Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Maalis 2012, 21:28

Once again, I thank thee, mein buddies.
Se oli aina kivaa ku sähköt katkes ukonilmalla. Si mentiin pihalle käveleen ja kakittiin housuihin ku jyrisi. Muuten sähkökatkot si olikin pewseestä.

LFG for moving! Oh mein gott, jalat ihan sörsselinä ja kädet turtana kaikesta siitä kantamisesta. Mutta saimpahan sohvan ja kaikkee kivaa Ikeasta. Pappa betalar. Ja yaay sossuki anto rahaa, ny ku sairaustuki on tulemati. Kela ja sen ylipitkät käsittelyajat.
Huomenna si lisää kamaa kämppään. Kohta saa alkaa sisustaan. YAAAY. Päätin jo minkä seinän vuoraan si TNF gift arteilla >:3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 30 Maalis 2012, 09:21

Hmm, nyt kun Aksu tuosta mainitsi, niin taisin saada kivan idean mitä piirrän siulle, tosin siitä ei tule sellainen kun näen sen päässäni, mutta jotakin minun taidoillani XD

Nyt kun innostuin taas harjottelemaan koneella värittämistä, löysin Ylvalle sopivan ihonvärin (as in mitä olin ajatellu) XD Käsi tässä tulee kipeäksi kun hiirellä klikkailee ja klikkailee, heh.

Perhanan herätyskello herätti, kun mies meni kouluun ja olisin saanut nukkua. En sitten saanut unta vaan makoilin pari tuntia sängyssä kun oottelit, että mies saa rauhassa laittaa ittesä valmiiksi. Se on yleensä aamulla ku pistetty sika ja ollaan sovittu, jos en oo menossa minnekään niin annan sen aamulla olla ihan yksikseen. Yleensä kyllä nukun tai sitten luen kirjaa sen aikaa. Tänään yritin nukkua ja nyt on ihmeen "energinen" olo ja silti väsyttää samaan aikaan. Silmiin sattuu. Hei haloo, tää on ihan järjetöntä.

Huomenna vietetäänkin laatuaikaa miehen kanssa ;) eli pelataan Riftiä XD Saatan jossain vaiheessa tännekin eksyä, mutta en välttis jaksa pelata. Hmm saiskohan ton kuvan tänään tehtyä....
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 30 Maalis 2012, 18:43

On minulla kiireitä. ensin kouluun, sit ilmotetaan et on tulossa nekun koe ja sit pitää hypätä jonnekin äidin kanssa ja kantaa sen kauppakasseja sen typerän rampajalan takia. Pompotetaan sit sinne tänne, niin tuntuu et aika ei sitte millään riittäis, nyt kun vihdoin istahdin tähän ja huokaisin, niin pikkusisko tulee kinuu et lataan sille kaiken maailma pop ja iskelmä musaa. Sit tulee ajatelleeks et siinä meni se hetken rauha... :D

Piirtäminen... Pitäs piirtää Rave uudessa ulkassa, mut en oo jaksanu ja on yks kuva siel jossakin, jota en jaksa edes tunkea tänne... Ohohoo... \o/
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Maalis 2012, 19:29

Kuka tietää sen tunteen, kun kattelee vanhoja piirrustuksia - ei niin vanhoja - ja si toteaa et perhana, mähän olin joskus parempi piirtään mitä nykyään?

OHOHOHO, netti hankittu asuntoon. En ole kauaa netittömässä taloudessa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 30 Maalis 2012, 19:50

Aksutar kirjoitti:Kuka tietää sen tunteen, kun kattelee vanhoja piirrustuksia - ei niin vanhoja - ja si toteaa et perhana, mähän olin joskus parempi piirtään mitä nykyään?

Muistan kun löysin joskus ala-asteella tekemäni sarjakuvan ja tajusin, että piirsin ja käsikirjoitin parempia sarjakuvia lähes kymmenen vuotta sitten kuni nykyään. Nyttemmin en osaa edes luonnostella ruutuja. Se oli hyvä sarjis, lueskelin sitä tuossa muutama kuukausi sitten. Häiritsevää.

Sain tänään irlannintuliaiseni. Pyysin leprechaunia ja kultapataa, sain pari kelttikorua, turkasen paljon M&M -karkkeja, kirjanmerkin ja leprechaunin, mutta en kultapataa. Curses. Sukkiakin sain, en tiedä oliko se vihje. Ajattelin askarrella toisesta riipuksesta korvakorun tässä joutaessani. Jahka Potterin lukemiseltani ja yleiseltä lagaamiseltani viitsin, hoh.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 30 Maalis 2012, 21:35

Kannattaa katsoa uusi Tintin leffa. Hitsi se oli hauska ja hyvä :) Jotenkin tuntuu, että kun haluaisi, että täällä on ihmisiä ne on jossain muualla XD Ajotukseni tälle mielentilalle on siis huono.
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 31 Maalis 2012, 20:49

Täh?? onko Tintistä tullu taas uus leffa?? *Katselee käsi silmien korkeudella horisontiin* Miks mulle ei ole kerrottu?? ><

Voi ei nyt niitä vanhoja kuvia! MInulle on sitten ihanasti käynyt niin että piirrän huonommin siellä menneessä ja paremmin täällä nykyään. Sitten kiroillen että olipas huonoja kuvia ja sekavia juonia.. Ne olivatkit niin lyhyitäkin, mutta niitä oli aina niin kiva luke :P

Tultiin just tunti sit Tallinnasta kotiin ja istahdin heti tietokoneelle, ku koko päivi ollaan rampattu kaupoissa ja jossain kaiken maailman huisnevadassa. Sit ku löysin just söpön mekon, nii en saanu sitä ja nyt harmittaa!! :< Ei ole reilua!
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 01 Huhti 2012, 06:34

Tässä on se Tintti mitä tarkotin ihan selvyyden vuoksi.
Ylva

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 01 Huhti 2012, 08:22

Olen aika pettynyt siihen Nälkäpeliin. Käytiin kaverin kanssa katsomassa se eilen ja mun mielestä kirjat oli paljon parempia. Se elokuva eteni niin nopeasti ja paljon kohtauksia oli otettu pois - minkä tietenkin ymmärrän, koska jos kaikki kohtaukset olisi olleet, niin elokuvahan olisi kestänyt varmaan koko päivän, ehkei ihan mutta silti - ja kamera heilu esim niissä tappelu-kohtauksissa niin paljon, että alkoi särkemään päähän. Mutta näyttelijät olivat hyviä ja miehet söpöjä ^^
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Nipustin » 01 Huhti 2012, 09:49

Ahdistaa ku ite en tuota Nälkäpeliä ole lukenut tai edes elokuvaa käyny kattoo! >:I
Kävin tarkistaa ja kyllä, tänää ois sille näytös. Voisin käydä katsomassa ja sitten puolueettomana(koska en kirjaa ole lukenut) voisin kertoa mielipiteeni :D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Huhti 2012, 10:00

Worry not Nipustin. Mä en oo lukenut kirjoja, ja en mennyt katsomaan elokuvaa, enkä jaksa kuunnella kaverin höpötyksiä siitä.

Ei jaksaa... Inspis kateissa, kirja kesken ja pelit vastaamatta. Nyt Lotdow ota itseäsi niskasta kiinni ja mene vastaamaan.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 01 Huhti 2012, 11:05

HUomenta heräsin siinä kaheksalta enkä saanu sit enää unta ja muu talo viel nukkuu. Nytten toivon ettei tule tässä kun olen tietsikalla virpojia ettei tarvitse mennä jakelemaan niitä munia niille., kun ees tiedä mitä äiti on suunnitellut..

Miks kaikki puhuu siit nälkäpelistä? Mä en ole kattonu tai lukenu sitä, mut olis ihan kiva käydä kattoo se siltiki, ku ei oo muutakaan tekemistä.
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Huhti 2012, 11:16

Nytten toivon ettei tule tässä kun olen tietsikalla virpojia ettei tarvitse mennä jakelemaan niitä munia niille.,

Mä en mee avaan vaikka raiskaisivat ovikelloa. Minun nameja ette vie, prkl. No ei meillä kyllä mtn nannaa ookaan. Paitsi koiran herkkutikkuja, haluaiskohan ne niitä?
Vois kyl avata ja si ku ne on virponu ni mennä hakemaan "karkkia" sisältä ja tulla takasin tyhjän korin kanssa. "APRILLIA!" Si lyödä oven kii niiden nenän edestä.
Eeeviiilll

Nälkäpelistä puhutaan koska uusi leffa. Ihan niiko twilighitsta ja lotrista aikoinaan höpötettiin joka paikassa, kun ne oli uusia. Kyllä se kiinnostus siitä hiipuu tahi kaikki puhuttava on puhuttu, si siitä ei kuule enää missään muualla kun niille omistetuilla foorumeilla tai true fanien/True hatereiden ylistämänä/dissaamana.
Itselläni alkaa tänään oma nälkäpeli, kun siirrän fyysisen olemukseni uuteen asuntoon. On siellä ny ruokaa, mut syön ne kaikki kumminkin tunnissa ja si valitan kuin on nälkä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 01 Huhti 2012, 11:19

Ai tänäänkö se tapahtuu? Että aksu muuttaa omaan kotiin?? 0.0

Jaa... Minäkin ajattelin sitten lopulta syödä ne ylijäävät namut suihini, paitsi suklaa munat. Niistä en pidä jostain ihmeen syystä ><
Nya

ViestiKirjoittaja Kitty » 01 Huhti 2012, 11:39

Ahahah, aattelin tehä aprillikällit faijalle sillä että meen tallille ja soitan ettei sen scania oo pihassa. (firman kuorma-auton nuppi mistä on tullu faijan silmäterä)
Sit oottaisin nätisti et se tulee tallille ja sanoisin et aprillia, se vois tosin koitua äkkiä mun viimeseksi pilaksi, joten jääköön ajatus tasolle.

Toivon ettei meille tuu yhtäkään virpojaa. Varsinkaan jos ne on yhtä tyhmiä ku minä pienenä. Sanoin aina "Pizza sulle, palkka mullle" ku en tajunnu että se olis "Vitsa sulle, palkka mulle"
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut