Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Huhti 2012, 19:29

Aksutar kirjoitti:Vooi laps' kullat, oottakaa kun ootte istunu koneen ääressä sen kymmenen vuotta/päällekin syystä taikka toisesta, alatte kyllä kaipaamaan sitä "keskellä ei mitään" - elämässä vierailua.
Kun minä olin nuori, niin lähdettiin innolla aina mökille.

Mulle kelpaa nytkin mökkeily ja se "keskellä ei mitään" kun saa olla ihan rauhassa ja ajatuskin kiertää :) Ja huomattavasti vähemmän päänsärkyä kun ei rieku kokoajan koneella vaikkei siihen olis mitään syytäkään.

Nyt matkaan, hop heido \o
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja tynnyri » 05 Huhti 2012, 19:51

Voe teitä onnellisia, joillan on mahollisuus käydä mökillä. Meillä ei oo koskaan ollut mökkiä, mutta kodin peräkorpeus korvaa sen :) Helposti pystyy katkasemaan netit ja sähköt jos niin tekee mieli.
tynnyri

ViestiKirjoittaja Lotus » 05 Huhti 2012, 21:43

Minäkin lähden mökille ihan mielelläni. Mökkimme kuitenkin sijaitsee maaseudulla (Nurmeksen tienoolla), joten ehanaa \o/. Menen sinne taas kesällä vähintään kuukaudeksi, jonka aikana en pysty käymään täällä, koska siellä ei ole tarpeeksi hyvää nettiyhteyttä. Le gasp~ Toivottavasti en saa kenkään täältä.
Lotus

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Huhti 2012, 21:50

kesällä vähintään kuukaudeksi, jonka aikana en pysty käymään täällä, koska siellä ei ole tarpeeksi hyvää nettiyhteyttä. Le gasp~ Toivottavasti en saa kenkään täältä.

TNFssä on yhä kolmen kuukauden hiljaisuus raja ILMAN syytä. Jos on syy olla pidempään hiljasena ni si ei oo mtn hätää. Jos kuitenkin on kolme kuukautta ilman minkäänlaista hyvää selitystä hiljasena, ni si saa kenkää vasta.
Tääl on toiset ihmiset ollu paljon pidempään ku vaan kuukauden hiljasena~
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 06 Huhti 2012, 00:41

Dragon Age 2 <3 pelattu 4 päivässä, melkein kaikki tehtävät tehtynä. Ei mulla muuta. Hyvää yötä.

(jos joku tietää olen ihan in lööv Fenrisiin XD )
Ylva

ViestiKirjoittaja harlekiini » 06 Huhti 2012, 12:51

Let there be friday!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 06 Huhti 2012, 21:16

Aksutar kirjoitti:Gideon Emery kera äänensä. SHOOOO!

Indeed
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Huhti 2012, 22:54

Ja täällä te tyypit taas puhutte mukavia ja minä jään kaikesta paitsi. Tulee aika hassu fiilis kun täällä puhutaan ja riemuitaan Dragon agen läpipääsystä, kun taas mä ja Agna täällä pompitaan remusta kun vedettiin Legend of Zelda läpi. :D

Arvatkaapas mitä, olen saanut hiljattain nöyrän ihailijan koulussa ja nyt tämä poika otti ja latasi Amnesian koneelleen, jotta saisin pelata sitä hänen kanssaan. Pelattiin puolitoista tuntia ja sitten Save and exit ilmestyi rakkaaksi. :P
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Huhti 2012, 12:56

Lotdow kirjoitti:Tulee aika hassu fiilis kun täällä puhutaan ja riemuitaan Dragon agen läpipääsystä, kun taas mä ja Agna täällä pompitaan remusta kun vedettiin Legend of Zelda läpi. :D

Mille musta tuntuu, kun kaverit pelaa uusimpia pelejä sillä välin, kun minä tahkoan ikivanhoja pelejä joissa menee kuukausia läpäisyyn.
Mohnake

ViestiKirjoittaja awkward » 08 Huhti 2012, 13:20

Mieki pitkästä aikaa taas täällä (päälle viikkoon)
Ollu kiirreitä, mutta onneks ny ees ehin käyä.
awkward

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Huhti 2012, 00:19

Hyvää yötä ja jääkää hyvästi vielä täälläkin.

Asianomaiset tietävät mistä puhun.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Huhti 2012, 18:44

-Ihmiset! Nya on saapunut :D

Terkut mökiltä, jossa kaksi viimeistä päivää oli yhtä helvettiä. Riidat taas päällä... Voi jee
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Huhti 2012, 19:02

Pelaajat vyöryvät takaisin lomiltaan. Josko tämä viikko olisi se suuri ja merkittävä, jolloin itsekin jaksaisi/kykenisi peleihin vastailla.

Minä vyöryn nyt tiskaamaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Huhti 2012, 19:02

Näen sieluni silmin hidastetun taistelukohtauksen Hiroi versus Sotilas X tai pelastuskohtauksen Hiroi & Sotilas Y kun tämä soi taustalla. Huhuhuhu. Kiksejä! Mutta toi elokuvakin oli kyllä oikein hyvä (: Ehkä loppui vain vähän kesken.

Oonko muuten ainoa joka suunnittelee aina TNF:n erilaisia trailereita kaikkiin eeppisiin elokuvamusiikkeihin... D:

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna