Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Syys 2011, 11:54

Oon ihmetelly itseasiassa kitty ihan samaa.

Mullahan olis itseasiassa töitä, muttakun tykkään tsillaa täs piirtopöytäni kanssa mielummin sotkemassa kaikkea turhanpäivästä kuin tehdä töitä mitä mun tämän pöydän kanssa pitäisi tehdä~

Oon laiska <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 20 Syys 2011, 14:27

koulussa joka kerroksessa kymmenkunta tietokonetta

AAMUDATIS!
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 20 Syys 2011, 14:32

=D Kuulostaa häijyltä koululta

Voi mursu ! Mun ei tekis mieli syyä mittään mutta kun on kaamee nälkä ja kun äiti sano et se tekee lihasoppaa ruuaksi ni mua alko oksettaa =__=
yhyy, kelatkaa nyt jotain lihasoppaa, mun tekis mieli vaan mupeltaa jotain kuivaa leipää muttei meillä oo sämpylää !
Kova nuha niin semmonen olo että ois kunnon krapula ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Syys 2011, 14:39

Voi mursu ! Mun ei tekis mieli syyä mittään mutta kun on kaamee nälkä ja kun äiti sano et se tekee lihasoppaa ruuaksi ni mua alko oksettaa =__=
yhyy, kelatkaa nyt jotain lihasoppaa, mun tekis mieli vaan mupeltaa jotain kuivaa leipää muttei meillä oo sämpylää !

Ei saa ruuasta valittaa, jos sitä kerta on. Näinä hetkinä pitää muistaa ne afrikan nälkäiset lapset, jotka ei saa ikänä tarpeeks ruokaa ja lopulta kuolee siihen.
Sämpylä ongelma ratkaistaan helposti kauppa reissulla.

Hih, kolme kuppia kahvia ja ED päälle. Olen hyperaktiivinen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 20 Syys 2011, 14:47

Mutku ;__;

Varmaa mul on rahaa jossain kaupassa käydä, not.... Eikä mamma anna tilaa pitsaa ja kukaan muu ei oo kauppaan menossa ja yyyh ....

Nälkäisiin afrikkalaisiin vedoten mun kaverin veli sai mut hulauttamaan neljä margaritaa pohjanmaan kautta kahen minuutin sisään O__o

Ne vaa sano että afrikassa kuollaan nälkään niin alkoholia ei saa heittää menemään, sit mä vaan sanoin okei ja join....

Hahaa =DD Hyperaktiivinen Aksu, voin kuvitella.
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 20 Syys 2011, 15:28

Olin saada jälki-istunnon kun olin välkällä sisällä (Y)
Ulkona sato vettä ja oli pirun kylmä, silti piti siellä seisoo ja palella. Että näöin tällä kertaa. Meidän koulu on ihan hanurista.
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Syys 2011, 15:52

Sands kirjoitti:Hei Aksu.

Miäs mitäs täällä?

Hey, Monster hunter! So tah bra peli, kukaan muu pelannut. 3 löytyy Wiille ja Freedom unite PSP:lle. Itse asiassa kalojen kokkaaminen on hemmetin vaikeaa, aina mulla palaa pohjaan -.-

... Ja kuinka moni taas ymmärsi mitä selostan? x)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 20 Syys 2011, 15:53

Lottowi, ainakaan minä en. Mutta GREAT sinulle kuitenkin : D
Templer

ViestiKirjoittaja Sands » 20 Syys 2011, 16:19

Lotdow kirjoitti:Monster hunter

Yes.

Ja Aksun on turha vikistä Afrikan lapsista niille, joita päiväkoti pakotti syömään kaikkea kauheaa, aiheutti traumat ja on aina muutenkin ollut turhan hyvä haju- ja makuaisti. :D Nykyään kaikkien muiden tekemät ruoat tulevat heti ylös, etenkin jos maussa on mitään outoa ja monen haju saa jo oksentamaan. Ruokaloissa ei ikinä voi olla pelkän hajun takia, eikä aamuisin muutenkaan tee mieli syödä mitään... Ja sitten joku vielä kehtaa kysyä, että miksi et ikinä syö täällä mitään. En ehkä koko elämäntarinaa ala kertomaan. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 20 Syys 2011, 19:17

Sands, perhana, tää on sun syytä! Oon kuunnellu tätä jo yli kymmenen minuuttia putkee! Aivothan tässä sulaa!!
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Syys 2011, 19:32

Älä nyt Pappis... Pelaisit Monster Hunteria nii sulla sulais muutakin kun aivot \o/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Pappis » 20 Syys 2011, 19:34

tuo selittääkin aika paljon :'D
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Syys 2011, 19:41

Ei kato enää ärsytä mikään kun on pelannut vuoden sitä peliä ;D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Sands » 20 Syys 2011, 19:56

Ei ei Pappis, se on kyu kyu kyu nya!

On varmaan viisi miljoonaa Deviljho kuvaa koneella... Paras monsteri.

Ehkä meissä on jotain samaa, olemme molemmat isoja ja vihreitä, syömme ihmisiä ja meillä on kummallakin iso, piikikäs

leuka.

Kuva
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 20 Syys 2011, 23:04

Sands se vaa jaksaa piirtää, vai nappasitko tuon jostain netin syövereistä ?

Huoh, menee taas niin totaalisen hermo tuohon inhottavaan ihmiseen jota jotkut myös isäksi kutsuvat..... Onko se oikeasti niin pirun vaikeeta olla kokoajan vittuilematta ? Mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää että kun tulee kahdeksan tunnin koulupäivän jälkeen kotiin ja nukahtaa tunnin sisällä, niin saattaa olla sen verran väsyny ettei jaksa mennä pesemään joitakin hemmetin muuttolaatikoita !? Häh ? Onko se nyt tosissaan niin vaikeeta olla pilaamatta muiden hyvää fiilistä ? Eikö sitä edes josku voisi painua jonnekkin ruotsiin ja pysyä siellä !

Rage halvaus, sori...
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut