Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 15 Syys 2011, 22:33

Peikot ovat tunnetusti myös pahanhajuisia ja -makuisia.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Syys 2011, 22:34

minä en selvästikään tiedä peikoista paskaakaan ;_____;

*menee nurkkaan häpeämään*
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 15 Syys 2011, 22:37

Öömm.. helou!.. nyt on niin pelottavat jutut menossa etten enää oikeen tiiä uskaltaako tänne edes tulla xDD Ja kyllä taas huomaa jos teijät vähäkski aikaa keskenänne jättää niin on pihalla like a cheap hooker who got hit in the stomach by a fat guy with sores on his face. (Joey Tribbiani). Ja heihei sinä uusi Crim heppu!! Tervetuloa tännennäin soppaan mukaan ^^
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Syys 2011, 22:43

Daniellaa en olekaan täällä aikaisemmin nähnyt !
Heipä hei vain sinullekin \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 15 Syys 2011, 22:47

Juuu se on ihan mun oma vika, pahoittelen vaikeaa elämäntilannetta, jona takia epäaktiivisuuteni ^^' Kaipa tämä tästä viellä joskus ((:

Trlallallaa tänään alkoi minun viikonloppuni JEEE!!! Siivoomaan!!! Leipomaan!! Lukemaan!! Kirjottamaan!! XDD
Daniella

ViestiKirjoittaja Sands » 15 Syys 2011, 22:50

Aijaahas, pitää kai sitten sinne tulla pullaa syömään. Peikko kun ei pidä miehekästä vatsaansa tässä koossa vain salaattia mussuttamalla.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Syys 2011, 22:57

Pääasia on että ilmoitit olemassaolostasi ! Uudet tuttavuudet on aina kivoja.

Voi kun mullakin alkaisi jo viikonloppu ;_____; .. huomenna kuitenkin vielä töitä~ .. sitten pääsee vapaalle ja viettää mitä parhainta viikonloppua.
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 15 Syys 2011, 23:02

Minkä väriset alushoususi ovat tänään?

Jaahas, paras sivunaloitus taas vaihteeksi, joka ei yhtään näytä oudolta.. er, oudommalta ilman edellistä viestiä.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Daniella » 15 Syys 2011, 23:04

Jaahas, Sandsi taitaa olla taas vauhdissa omassa elementissään :'D
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Syys 2011, 23:09

Anna palaa.

Juu nii annan. *hullun kiilto silmissä*

Oletko koskaan harkinnut/suunnitellut/tms jotain chattia tänne tnf:ään?
Olen vain miettinyt tätä kysymystä kun täällä puhellaan loppujen lopuksi paljon ja chatin kaltanen loota voisi olla mielenkiintoinen lisä~

Että tämmöstä, nyt sain viimein mielenrauhan saatuani sanottua tämän, kiitos~
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 15 Syys 2011, 23:15

Chatilla on omatkin hyvät puolensa, mutta yleensä niissä paikoissa missä se on, menee se viestien kirjoittaminen vain chattailuksi... :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Syys 2011, 23:17

Oletko koskaan harkinnut/suunnitellut/tms jotain chattia tänne tnf:ään?
Olen vain miettinyt tätä kysymystä kun täällä puhellaan loppujen lopuksi paljon ja chatin kaltanen loota voisi olla mielenkiintoinen lisä~

Olen. Itseasiassa yritin tässä viime viikolla moisen tehdä. Ei kuitenkaan riittänyt hermot moisen väsäämiseen. Ehkä joskus sellaisen teen, mutta sekin olisi, että siellä pitäisi olla periaatteessa vahtimassa 24/7, ettei kukaan idiootti siellä ala riehumaan.
Tai se, miten varmistaa ettei TNFän ulkopuoliset sinne tunge turinoimaan? Kai niitä salasanallisiakin chatteja saisi, mutta en ole jaksanut perehtyä niin syvällisesti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Syys 2011, 23:22

Siinä olet oikeassa Sands. Mutta on se vähän henkilöstäkin kiinni miten sen chatin kanssa käyttäytyisi.

Esim minähän jumittaisin sinne asumaan ja jäisin piinaamaan ja ahdistelemaan kaikkia ketkä siellä kävisivät.

ettei kukaan idiootti siellä ala riehumaan.

Idiootilla Aksu varmaan tarkoitit minua <3 ;____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Syys 2011, 23:38

Idiootilla Aksu varmaan tarkoitit minua <3 ;____;

Jooo~ Oot kamala idiootti.
No et :'D Hyvin asiallinen ja mukava persoona. Teen susta si Chatin virallisen valvojan jos siellä meinaat asua.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut