Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 05 Maalis 2012, 16:35

Hei TNF:n ihmiset! En tiedä onko joku huomannut(paitsi jotkut), että olen ollut poissa ja laiskana kakkana en jaksa alkaa ottaa selvää mitä täällä on viimeaikoina puhuttu.

Juu kyllä hyvä idea tuo "kerran kuukaudessa uusi hahmo". Pysyy itekkin paljon paremmin perässä, kun ei tule kokoajan uusia kummajaisia.

Täällä kävi viikonloppuna ihana tansakandoggi vaari :3 . Toinen oli kovin hellyyden kipeä ja oli kiltti eivätkä kissatkaan olleet kovin paljoa moksiskaan muutaman tunnin kuluttua koiran tulemisesta. Kovasti tuli kans ikävä omaa mammaa ja ynisi ja vaikersi vähän väliä. Eipä se silti ollut ihan hermorauniona tai masentuneenakaan :)
Mohnake

ViestiKirjoittaja Nya » 05 Maalis 2012, 18:46

Joo se uusi päivitys on oiken hyvä.

Mäkin yritän jossakin vaiheessa lukea terveystiedon esseeseen, kamala ikinä oleva koe!!! Teen sen vielä yksin. *Huokaus* Voi elämä! En jaksa terkkaa!!!!

Aww! rakastan koiria, oli ne sitten minkälaisia.... *Pyörittelee hieman silmiään*
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 05 Maalis 2012, 18:48

Niitä hetkiä kun ei tiedä mitä jaksaisi tehdä...
Ylva

ViestiKirjoittaja harlekiini » 05 Maalis 2012, 19:20

Hajotkaa niihin kokeisiinne >: D Mulleiole vakavasti otettavia tenttejäkään tiedossa tälle keväälle, hah. Toisaalta sen takia onkin kahta suurempi kynnys yrittää lukea pääsykokeisiin. En ole kahteen viikkoon tehnyt yhtikäs mitään, en sitten mitään. Tänään jäin tuntien jälkeen päärakennukselle kavereiden kanssa, kun olin hölmö siinä uskossa että heidän kanssaan tekisin todennäköisemmin käännöstyötä kuin yksin huoneessani. Ja pfffft. Pelattiin tunti Bubble Witch Sagaa, vajaat puoli tuntia uhrattiin käännökselle. Se hyvä puoli tässä oli, että pääsin VIHDOIN tasolta 35 etenemään. Olin viikon verran jumissa siinä.

Ja sain jäähdytintelineen koneelleni. Awwasin ensin pakkauksen nukkuvalle kissalle ja "super silent" tekstille, mille sittemmin lollasin kun pistin tämän päälle. Ensimmäinen minuutti oli ihan hiljaista, sen jälkeen HURRRRRRRRRRRRR. Super silent, yeah, right.

Oli kyllä hyvä nähdä taas kavereita. Oli taas muutamia niin eeppisiä wtflol -hetkiä, että niitä muistellessa tiedän taas miksi viihdyn täällä.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Nya » 05 Maalis 2012, 19:26

Nyt tekis mieli ottaa yli annostus ropettamista, mutta kun ei ole mitään peliä, mihin vastata.... Ihan tylsäääh! Ja sitten kun laittaa jotain peliseurahakuun niin sit se pelaaja ei vastaa/ huomaa mun viestiäni peliehdotuksesta tai sitten.... *Tiirailee pelaajia* Ne ei vaan sit taho pelaa mun kaa.. Koska olen ihan vessan pytystä alas oleva tyyppi... *Alakuloinen ilme* Eiih! Miksi mä oon näin himputin idioottimainen tyyppi! *Nya sekos*

Ah kiitos kaikille jotka lukivat minun ihme sekoiluni ^^
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Maalis 2012, 20:07

Nya, jos tuntuu että joku ei huomaa sun viestiä peliseurassa ni pistä yksäriä. Yksärillä kysely ei ole kiellettyä. Ja ainahan sitä voi omaan töpöönsä käydä hehkuttamassa et nyt kelpais mikätahansa seura kun inspaa.

Oh inspiraatio, you so fine. Mutta mihin menit? Skyrimiin. En tiedä. Paja jatkuu, melkein jaksoin siellä taas jtn tehdä muuta ko istua nurkassa ja kattella kun ne veti jotain omaansa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 05 Maalis 2012, 20:14

Hoo~ Luin terkan kokeeseen yli kaks tuntii ja nyt osaan.. Jotain :D Luen viel huomennaki~

Pumpum~ Haluun karkkii~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 05 Maalis 2012, 21:01

Te luette kokeisiin, minä puolestani tenttaan täälä soittimien historiaa, soittimen kuuluisia soittajia, soittotekniikoita, soittotekniikoiden nimen tarkoitusta, soittimen rakenteita sun muita. Ja niin olen tehnyt kohta jo tunnin, melkein tunnissa olen käynyt läpi 2 soittimen kaikki mahdolliset tiedot, joten olkaa ylpeitä musta. :D
Ja kaikki tämä ihan omasta tahdostani :D
No suurin osa tahtoa oli tylsyys, piti keksiä jotain koska tv:stä ei tuu mitään hyvää, ei kyl edes kiinnosta mennä lähelle olkkaria(viereisessä huoneessa -.-) koska siellä on kaksi tyhmää paviaania. Ja lisäksi oman huoneen telkkarin singnaalit on jossain kaukana.
Ja mitäs muuta..? Ei varmaan muuta thanks kun kuuntelitte tylsyydenruhtinasta :)
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Maalis 2012, 21:05

Ja sinne meni Reece! Pling.

Tahtoa piirtää, haenpas nyt paperia ja kynää ja raven kuvan ja vanhoja kuvia ja alan selata hahmolistaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 06 Maalis 2012, 07:16

Onneksi on itsellä pänttäämiset ohi ja voi keskittyä enemmän työn tekoon.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Maalis 2012, 10:30

Hehheh, mä taas oon onnellinen että opiskelen vielä niin ei tarvi ressata laskuja sun muita.

Hihih, pitkästä aikaa saa nukkua arkena vähän pitempään, kympin aamu siis <3
Kitty

ViestiKirjoittaja awkward » 06 Maalis 2012, 10:33

Eilen tuli inspis ja aloin uutta meseroplaus hahmoa suunnitteleen, ehkä sitte puolen vuen - vuen päästä pystys kokeilee sillä foorumiroplaamista :D

Tuolla meseroplaamisella on hyvä kokeilla mite pärjää hahmon kans, pystyykö samaistuun sen päänsisälle vai pitääkö heti ensimmäiseks alkaa muokkaamaan. Nykki suunnitteila oleva hahmo ei tuu olee mikää helppo samaistuttava...
awkward

ViestiKirjoittaja Nya » 06 Maalis 2012, 10:37

Pitäisikö mun vaihtaa mun nicki? Hmmm....
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 06 Maalis 2012, 11:55

Mikä vika "Nyassa" on?

Nyt iski taas se haluan tehdä tuhatta asiaa yhtä aikaa ongelma XD Pelit saavat oottaa vähän myöhempään. Valtaan x-boxin kun mies on koulussa (se kuitenkin valtaa sen itselleen kun tulee kotiin ;) )
Ylva

ViestiKirjoittaja harlekiini » 06 Maalis 2012, 12:17

Kitty kirjoitti:Hihih, pitkästä aikaa saa nukkua arkena vähän pitempään, kympin aamu siis <3

Yhden aamut <3
Koska teitä on niin kiva kiusata. Tosin vapaa-ajastakin suuri osa menee koulutöihin ja pääsykokeisiin lukemiseen. Tai no...hommat tehdään päivää, kahta ennen deadlinea ja kokeisiin lukeminen "siirtyy" aina jostain syystä.

Ja Kitty, kummasti niitä laskuja tuppaa opiskelijallekin kertymään, että elä vielä huokaise.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut