Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 11 Huhti 2012, 17:05

Voisiko joku mennä miun puolestani kirkkoon? En jaska mitään veisuuiltaa.... Hyvä kun saan opeteltua ulkoa ne kaikki kuusi rukousta... Voi ei pää puhkeaa!!

*Paniikki*

Krhm!
Mitäs sulle on tapahtunu kun yksi hammas on vähemmän 0_0
Nya

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Huhti 2012, 18:47

Osanottoni traagiseen tapaturmaan.

Kuski on ollut humalassa, ja kelkan matkustaja on pudonnut kyydistä kohtalokkain seurauksin, kuvaili tapahtumia vanhempi konstaapeli Tapio Mikkola.

Linkinkautta löytää kuitenkin koskettavan runon lisäksi taas niin karun muistutuksen siitä ettei humalaista saa ikinä missään tilanteessa päästää minkäänsortin ajoneuvon rattiin, sillä seuraukset ovat usein kohtalokkaat. Avaimet pois humalaiselta kaverilta, kyllä se aamulla kiittä vaikka se illalla suuttuisi.

Pirteämpiin asioihin.

Huhaa ! Olen mailman kuningas <3 Olin niin ilonen kun cbr lähti kylmyydestä huolimatta käyntiin ja pääsin helpolla kotiin, ah ihana tunne.
Onks foorumilla muuten muita motoristeja ku minä ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotus » 11 Huhti 2012, 19:23

Osanottoni Lumpparille :<. Traagista.. q_q
//Edit:
" Tiedämme,
ettei surua paloiksi saa,
osamme silti tahtoisimme kantaa.
Hiljaa tukea, lohduttaa,
aikaan,
jolloin lohduttomuus katoaa
ja ikävä
ja muistot
sijan saa."

Kaunis runo on, btw.
Lotus

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Huhti 2012, 21:07

Osanottoni :<

Tosiaan iloisempiin asioihin, piristi kyllä kummasti päivää kun fysiikan ope kertoi että ensiviikon tiistaina päästään jo kahelta koulusta! ^^ Imma happy now.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Huhti 2012, 19:42

Oon ihan varma että Esikatselu ja Lähetä nappi on vaihtanu paikkojaan. Miks muuten aina läimäsen esikatselua nykyään?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Huhti 2012, 19:57

Itseasiassa nyt kun sanoit niin saattaa olla hyvin paljon mahdollista O___o Onko ne oikeesti ollu ennen toisinpäin?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotus » 12 Huhti 2012, 20:04

Oon ihan varma että Esikatselu ja Lähetä nappi on vaihtanu paikkojaan. Miks muuten aina läimäsen esikatselua nykyään?!

Kohtalotoveri <3
Lotus

ViestiKirjoittaja Ylva » 12 Huhti 2012, 20:16

Nya kirjoitti:Voisiko joku mennä miun puolestani kirkkoon? En jaska mitään veisuuiltaa.... Hyvä kun saan opeteltua ulkoa ne kaikki kuusi rukousta... Voi ei pää puhkeaa!!

*Paniikki*

Krhm!
Mitäs sulle on tapahtunu kun yksi hammas on vähemmän 0_0

Paskat hampaa näin suoraan sanoen. Ei muuta kun, että se alkoi mätänemään. Antibioottia ja särkylääkettä naamaan ja näillä mennään XD

Osanottoni myös Lumpparille, läheisen menetys on aina kurjaa. Hyvä tai huono, elämä kuitenkin aina jatkuu.

Mihin se Crim taas hävisi... haluan tietää mitä se tykkää miun kuvasta, jossa on sen hahmo. HALOO!! Etsintäkuulutetaan Crimson.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Huhti 2012, 20:40

Mihin se Crim taas hävisi... haluan tietää mitä se tykkää miun kuvasta, jossa on sen hahmo. HALOO!! Etsintäkuulutetaan Crimson.

Eiköhän se vastaa/kommentoi sitten kun ehtii/jaksaa...
Moinen painostus tuskin asiaa auttaa?

Onko ne oikeesti ollu ennen toisinpäin?

Ei. Mä vaan oon suhari. Tai ei ne ainakaan tässä foorumin "perus" ulkassa oo koskaan ollu toisinpäin. Vai onko?
Miettikää sitä kunnes tulette hulluiksi! MUAHAHAHAHAAA

Kohtalotoveri <3

EN OLE AINOA <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 12 Huhti 2012, 20:55

Nooo en nyt tarkottanut sitä painostukseksi, asioita ei kannata ottaa turhan vakavasti.
Ylva

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Huhti 2012, 21:05

Aksu on ihana kanaemo kun se huolehtii <3

Voi hurdurrrr, hellyyden kipeys iskee jälleen. Pittää äkkiä hakea kalaverkkoa ja käydä pyydystämässä Areth, Frederico, Iriador ja Tsytan, ainakin nuo neljä minun viekkuun nukkumaan ens yöksi.

Ja sitten toki Delathos ja muita lahjottavissa olevia sotilaita aamua varten kun Darius saa tietää.

Voihan peruna, sekoilen täällä taas, well don't mind me.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Huhti 2012, 21:13

Aksu on ihana kanaemo kun se huolehtii <3

Kuva

Frederico tulee mielellään snugglettaan suo sänkyyn.
Alf vielä enemmän mielellään. Mut se ei snuggleta. Itse asiaan, rööki ja sitten livohkaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Huhti 2012, 21:23

AHAHAH! Enkä ees hajonnu tuolle kuvalle tai mitään XD

Alf vielä enemmän mielellään.

Muuten oikein mukava idea, mutten haluu tuhota mun uutta sänkyä heti kättelyssä. Joten Frederico.
Kitty

ViestiKirjoittaja Ylva » 12 Huhti 2012, 21:33

XD Olen taas löytänyt sisäisen romantikkoni (kiitos DA 2, jota pelaan toista kertaa läpi) ja pää vaan hurisee kaikkia ideoita. Miksi miehet eivät voi todellisuudessa tehdä mitään mitään romanttista ilman että niitä potkii persuksille? Ei nyt mitään ällösöpöä välttämättä, pieni renttumaisuus sitä olla pitää.

Kitty minulta saat sänkyysi pari uroota (en kyllä teidä voiko haltiaa kutsua urooksi) ;)
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 13 Huhti 2012, 15:07

On kyl pakko sanoa, että toi Beat this -osiota on aivan mahtavaa seurata :D Huippuja juttuja.

Lotdow menee pelaamaan Minecraftia, linnake kesken...
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut