhteensä 1 kerran
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Maalis 2012, 23:13

... IDEAS! Elonkorkaaja titteli on liian korea sulle, susta tulee nyt sitten herra mahtavasoosi. DEAL WITH IT.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 04 Maalis 2012, 23:18

PS. täällä ei saa kiroilla.

Anteeksi kovasti o.o en minä tiennyt että tuon kirosana, tai jotain, aivan sama oon ihan sekaisin..

Kiitos kun autoit löytämään silmäni ja tämän*ojentaa peter panin takaisin* annan takaisin sillä en tarvitse sitä sillä minä kävin selailemassa koko youtuben läpi ja katsoin läpi kaikki part 1-11 :p ei sitä mitään leffasivustoja tarvita :D

Ja viimeiseen aiheeseen eli herra mahtavasoosiin en kommentoi mitään, koska en keksi mitään kommentoivaa. Thanks and good night~
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 05 Maalis 2012, 12:25

..en minäkään tuota varsinaiseksi kirosanaksi luottelisi. Eihän hiivattikaan ole XD tai himputti... no joo mietin turhia.

Koko eilinen turhaa mutta ei siitä sen enempää. Sanottakoon vain että nyt KETUTTAA niin demonisti.
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Maalis 2012, 14:44

Moro uusille pelaajille - joita en vielä ole ehtinyt tervehtiä - minunkin puolestani!
Ja mikseipä myös vanhoillekin, kun olen niin kauan poissa ollut.

Itse pidän uusimmasta päivityksestä (kuukausi/hahmo), leffat voi tosiaan warettaa netistä ja mahtavasoosi on hieno.
Koska olen jo liiankin kauan jumittanut koneella ilman mitään pätevää syytä ja näin vältellyt parhaani mukaan tavaroitten pakkaamista, katoan. Lähden viettämään hetken laatuaikaa kissani kanssa ja keräämään sopivan määrän kissankarvoja vaatteisiini, jotta voin käydä niitä vähän levittämässä Haadeksen luokse ja ärsyttämään niillä koiraa.
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Maalis 2012, 16:00

Hyvä idea, tuo hahmo per. kuukausi. (Onko per lyhenne?)

Ja täällä puhutaan taas ihan ihme asioista. Kun Lotdow lukee kokeisiin yhden päivän ajan koko TNF on kerennyt saada miljoona* päivitystä o.O

Ja anteeksi kanssapelaajat, en ehtinyt vastata kaikkiin peleihin eilen. Yritän tänään aikaansaada, josko ehdin kemiankokeiltani paeta. :/

(*tunnetaan myös sanalla: yhden)
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut