Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 21 Syys 2011, 00:12

Ihan pöllitty tuo kuva on, jos minä olisin piirtänyt sen, siinä olisi enemmän Garrettia.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Syys 2011, 08:36

Ton piirrustuksen ökkömönkiäinenhän on Deviljho Monster Hunter 3.
Jos itse piirsit olet pelannut Monster hunteria tai katsoit googlesta kuvia, tai teit hemmetin samanlaisen otuksen, jos et niin en ole yllättynyt.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Syys 2011, 08:54

Monster Hunter Tri forever! Taidan tästä mennä pyydystämään Gigginoxin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 21 Syys 2011, 09:16

Taas peli josta en ole ikinä kuullutkaan ;______;

Millainen peli tämä monster hunter oikeen on? Metästetäänkö siinä jotai ökkömönkiäisiä niinku pelin nimestä voi päätellä? Nauroin kyllä tuolle Sandsin pistämälle videolle tuossa sivun alussa niin helvetisti että vatsaan sattui~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Syys 2011, 09:56

YAAAAAWN.
Joskos sitä tänään koittais johonkin vastailla..
Monster hunter. Never heard.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 21 Syys 2011, 09:58

AKSU MEIDÄN PELIIN MEIDÄN PELIIN MEIDÄN PELIIN !!!!!!

Poikaystäväni kun päätti viimein että lähtee tänään kotiinsa niin aktiivisuuteni foorumilla taas nousee aivan käsittämättömän korkealle~ .. Olisin jo eilenkin pystynyt vastailemaan peleihin, mutta kun warcraft vei sieluni azerothin suureen maailmaan ;______; <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Syys 2011, 10:16

Mikään ei oo koomisempaa ku lukea käyttäjien paikkakunta tietoja. Ihme maailmoissa tekin elätte.
CRYPT ON AINOA OIKEA TODELLISUUS >8U
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 21 Syys 2011, 10:24

Onko Cryptiin olemassa semmoiset pinkkien yksisarvisten vetämät vaunut, joihin pääsee vaan jos menet jonkun maagisen seinän läpi niinkuin Harry Potterissa pääsee sinne tylypahkan junaan?

Jos näin on NIIN MÄHÄN OLEN JO MATKALLA CRYPTIIN !
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 21 Syys 2011, 12:43

Monster hunter on hieno peli.

Jos joku teistä pelaisi Trita online niin voisin ehkä vaivautua laittamaan Wi-Fin kuntoon ja tappamaan örvöjä tällaisen yli puolen vuoden tauon jälkeen. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Syys 2011, 14:03

Onko Cryptiin olemassa semmoiset pinkkien yksisarvisten vetämät vaunut, joihin pääsee vaan jos menet jonkun maagisen seinän läpi niinkuin Harry Potterissa pääsee sinne tylypahkan junaan?

Cryptiin pääsee siitä epäilyttävästä onkalosta mikä sijaitsee keskellä Kangasalan kauniita metsiä. Hyppää sinne ja tupsahdat Cryptiin.

Ei pewkele voi oikeesti olla näin saamaton ja väsyny. Luin kaikki pelit mihin pitäis vastata ja si ku yritin alottaa kirjottamisen niin pää löi tyhjää. Kuka varasti mun inspiraation, taas?! AGNA?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 21 Syys 2011, 14:16

Suunta kohti Kangasalaa !
Epäilyttävien onkalojen trackeri päälle nii johan löydän perille~

Se on hirvee tunne ku inspiraatio karkaa ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 21 Syys 2011, 14:39

Minä syön ihmisten lisäksi myös inspiraatiota ja luovuutta.

Ehkä auttaa, jos kuitenkin tekee jotain mielikuvituksen herättämiseksi? Yleensä tyhjän paperin tuijottaminen ei ole kauhean hyvää harjoitusta luovuudelle. :D

Minä aina aloitan kirjoittamisen sillä, että kun viestiä luen, mietin jo miten oma hahmoni niihin reagoisi. Kun reaktiot ovat selvillä, yleensä loppu viestistä tulee niistä ketjureaktiona. Joskus mietin vielä jotain muita hauskoja juttuja, jotka tulevat mieleen ja hion niitä vähän aikaa muita asioita tehdessäni.

..Ehkä siksi minusta ei tule kirjoittajaa. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Syys 2011, 14:50

Minä aina aloitan kirjoittamisen sillä, että kun viestiä luen, mietin jo miten oma hahmoni niihin reagoisi. Kun reaktiot ovat selvillä, yleensä loppu viestistä tulee niistä ketjureaktiona. Joskus mietin vielä jotain muita hauskoja juttuja, jotka tulevat mieleen ja hion niitä vähän aikaa muita asioita tehdessäni.

Mulla on se, että TIEDÄN jo mitä vastata, mutta sitten kun on aika alkaa pistämään ajatuksia päästä konkreettiseen muotoon, en saa aikaseks alottaa vaikka kuinka haluaisin.
Ja koska oon niin täydellisyyttä tavoitteleva idiootti niin en lähde kirjoittamaan puolihutaistuja, ilman inspiraatiota tehtyjä tekstejä, vaan annan kanssapelaajien kärvistellä vastausta odotellessa.

Josko kahvien keittäminen edistäis asiaa suuntaan tai toiseen. Vois foorumin uudelleen järjestää....
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Syys 2011, 15:00

Pidin näemmä liian pitkän tauon pulinasta joten:

Ensinnäkin: Agna, sä et oo edes isoa miekkaa kokeillutkaan ja Jaginkin tappaminen oli sulle ongelma. Jos en ois pelannut sun kanssa niin oisit kuollut -.-

Toiseksi: Crim, fantastista (Enemmän tai vähemmän) että poikaystäväsi on nyt päättänyt päästää sinut takaisin TNF:n pariin, nyt voitkin kun niin innolla odotat niin mennä vastaamaan meidän peliin 8D <3

Kolmanneksi: Agna on varastanut Aksun inspiksen koska sille tuli yhtäkkiä joku kohtaus vastata kaikkiin meijän peleihin. En ees ehdi vastata takasin.

Neljänneksi: Myöhästyin koulusta koska vastailin peleihin. Jäin koukkuun vastaamiseen ja vielä kymmentä vaille kattoin että kyllä mä ehin.

Kiitos, olen puhunut!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Sands » 21 Syys 2011, 15:07

Aloittaminenhan kirjoittamisessa on aina hankalinta. Jos joku muu kohta on jo itsellä mielessä, kirjoitan sen ensin, koska olen ovelin*. Aloittamista voi tuskailla tunteja myöhemminkin. o/

Pidän, kun Jaggi kuolee melkeinpä yhdestä kunnon greatsword iskusta high rank kamoilla. :D

*Garrett on ovelampi
Sands
Kreivi

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut