Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Daniella » 23 Syys 2011, 13:08

Aplodit!! Ylitit itsesi! :D
Hyvä se on :)) Ja menet vaan sinne niin saat senkin sitten pois alta ja pääset sen jälkeen takaisin tänne. Ajattele lopputulosta;D

Itseni taas täytyisi siivota koko kämppä... pelottaa se imuri mikä kävi eilen agresiiviseks, mut koitan kouluttaa sen :)) ja sitten vanhojentanssi puku.... jaa kavaljeeriii hhihhihhii mistähän semmoisetkin hankkis 8D
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 13:13

Juu niin kai mun täytyy. Lentopallolinjalaisia kuvaamaan ... jaiks ... varmaan iskevät mulle jonku pallon naamaan ;______;

Vähän annat sille imurille piiskaa niin johan tottelee. Jos yrittää käydä väkivaltaiseksi niin tarjoa sille mokkapalaa. Vanhojentassi kavaljeeri .. MÄÄ VOIN TULLA OTA MINUT OTA MINUT OTA MINUUUUUUT !!
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 23 Syys 2011, 13:19

Nääh iske takas jos niin julkeavat tehdä :D

Jep näin teen :)
Oi jei tuu tuu tuu!!! Se olis sitten Turkuun käypi sinun tiesi ;)
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 13:22

Isken niitä sillä kameralla. Ensin sokeutan salamalla ja taltioin huvittavat ilmeet. Sen jälkeen tallaan varpaille ja annan niille kuokkaan. Sen jälkeen sitte varmaan juoksenki maratoniin jonku ennätyksen kun juoksen niitä vihaisia palloilijoita karkuun~

Joo tuun !! Mua pitää vähän koulia tanssimaan sitten ku mies ja verestää vähän muistia askelissa mutta muuten kai mulla on homma hallussa. *lähtee kipittämään kohti Turkua*
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 23 Syys 2011, 13:25

Olen hengessä mukana! xD

Eiipä hätiä mitiä kun parin täytyy olla harjoituksissa mukana jotka mun muistaakseni alkaa ens kuussa :D terbetulloo vaan tänne! Voit yöpyy mun sängyn alla ^^
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 13:28

Oooooh my god ensimmäinen ihminen kelpuutti tuon ständin *____*
vielä toinen ja se kaikista ratkaisevin henkilö on edessä, nimittäin itse lukion rehtori D8

Noni, otan vähän vapaata töistä ja tulen sinne tanssimaan kanssasi. Asustan sänkysi alla ja sieltä aina huutelen sinulle "Daniella tee mulle mokkapaloja!!!"
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 23 Syys 2011, 13:32

Dodii, good job there mate! :D

Uiii tule!! Mörkö on muuttanut pois jo kauan sitten ja kaipaankin jo seuraa. Yksinäiseksi on alkanut käydä tämä elo ://
Leipokaamme sitten yhdessä!! :D
Daniella

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 13:39

Kyllä se ihan Garrett oli Pappis, hänellä oli vain hieman hidas sytytys.

Kuva
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 13:49

Ei se mua haittais vaikka siellä joku mörkö asusteliski kun sinne saavun. Se vaan että ajan sen pois sieltä tehdessäni omaa valtaustani sänkysi alle. Sitten mörköilen mörönkin edestä~
Joo osaan tehä hyvvää ruokaakin ja saan pahoja siivousvimmoja toisinaan! Mut kannattaa ottaa huostaansa~ >;)

Miksi siellä on oblivionin guardeja Sands miksi XD Joko Garrett on vallannut Cyrodiilinkin!
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 13:55

Totta kai, parempia vartijoitahan ei koko maailmankaikkeudesta löydy! Tietävät tekemäsi rikokset, ennen kuin itsekään tiedät! Ei tarvitse olla edes paikalla ja he tietävät!

Stop right there criminal scum...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 14:29

Tietävät kaiken! Lukevat ajatuksesi kun sitä vähiten odotat!

Kuva
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 14:48

Hienoja miehiä, nuo vartijat. Nyt olemme taas turvassa.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 15:35

Turvassa. Viimein. Ihanaa.

Oho mullahan tulee kohta kolmesataa viestiä täyteen~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Syys 2011, 15:39

Ai turvassa ? Hyvä sittenhän voin jatkaa ompelemista ja syödä olemattomia tikkareita <3
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut