Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Daniella » 17 Syys 2011, 16:43

Hahahaah hienoa Debbie :'D ei koskaan voi olla liian varovainen.
Ja ONNITTELUT Crimille!! <3 tsihhiihmuaahahahahahahah, paljonkos on jo vuosia pulkassa if i may ask? :D

Ja tuohon paskamaiseen poika/tyttöystävä juttuun sen verran että tiedän tunteen. Varsinkin kun tyttöystävä murtautuu poikaystävänsä viesteihin ja määräilee mitä tehdä yms. -.- allekirjoittant tietää mistä puhuu, sillä monta kertaa olen katsonut vierestä vastaavia. Nytkin juuri itseasiassa ehkäpä jopa ihastukseni ah niin ihana tyttöystävä tekee tuommoisia. Onnistuin jopa hommaamaan itseni kyseisen tyttelin epäsuosioon nukkumalla samassa punkassa tämän kyseisen jätkän kanssa.. että semmosta.
Hyvä kaveri sanoi mun vajonneen ylös (luit oikein, vajonnut ylös xD),kun mä luulin nousseeni alas pohjasakan taajuudelle. What do you think ladies and gentlemen? :D
Daniella

ViestiKirjoittaja Demintty » 17 Syys 2011, 17:04

Mitä? täyttääkö joku vuosia? Crim? no jo sjoo nii onnee! En oo keskittyny lukemaa näitä juttuja täälä..
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Syys 2011, 18:18

Debbie, mää olisin kuollut varmaan sydänkohtaukseen sillä hetkellä ja pinkonu pää kolmantena jalkana karkuun jos joku ois noin tullu mulle kiljumaan .. olipas mielenkiintoinen yhtälö, ensin kuolen sitten juoksen karkuun? No oli miten oli~ .. en pysty ajattelemaan mitään järkevästi enää.

Ja mittari näyttää että olisi 19 vuotta jo tässä maailmassa oleskeltu .. tiedä pitääkö sitten paikkaansa vai ei, mun henkinen ikääntyminen kun on ainakin selvästi ulkoseen ikääntymiseen nähden pahasti jäljessä XD

Kiitokset jälleen onnitteluista \o/ *tarjoaa kierroksen*
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 17 Syys 2011, 18:42

heeh jos kerran kierroksen tarjoot nii missä se yks helkkarin tikkari vai mikä se nyt olikaan, viipyy?! :D Kerkesin jo unohtaa et mitä menit lupaa meille :D

Sun aivot toimii hyvin, kuolet ja sitte lähet juoksee? Mää kato pelkäsin et se on oikeesti joku voro jolla on ase ja uskaltaa käyttää sitä jos en tottele sitä.. Vilkas mielikuvitus kun on..

tunnen itteni aika pieneksi ihmiseksi ku oon nii nuori.. Kaikki kuiteski sanoo et oon henkisesti 25 :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Daniella » 17 Syys 2011, 22:23

Mulla ei mitään hajua mitä tuommoisessa tilanteessa olisin tehny.. toisaalta olen nyrkkeilijä ja kerran vetässy veljeä kuonoon kun pelästytti.. mut sit taas kyllä mussa se leidiki löytyy, varsinki pituuden puolesta (160 cm tasan -.-) ettäh niih.. :D
Ja miksei? Voishan se todellakin olla mahdollista ensin kuolla ja sitten lähtee juoksemaan, kuten päättömät kanat tekee xD
Ja Depsu eiks se oo vaan hyvä jos sua pidetään henkisesti 25 vuotiaana. Sitähän sanotaan että naiset ovat vähintäänkin 2 vuotta miehiä edellä ;D
Daniella

ViestiKirjoittaja Lotdow » 18 Syys 2011, 13:16

Miehet eivät vain välillä tunnu hyväksyvän faktoja... Harmillista...

Nyt sitten pitää soitella kaikille eri kavereille ja selvittää tämän päivän ja huomisen tapahtumajärkkä. Tullut vähän liikaa sovittua kaikkien kanssa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Syys 2011, 13:57

Hahhah =D Crim tosiaan tarjosi kierroksen ^^
Eilen mun kaverin isoveli lykkäs mulle neljä margaritaa kun se ja sen kaverit ei niitä kyenny juomaan niin hulautin ne kaikki pohjanmaan kautta alle 2min, no effect. Paitsi jos juo ei saa ajaa, talutin 3km mittasen matkan mun kevaria, muuten ei mitään vaikutusta ja tänään veikkasi suuresti ettei niissä margaritoissa ollut alkoholia, tosin pitää vielä varmistaa niiden tekijöiltä että oliko niissä alkoholia vai tekikö ne mulle lissutestin ?

Anywayz, onko kukaan tietonen siitä missä Aksu on ? Sitä kun ei oo näkyny ja se on aina ennen ilmotellu jos on viikonlopun poissa, ettei vaan ois sattunu jotain ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 18 Syys 2011, 16:06

Täällähän se minun kellarissa on sidottuna nättiin pakettiin, teippi suun edessä ja tajut kankaalla. Ei se taida vähään aikaan herätä.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Nya » 18 Syys 2011, 16:09

Oi voi... Aksu parka. Olethan hellä käsistä *Repeää nauruun* Terveisiä vaan sinne päin!
Nya

ViestiKirjoittaja Pappis » 18 Syys 2011, 16:49

Seurattuani viimeisten 50 sivun aikana tätä remakkaa keskustelua täällä pulinassa, on mun aivan pakko tulla hiljentämään teidät!
Olen nimittäen ihminen joka pystyy hiljentämään foorumin kuin foorumin vain muutamalla sanalla!! Huhahaaa!(tai sitten te vaan ignooraatte mut....)

Ja, jos te Aksun sijaintia miettitte... Kävin justiinsa pelastamassa sen urhoollisesti Sandsin kellarista ja vangitsin sen vähemmän urhoollisesti meiän autotalliin. Ei hätiä siis :P
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotdow » 18 Syys 2011, 16:58

Valitan Pappis, mutta kävin ryöstämässä Aksun teikön autotallista. Se nyt on tuolla meijän uima-allas huoneessa ja- Hei Aksu, jätä se kumipatja rauhaan! -Niin tosiaan siellä se nyt sitten on lukkojen takana. Hukkuu huomiseen mennessä...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Sands » 18 Syys 2011, 17:14

No voi hitsi. :<
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Lotdow » 18 Syys 2011, 17:46

Jaahas. Virhearviointi arvon kansalaiset. Se imeytyi viemäriin ja pääs karkuun. Tuolla se juoksee pihalla, mennää ottamaan se kiinni! >:D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Sands » 18 Syys 2011, 18:02

Mutta kun peikot muuttuvat kiveksi auringossa. :<
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Nya » 18 Syys 2011, 18:03

Ohohoho! Sain sen kiinni ja survasi sen meijän saunaan! -Aksu! Älä heittele niitä kuuppia! -Nii mihinkäs jäinkään? Pitääpi sitoa tämä meidän kuningas johonkin. *Sitoo* Tehty et tää raukka on nyt hieman kiereissä köysissä.
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut