Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 22 Maalis 2012, 17:44

Lumpparille tervetuloa minun puolestani! en ole tainnutkaan vielä niin sanua.. :D

En ymmärrä tuota leffaa minkä sanoittekaan se se.. Human Centipede, en tajua sen ideaa, katoin kaikki maholliset clipit ympäri nettiä ja kaikki trailerit sun muut, mutta en siltikään tajua D:

Ja pari ilmoitusluontaista asiaa:
*Tähän on hauska tanssia meidän tanssia
* Oon ihan sata% varmasti nähny Lumpparin kuvan jossain netissä, oon siitä ihan hirrveen varma >[
* Justin bieber näyttää nykyään ihan samalta ku mun "velipuoli" ._.
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Maalis 2012, 17:50

En ymmärrä tuota leffaa minkä sanoittekaan se se.. Human Centipede, en tajua sen ideaa, katoin kaikki maholliset clipit ympäri nettiä ja kaikki trailerit sun muut, mutta en siltikään tajua D:

Ehkä hyvä vaan. Mut jos välttämättä haluaa tietää niin reaaad.

Btw, asunto nyt hankittu B)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Maalis 2012, 18:09

HUAAAAAAAASAain melkein kaikkiin peleihin vastattua! Nyt on melkein hyvä fiilis. Mutta sitten Kuva tuli ja pilasi sen. Thanks a lot the trauma of my childhood.

En oo jaksanu tänne pulinaa kirjoitella mitään pitkään aikaan joten tulenpa vuodattamaan nyt kerrankin merkityksettömästä elämästäni oikein kunnolla.

Koeviikko lähestyy, kuten monella muullakin. Mutta, toisin kuin monet muut, mä varmaan tanssin ripaskaa läpi viikon. Vaan kaks koetta, hyvät naiset ja herrat! Ja äikän portfolio johon pitäs kirjottaa väh. 7 sivunen fantasianovelli. Joudun hillihtemään itteni ettei se mene erotiikan puolelle. Opella saattas olla näkemisen arvonen ilme sitä tekstiä lukiessa :''D Muita kokeita on sitten enkku ja ranska. Ne on helppoja ne. Ellei enkun natsimaikat päätä taas, että, jollei kirja ole ulkoa opeteltu, nelonen tulee. Prkl.

Mulla on VIELÄKIN se Mäyrän esittely kesken! Se on vaan menneisyyden viimeistelyä vailla, saatana D: Need to... Finish... IT...! SOON!
Kunhan sais eka pelit siihen malliin ettei vastauksien välissä ole viikkoja -______-

*Tähän on hauska tanssia meidän tanssia

En kai mä oikeesti jääny kuuntelemaan tätä?? Kuulostaa oikeesti tosi hyvältä biisiltä tanssia! Hitto, miks eilen oli treenit peruttu?? Mä tarttin mun viikottaisen kolmen tunnin tanssiannoksen!!!

Ja kommentoin vielä näitä yleisiä keskusteluaiheita:
Ajokorttia ei ole, eikä pitkään aikaan tule. Not interested.
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotus » 22 Maalis 2012, 18:21

Ehkä hyvä vaan. Mut jos välttämättä haluaa tietää niin reaaad.
K-AGNA! >: D. Sanon minä.. 14.

Lähetätkö sitten Aksu osoitteesi privana, kun saan työn valmiiksi? :3
Lotus

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Maalis 2012, 18:52

minulla oli eilen sellainen olo, että se on ihan hemmetin sairas ja traumat saan, niin nyt taas kävi, kuten toissapäivänä, eli tahtoisin katsoa itse elokuvan, mutta sitten kun päätän ottaa suurempaa selkoa elokuvasta, saan taas tuon olon, että olisi parempi jos en olisi siitä koskaan kuullutkaan. |: onpas outoa..
Templer

ViestiKirjoittaja Lotus » 22 Maalis 2012, 19:32

Tuttu tunne. Sitä varmaan ei kuiteskaan kannata katsoa, kun jää sitten uniin kummitteleen.. Sen jälkeen toivoo, että sitä ei ole katsonutkaan. Nimimerkillä 'kokemusta'. Olen nähnyt tuon elokuvan.
Lotus

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Maalis 2012, 19:46

Lähetätkö sitten Aksu osoitteesi privana, kun saan työn valmiiksi? :3

Totta kai. Jahka nyt ensin virallisesti saan ahterini asuntoon asettumaan.

Ja elokuvat on vaan elokuvia. Ei kummitellu ennen kuin katsoitte sen, miksi kummittelisi sen jälkeenkään?
Paitsi muumien mörkö on aito. Pelätkää. Ja morsoa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Maalis 2012, 20:20

Mäkin rustaan sitten niin pirhanasti Aksun seinille sitten arttia että osoitetta saa lätkiä tännekin B)

Mwyh sain vastattua yhteen peliin eilen :DD Vaikka piti tyyliin kaikkiin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja awkward » 22 Maalis 2012, 20:46

Mie oon kyllä ollu reipas tännää, sain piirrettyä 2 kuvaa valmiiks, sekä sitte loppupeleissä kävin ratsastamassaki tuon siskon konin ja oisin halunnu vastata peliin, mutta ei pystyny ku ei ollu mitää mihin vastata :'(
awkward

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Maalis 2012, 21:09

Äh, oonko minä ainoa luuseri joka piirsi Aksulle kuvan mutta siitä tuli niin ruma ettei todellakaan aio lähettää sitä ?
shit
No pitää koittaa uusiksi ku saa joskus uuden luonnosvihon.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotus » 22 Maalis 2012, 21:24

Äh, oonko minä ainoa luuseri joka piirsi Aksulle kuvan mutta siitä tuli niin ruma ettei todellakaan aio lähettää sitä ?

Ite piirtänyt Akuslle noin 3 kuvaa, mutta yhtäkään niistä ei viitsi lähettää tyhmien virheiden takia :'D.

Ja elokuvat on vaan elokuvia. Ei kummitellu ennen kuin katsoitte sen, miksi kummittelisi sen jälkeenkään?
Paitsi muumien mörkö on aito. Pelätkää. Ja morsoa.

Vihaan kauhuelokuvia, koska olen nimenomaan niin herkkä niille.. Mutta muumimörköä en koskaan ole peläännyt, saatika sitten morsoa :>
Lotus

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Maalis 2012, 21:28

Oon kyl aika selvästi tuonu esille, että minä en välitä anatomia virheistä tai muista virheistä piirrustuksissa. Gift on aina gift ja olen kiitollinen kaikesta mitä vastaan saan. Jokainen piirtää tyylillään ja taidollaan, en mie mitään mona lisa piirrustuksia tilaakaan/toivokaan/vaadikaan.

Mwyh sain vastattua yhteen peliin eilen :DD Vaikka piti tyyliin kaikkiin.

Munkin piti vastata kaikkiin mutta hups, inspiraatio kuoli kesken >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Maalis 2012, 23:59

No minähän se vasta Morsoa rupeankin pelkäämään kun on nukke tulossa sängylle istumaan ja varmaan yöksi pistän sen kaappiin kun en uskalla sen kanssa nukkua o.O Opettajallekin tuli pieni hiljainen hetki kun kuvaa näytin ja sanoin oikein pirteästi: "Tällasen mä haluan tehdä!"

Antakaa mulle rajaustussi nyt heti. Kiitoos...

Minä en vastaile nyt peleihin, suurshokkikohtaus iski toissapäivänä ja kokeet menevät nyt päin mäntyä. Elämä on kurjaa D: Onneksi on Legend of Zelda.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Maalis 2012, 01:24

Lumpparille terve myös meikäläisen puolesta! Kun en aikaisemmin joukon mukana sitä joutanut sanomaan niin sanotaan se nyt tälleen muodikkaasti myöhässä sitten >3<

Mitä ajokorttiin tulee, derp, ei kiinnosta, kun se itse pitäisi maksaa itse kokonaan, eikä minulla valitettavasti ole sellaisia rahoja. Puhumattakaan sitten siitä autosta. Ehkä joskus myöhemmin, kun niille oikeasti on sitten tarvetta.

Antakaa mulle rajaustussi nyt heti. Kiitoos...

Saat vaikka kaksi! Mulla on pari ylimäärästä, joista en tykkää ja joita en tartte!

Huomaan että innokkuuteni kirjoittamiseen on todellakin palaamassa. Vastasin ensimmäiseen peliin taukoni jälkeen JEE \o/ Huomenna odotettavissa lisää tarinointia. Nyt kuitenkin DRAGON AGE!
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 23 Maalis 2012, 07:28

Ei inspaa, jotkut ihmiset ärsyttää liikaa ja selkä meinaa katketa potutuksesta... Osaa sitte olla niiiin suunnattoman turhauttavaa, kun en saa millään aikaseks tekstiä silloin, kun on aikaa ja sitten, kun sitä tekstiä haluis kehitellä niin ei ole aikaa tai sitten kone on varattu.
Mohnake

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut