Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja suskari » 20 Maalis 2012, 21:59

Sitten vapautusta odotellessa
suskari

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Maalis 2012, 22:32

Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu...

Yritän, huom yritän, saada näitä artteja sitten aikaiseksi. Ei muuta, menen nukkumaan.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Maalis 2012, 22:47

*tuuletus, aaltoja, orkesteri, balettisoolo, riisinheittelyä, silkkisin ruusun terälehdin vuorattu käytävä, punainen matto, paparazzien hyökyaalto ja purkki Nutellaa Crimin kunniaksi*

Kuulostaa peräti täydelliseltä! O3O Nutellaa nomnom.

Ja varastan Suskilta palan inspiraatiota! Pistän purkkiin, sinetöin sen niin hyvin kiinni ettei se pääse karkuun enää ikinä.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Maalis 2012, 12:26

Ymmärsin siis vääri, my mistake. Jatkakaa~~

Ihminen on erehtyväinen.... KUN TAAS JUMALAT!

JA IRIDARIA KAIKILLE HALUKKAILLE OFC!

B) Maltan tuskin odottaa peliä jossa Iri saa mekon päälleen.

Omg. Omakin inspiraatio kohotti päätään. Halleluja. Josko tänään jtn sais aikaseks.
Vähän himottelis kirjottaa lisää tietoja Tales osioon mut en osaa päättää mitä sinne kirjottais... kellään mitään toiveita mistä haluais kuulla enemmän? Orjakulttuurista ny vois ainakin, kerta se aiheellinen on tavalla jos toisella.

Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu...

Ei, sieltä ei voi niittää minne koskaan ei kylvetty.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 21 Maalis 2012, 15:04

B) Maltan tuskin odottaa peliä jossa Iri saa mekon päälleen.

Hssst! Elä paljasta kaikille hienoja suunnitelmiamme! BD

Olen istunut juuri kaksi tuntia päivittelemässä konetta kahden viikon reissuni jälkeiseltä ajalta. Nam, olen varmaan päivittänyt jokaikisen ohjelman tältä masiinalta tänä aikana. Ja seuraavana muo oottaakin neljä kassillista tavaraa, mitkä pitäis purkaa ja järjestellä paikoilleen. EN JAKSA. Ehkä oon vaan laiska ja puran pleikkari kassit, teen pienen mukavan löhönurkkauksen itselleni ja alan pelailemaan 8]

Omg. Omakin inspiraatio kohotti päätään. Halleluja.

GJ MATE! Niin minunkin. Jos vain tuo ps3 ei olisi tuossa, niin varmasti alkaisin tekemään jotain järkevää :'D

Ja mitä Tales osioon tulee, ei, ei ole toiveita, mutta odotan innolla, jos sinne jotain uutta ilmestyy O3O
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 21 Maalis 2012, 16:50

Teidän kahden liian positiivinen asenteenne tartutti minut!!! Haluan vastat peleihini, mutta kun kukaan ei ole vielä edes vastannut!! Aaarrrghh! Voi tätä inspiraation tuottamaa intoa!! :P

IHANAAA kuulla Crimiäkin täällä.... Täytyn juuri eilen viisitoista, eikä yhtään tunnu vanhemmalta, vaikka äiti ja isä sitä sanovat....

Sain rippimekon joka näyttää päälläni... noh sain mekon takia mielestäni viisivuotta ikää lisää! Aikuismainen.. Äidin makua. Halusin turkoosin tai valkoisen ja sain lilan! En pidä siitä väristä..
Nya

ViestiKirjoittaja Kitty » 21 Maalis 2012, 18:17

Heyo, meillähän on taas uutta verta täällä, Lumpparille tervetuloa näin minun puolesta :) I think he might be epic kung fu master.

//Edit: miten niin sekoilen taas... Unohan taas entistäkin nopeammin asioita mutta eipä se mitään. Ite tekis kanssa mieli vastailla pelihin muttei vaan pysty, ei vaan pysty, hyvä että jaksaa ees foorumille asti tulla ku on niin kipeenä >:( Tää on ihan pyllystä.
Mutta kerätkäähän te kanssapelaajat sitte minunki edestä inspistä ja vastailkaa niihin peleihin.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotus » 21 Maalis 2012, 18:22

Teretulemasta Lumpparille! Muista pitää hauskaa :D.

Om nom. Uppouduin eilen taas kirjaan ja luin sitä aamu neljään. Nyt väsyttää, mistä lie johtuu *3*
Lotus

ViestiKirjoittaja Templer » 21 Maalis 2012, 18:40

nomn nomn nomn päätin sitten tehdä lempinäyttelijöideni top 10 listan.. tässä sitten mässäilen ja koetan päättää ketkä listaan pääsevät.. se vain, että en tiedä onko lempinäyttelijöitäni kymmentä?? D: pitää laittaa sitten randomeja, jotka oon nähny jossain yhessä elokuvassa ja pidin siitä ::D

ja sain traumoja yhestä kauhuelokuvasta, jota en nähnyt, mutta trailerin näin ja koska ihminen on yleensä utelia, päätin tonkia lisää tietoja ja no.. se ei olisi kannattanut. Koska se oli sairasta.. nimeä en kerro, ettei jotkut tee samaa virhettä kuin minä ja mene luukkailemaan tuota elokuvaa lähemmin.. ja koska materiaali voi olla enemmän ja vähemmän pienille mielille hyvin... brutaalia(?) niin parempi jättää kertomatta.

ja nyt kiitos olen puhunut ja täyttänyt joidenkin mielenkiinnon.. tai sitten en. :D mutta kuitenkin jatkanhapan näyttelijöiden listaamista ::)
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Maalis 2012, 19:02

Koska se oli sairasta.. nimeä en kerro, ettei jotkut tee samaa virhettä kuin minä ja mene luukkailemaan tuota elokuvaa lähemmin

Human Centipede B)
Kakkonen oli kyl gore.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotus » 21 Maalis 2012, 19:16

Hah! Aksu vei jalat suustani, koska tuli heti mieleen se sama leffa.
Oma lempinäyttelijäni on ylivoimaisesti Jean Reno \o/
Lotus

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Maalis 2012, 19:28

Hmmmmhmhm Jean Reno. Leon The professional on hyvä leffa siltä. Me lyek.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 21 Maalis 2012, 20:43

Ollut kiireita, ketuttanut ja semmosita. Mutta sain tänään leivottua ihan itse korvapuusteja ja kaurakeksejä XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Lumppari » 21 Maalis 2012, 21:02

Aktiivinen chat, täytyypä varata Sosiaalisesti-Rajoittuneiden Hätäsavupommeja mukaan kun tänne tulee. Kiitosta tervetulotoivotuksista tässäkin osiossa ja näyttelijöistä huomasin puhetta, joten pakkohan se on mainita että olen viime päivinä katsellut innoissani Antonio Banderasin tuotantoa ja roolisuorituksia. Ihana mies. <.<
Lumppari

ViestiKirjoittaja Ylva » 21 Maalis 2012, 21:18

Shean Connoryä ei voita kukaan XD

(ja koen jostain syystä vetoa Nigolas Cagesiin ja John Travoltaan. Hienoja näyttelijöitä.)

Aihetta sivuten Tarantino rules!
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut