Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lumppari » 24 Maalis 2012, 14:59

Tämä auttaa.
Lumppari

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Maalis 2012, 19:26

mun ainoalla mummilla joka asuu tampereella on hirveet vaatimukset siitä et sitä pitää sanoa mummiksi, ei mummoksi ja mummuksi(koska ne kuulostavat kuulmemaliian vanhoilta ja mummi on nuorekas tyyppi kuulkaas :D) ja sitten sen mies, eli iskän iskä kuoli jo sillon ku iskäki oli pieni. Ja toinen mummi on kuollut ja sen mies, eli mun elossa oleva pappa on vielä täällä missä minäkin asun.. Siis samalla paikkakunnalla eikä talossa ihan :D

Sanotaan et jos pyörryttää tai jos on huono olo pitää painaa pää polvien väliin, se toimii mut paremmin toimii kuulkaas se, että kiipeääte ensin omalle parvesängyllenne höperöisenä ilman portaita/tikkaita, maatte siellä ja sitten ku ootte tulossa alas niin tipahatte lattialle ku jalka lipeää, niin minulle kävi ja sit oli aijai :<
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 24 Maalis 2012, 19:56

uuuuhhh ja tämäkin viikonloppu on kohta out. >___< ei tällä tahdilla pärjää enää kukaan. |:
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Maalis 2012, 22:52

Mikäli Ventus on aikeissa poistua väliaikaisesti kuvioista niin minä ainakin murehtisin enemmän sitä että me menetetään mukava kanssapelaaja ja monta hahmoa, kuin että kolmoset jää syntymättä :c Toivottavasti Ventus ei meitä hylykää!

Terveiset Helsingistä, olipas kiva reissu :) Coppelia-baletti tuli nähtyä vähän muunnellussa versiossa.

+ "Huomenna 2,5 vuotta :) Patrik ♥"
Tykkää · Kommentoi · Eilen 21:25
Henkilö X, Henkilö Y, Henkilö Z ja 96 muuta tykkäävät tästä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Maalis 2012, 23:02

Terveiset juu Hesasta tosiaan.

Voi Anna luoja (Oi eii/Voihkaisua ilmoittava huudahdus kieltosanan kanssa | suom.huom.) Ei saa Ventus-setä lähteä :(

Hikka vainonnut taas koko pitkän päivän.

[Sensuroitu nimi] tykkäsi päivityksestäsi.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Lotus » 24 Maalis 2012, 23:04

Nyt tuntuu tass ihan pöhköltä, kun Ventus soitti eilen että se lopettais täällä väliaikaisesti. Eikääähh... Miten me nyt saadaan kolmoset aikaan??

Pitänee vissiin kaksosiin tyytyä. Ellei sitten joku muu kanssapelaaja täällä halua täyttää kolmannen veljen paikkaa >__>
Lotus

ViestiKirjoittaja Templer » 24 Maalis 2012, 23:09

Hööh. Ei ventus saa häippästä kuvioista. >: Ihan pöhköä. No jaa, jos hän kuitenkin aikoo meidät "hylätä" niin toivottavasti myös takaisin muistaa tulla, koska jos hän kokonaan aikoo lähteä, niin minä kyllä käyn juttelemassa hänelle asiasta kahvikupposen ja mansikkamehulasillisen äärellä sivistyneesti. Jos se ei auta, otan hänet mukaan ja laitan tyhjään huoneeseen tietokoneen kanssa, jolla pääsee vain TNF:ään, piste.
Templer

ViestiKirjoittaja Lotus » 24 Maalis 2012, 23:22

Ventuksella on aina täydet mahdollisuudet tulla takaisin. Tulinhan minäkin.. :)
Lisäksi, voidaan puhua se ympäri, koska molemmat tunnemme hänet ihan myös irl-elämässä. \o/
Lotus

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Maalis 2012, 23:24

En kyllä tiiä mistä se Ventus ykskaks ois lähössä, ellei kyse ole eräästä sattuneesta syystä. Mutta mikäli syy olisi se mitä voisi epäillä, niin todettakoot ettei siitä nyt nokkiinsa kannata ottaa. Ye betta not leave us >:Y

Pitänee vissiin kaksosiin tyytyä. Ellei sitten joku muu kanssapelaaja täällä halua täyttää kolmannen veljen paikkaa >__>

Siitä vaan orvot hahmot osioon pistämään hakua pystyyn. Eiköhän joku innostu ennemmin tai myöhemmin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotus » 24 Maalis 2012, 23:28

En kyllä tiiä mistä se Ventus ykskaks ois lähössä, ellei kyse ole eräästä sattuneesta syystä. Mutta mikäli syy olisi se mitä voisi epäillä, niin todettakoot ettei siitä nyt nokkiinsa kannata ottaa. Ye betta not leave us >:Y

Mitä mitä? Onko täällä tapahtunut jotakin, mistä en tiedä? :E
Lotus

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Maalis 2012, 23:32

Ventus saa itse kertoa jos haluaa. Sen verran jokaisen yksityisyyttä kunnioitan, etten ala tässä nyt yleisesti siitä puhumaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotus » 24 Maalis 2012, 23:40

Agreed. Ainoa minkä halusinkin tietää, että onko tapahtunut jotain vai ei..

Gasp, hyvää avataria on vaikeaa löytää ._.
//Edit: Palataan tuttuun ja turvalliseen.
Lotus

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 25 Maalis 2012, 02:27

Hmm. Onko se siis tänä vai ensi yönä kun siiretään kelloja tunnilla eteenpäin? Oon vähän pihalla joo... :D
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Lumppari » 25 Maalis 2012, 04:10

Jos et ole tämän postin hetkellä jo siirtänyt, olet myöhässä kulta pieni.
Lumppari

ViestiKirjoittaja Ylva » 25 Maalis 2012, 08:17

K 18 !!!!!

Voi vittu kelloja. olen yhä hereillä. ja täällä. *häpeää* älä aksu potki pihalle....

EDIT Voi elämä paoista tämä häpeän anteeksi nähdään huomenna/tänään
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut