Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Maalis 2012, 12:17

Dragon Age! Wohoo! (Alotin tossa Originsin toista/kolmatta kertaa. Olen siis alottanu sen jo aikasemmin mutta en ole pelannut loppuun ja nyt alotin taas XD) Odottelen että sais säästettyä rahaa siihen mikä hemmetti ultimate edition olikaan missä on ne kaikki downloadaple contentit <3 ja DA 2:ki pitäs hommata.

Tosin, minulla on muutama peli yhtä aikaa kesken ja pelaan niitä silloin tällöin. Yleensä boxilla kun mies ei oo kotona ja sit jos se on kotona niin tietsikalla ellei tehdä jotain muuta XD Kesken on PC = Assasin Creed, Fable, Hunted the demon forge, Siberia. Xbox = Fable 2, kingdom of amarul reconing, mortal compat. Plus pari ammuskelupeliä jota pelataan co-oppina. JA KOHTA TULEE DIAPLO 3!!!!!

No niin, jos menisin tekemään lettutaikinan ja rauhoittuisin. Meillä vaihdettiin ulko-ovi äsken eli olen ollu liian aikasin hereillä ja nyt väsyttää muttei viitti mennä päiväunillekaan...
Ylva

ViestiKirjoittaja Lumppari » 23 Maalis 2012, 13:09

Itsellä kesken 7. tai 8. läpipeluukerta Dragon Agessa :D
Lumppari

ViestiKirjoittaja Lumppari » 23 Maalis 2012, 13:47

Arg! Pirate Zevran reporting for duty! Prepare to be boarded! *Zevran aksentilla*

Hmmm, tulee ihan mieleen hyvin Zevran-mainen D&D haltia-hahmoni Ly'inar "Lisko" Am'anodel. Ihastuttava varas, selkäänpuukottaja, rakastaja, hiippari, rellestäjä, valehtelija, salamurhaaja, oman käden oikeutta jakava sarjamurhaaja ja muutenkin kelpo veikko. Pitäisi tunkea se tänne.
Lumppari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Maalis 2012, 13:54

Ihastuttava varas, selkäänpuukottaja, rakastaja, hiippari, rellestäjä, valehtelija, salamurhaaja, oman käden oikeutta jakava sarjamurhaaja ja muutenkin kelpo veikko

Yllättäen puolet Cryptin neitsytpopulaatiosta menettävät neitsyytensä. Kaikki yhdessä yössä.
Tsädääm.

May I rest my head in your bosom? I wish to cry.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lumppari » 23 Maalis 2012, 14:03

Ja kun joku kysyy miksi omenanpoiminta johti moiseen neitsytholokaustiin, voi Zevrania lainaten sanoa:
"I got the impression it involved sex, but then, I get that about most things."
Lumppari

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Maalis 2012, 14:04

Jos maailma olisi toinen...
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Maalis 2012, 14:16

Agna kirjoitti:Jos maailma olisi toinen...

MISSÄ ON SKYRIM! >8O

Zevran <3

Ja peleihin vastailu jatkuu! ò3ó Ei mulla muuta o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Lumppari » 23 Maalis 2012, 14:24

Josta tuleekin mieleen, voisin aloitella pelin jonnekin päin kunhan saan loput tavarat roudattua takaisin kämpille. Istunut kissavahtina kaksi viikkoa kun talon isäntäväki on Tenerifalla <.< Mutta kiittäkäämme tylsyyttä! Sitä kautta eksyin pitkästä aikaa selailemaan top-ropelistaa. Ja lopun voi päätellä itse.
Lumppari

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Maalis 2012, 15:38

Uh ah yh Zevran on yksi limanen iilimato XD Ei kunnon miehiä koko poppoossa. Noh Alistair on ihan sulonen tapaus, mutta se nyt on semmonen kilttipoika. Ja onhan Zevkin ihan hurmaava, mutta limanen.

Haluan ne lisäosat ja päästä tappamaan Morriganin XD Muunmuassa.

Fable 2 on addiktoiva peli ja siinä menee älyttömästi aikaa kun alkaa kikkailee kaikkea ylimäärästä XD

Letut onnistu, mutta ne ei oo lettuja ne on letun palasia.

EDIT: Niin ja jotenkin kummasto noita "pukki hahmoja" löytyy aina muutamalla sormelle jakaa XD Noh, kukapa ei nauttisi kauniiden (tai jopa vähemmän kauniiden) naisten seurasta. Naiset nyt vaan on huoria tai syöjättäriä jos ne harrastaa samaa *viheltelee* (minulla ei ainakaan ole yhtään sellaista hahmoa)
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Maalis 2012, 16:21

Jos maailma olisi toinen...

Narnia??? Mistä se sinne tupasahti? 0.0

Ah nyt teksi mieli kaakaota ja nuudeleita...
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Maalis 2012, 16:24

Nya senkin supernopea piiperö, vastailet peliin liian nopeasti XD *paineita*
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Maalis 2012, 16:29

haha!! Olen ihan supernopea vastailemaan! XD Koska tykkään vastata niihin aina, enkä jostain syystä saa mistään inspiä, mut kirjotan aina vastauksen, kun musta tuntuu siltä etten voi jättää vastaamatta. (Tunnen syylisyyttä)

Nyt tuntuu jostain syystä aika pöhköltä, kun Quin metsässä viidessä kohtaa lukee "Nya"... Vastailen nopeaa, ja muut hitaasti ja sit murjotan kun haluun vastata, mut kukaan ei vastaa :)

Ahaha! Täältä tulee Nya jyrä VAROKAA!!
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Maalis 2012, 16:31

Noh, kukapa ei nauttisi kauniiden (tai jopa vähemmän kauniiden) naisten seurasta.

Kuka on puhunut, että jos on rakastaja ainesta, niin olisi vain naisten perässä 8) Hmmm?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Maalis 2012, 16:32

Haha, ristiriitaista. Minä haluaisin vastata, mutta tunnen kuormittuvani liikaa peleistä eikä voimat riitä vastaamaan ja aaaah. Silti haluaisin tehdä uuden hahmon. Tai kaksi mitä suunnittelen. Olen ylpeä tuosta rotukuvajutusta mun loharin suhteen (siis piirsin sellasen mis näkee mittasuhteet ja sit pään lähempää yms) mut ei nyt jaksa sitäkään tehdä. Pää poksahtaa.

Voisin piirtää.

EDIT: btw vihaaaaan luurankoja

EDIT Aksulle: Totta turiset, makunsa kullakin.
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut