Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 17 Syys 2011, 13:24

Huhhuh ! Kuulostaa ahdistavalta tuo lukio juttu =_= Minä amis lapsi en tuommoisesta ymmärrä kakkaakaan, tosin on meilläkin kokeet tulossa ja nyt kun muistan niin vois vaikka lukea niihin !
Kitty

ViestiKirjoittaja Nipustin » 17 Syys 2011, 14:17

Hehe Minttu:)
En minäkään kovin puhtaasti lukion lapsi oo kun en osaa omaa_tuntoo kirjottaa;D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Syys 2011, 14:17

KITTY TUO KUVA ON AWESOME ! XD
Kiitokset tuosta kuvasta, tallennan sen koneelleni~ >;3
Ja kiitos sinulle myös onnitteluista <3

Nipustin otan suhun yhteyttä yksärillä myöhemmin jahka pääsen eroon poikaystävästäni ja takaisin sisälle roolauksen maailmaan.
Malta siihen saakka~ ^^
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 17 Syys 2011, 14:19

Dudiin, aivan tulipahan muuten mieleen, sori Lotdow, kirjotin sut väärin >:D

Ahahah =D Hienoa että kelpas Crim !
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Syys 2011, 14:23

Kelpasi, ja oikein mainiosti kelpasikin ! 8D

Ja huomaattekos, tulin käymään täällä niinkuin tahdoitte !
Enkä ole ehtinyt tyhjentää kuin puolikkaan kuoharipullon vasta ;_______;
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 17 Syys 2011, 14:27

=D Huomasin huomasin, meinas tulla jo ikävä kun pulina ei näytä kokoajan punaista <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Syys 2011, 14:31

No awww~ X3

Selvästi olet jo riippuvainen musta ja pulinoistani kerran ikäväkin jo kaihertaa <3 Vaikken ole ehtinyt olla täällä kuin vasta jonkin kaksi viikkoa 8D
Crimson

ViestiKirjoittaja Nipustin » 17 Syys 2011, 14:34

Niin ne poikaystävät on aina esteenä :D:D:D
Nimimerkillä 90% vapaa-ajasta poikaystävän kanssa-3-

Ja hyvää synttäriä!!! \o/ *parteeh!*
Nipustin

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Syys 2011, 14:37

Juu niinhän ne tuppaa olemaan haha~ 8D .. Tää yksilö ei yhtään tykkää siitä että vietän aikaani täällä .. tuossa angstaa vieressäni, hyvä ettei ranteitaan pure auki <3

Ja kiitos sinullekin onnitteluista~ \o/

Etanakuningas Garrettin kirous ei selvästi jätä minua rauhaan edes syntymäpäivänäni ;_______;
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 17 Syys 2011, 14:48

Veikkaisin sen kallistuvan kylläkin kimonoetanakuningatar Garrett kiroukseksi =D

Ja tottakai mä olen riippuvainen susta 8D Addiktoidun asioihin nopeasti
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Syys 2011, 14:54

Damn~
Juotan Garrettille vähän kuoharia ja tarjoan laatu olutta päälle niin eiköhän se hetkeks jätä mut rauhaan >8D

Bwahaha, ja minä olen riippuvainen TNF:stä~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 17 Syys 2011, 14:58

Haha =D Ihmettelen jos joku EI ole riippuvainen tnf:ästä =D Cuz i am !

Meinasin eilen ottaa sivistyneesti konjakkia kun ei ollut ketään kotona, mutta sitten meninkin nukkumaan.
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 17 Syys 2011, 14:58

Garrettin kirous jatkuu aina.

Eikö sitä kannattaisi sellainen kumppani etsiä, jolla on samoja harrastuksia? :D Tulee vain aina mieleen, kun niin monet pelaajat aina vikisevät, miten pitää lopettaa pelaaminen, koska tyttöystävä ei tykkää... Ei sitä ikinä omia juttuja pidä lopettaa, jos toinen ei pidä, ihan tyhmää. Kumpi se loppujen lopuksi siinä painaa vaakakupissa enemmän, oma hyvinvointi vai jonkun toisen henkilön, joka ei varmasti yritä muuttua yhtään vuoksesi, kun tuollaisia vaatii. Ihmiset ovat aika ilkeitä joskus, kun käyttävät vain hyväkseen.

Ja haha, en Facebookissa ole, enkä ikinä tule olemaankaan. :D Minusta nuo jutut kuuluvat jonnekin aivan muualle, mutteivat suomeksi oikein toimi niin hyvin. Pitäisi myös olla reaktiokuva, mutta ei ne foorumeissa näytä niin hyvältä...

Oi voi, kaverin sain pakotettua pelaamaan Super Mario Sunshinen 100% läpi. Kauhea ragetus, koska Nintendo vihaa meitä. Jotkut kentät ovat aivan täyttä ripulia. :D Vahingonilo on paras ilo.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Syys 2011, 15:07

Kitty olisit vaan ottanut! XD

Ja vahingonilo on <3 .. super marion kentistä on kyllä kokemusta niin hyvässä kuin pahassa .. super mario frustration ftw~
Se on myös hirveetä alkaa tavottelemaan 100% jossain pelissä.
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 17 Syys 2011, 15:40

Poikkean ny vähä aiheesta,
Mut ku nyt pääsin tietokoneelle täällä oulussa nii on mun pakko kirjottaa tää..

Vähänkö olin illalla kävelemässä sen mun tädin kaa ja mentiin kioskin ohi joka on myöhään auki, nii täti meni poikkeaa sinne ja mää jäin siihen ulos oottaa ku yhtäkkiä joku tuli mun selän takaa ja huus:" Anna toi muovipussi!" mää olin iha häissäni ja annoin sen pussin ja katoin sitä miestä, huomasin et se oli joku vanha pappa joka pahotteli ja anto sen pussin takasi mulle. Kuulemma halus vaa vitsailla mut ei oikei onnistu mun tapaseen tyyppiin :D Olin jo hetken et pliis älä ryöstä mua... -.-' Tädille kerroin sit ku istuttin olkkarissa ja katottiin tv:tä ni se räjähti nauruun -.-
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut