Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 15:44

Voit juosta, mutta et koskaan pääse pakoon.

Vartijat tietävät, missä olet.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 15:44

Minne sinä Aksunen olet nyt karkaamassa D8 Ei saa karata!
Tuli mieleen Sandsin kommentista ne hetket kun pelaat oblivionia, sitten olet tehnyt jotain kaikkien lakien vastaista, poiminut jonkun lusikan maasta, sitten yrität odottaa että se aika kuluisi nopeammin MUTTA ET VOI koska vartijat ovat perässäsi suuren rikoksesi johdosta jonka suoritit jossan keskellä metsää ja he välttämättä haluavat juosta sinut itse kiinni. <3

Tikkareista tulikin mieleen että joku pikkupoika antoi minulle tikkarin hetki sitten. En tiiä yhtään miksi. Se vaan tuli ja antoi sen minulle ja vähänkö olin että aw~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Syys 2011, 15:51

Crim, its poisoned, thaths why.
Lapset on ovelia, beware.
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 15:54

Haluatko tulla koemaistamaan B)

Oi tänäänkö se ihme sateelliitti rysähtää maahan o.O .. kylläpäs olen taas perillä asioista~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Syys 2011, 16:03

Voi tokkiisa, olen kuin jäteastia kaikki käy !

Häh ? Mikä niin `? Oon varmaan yhtä ulapalla kuin sinäkin ja varmaan enemmänkin.
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 16:09

Tule tule maistamaan tikkaria. Tuolla se on vielä paperiinsa kääryityneenä. Kuitenki siellä on joku kakkapallo sisällä ;_____;

Tänään tippuu taivaalta kuuden tonnin painonen satelliitti eikä kukaan osaa vielä tarkasti sanoa että minne tänne maahan se oikee jysähtää. Meneehän se säpäleiksi varmaan siinä jo kun se tippuu ilmakehään mut sataapa niitä palasia varmaan siltikin tietylle säteelle sitten. Kitty voit kuitenkin olla huoletta, Suomi on sen piirin ulkona mihin sen on arveltu tipahtavan~
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 16:13

Crimson kirjoitti:Tuli mieleen Sandsin kommentista ne hetket kun pelaat oblivionia, sitten olet tehnyt jotain kaikkien lakien vastaista, poiminut jonkun lusikan maasta, sitten yrität odottaa että se aika kuluisi nopeammin MUTTA ET VOI koska vartijat ovat perässäsi suuren rikoksesi johdosta jonka suoritit jossan keskellä metsää ja he välttämättä haluavat juosta sinut itse kiinni. <3

Siksi No Psychic Guards on ensimmäinen mod, mikä kaikkien pitäisi ladata, jos Oblivionia tahtoo pelata. Jos ei ole mahdollista modata? Sitten pelaatte väärin ja turhaan itseänne kidutatte, raukat. Aina niitä virheitä pitää korjailla, se typerä vihollisten level up systeemikin...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 16:16

Muttakun minulla on oblivion vain ps3:lle ;_______;
Sitä ei valitettavasti voi modata millään tapaa~
Snif.
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 23 Syys 2011, 16:29

Onkohän tällä ketään vai yksinkö vain jutustelen... koetan samalla uattaa kaveriani liittymään tänne ;)
Templer

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 16:48

Voi Crimson lapsi pieni, aina pitää hankkia Bethesdan pelit tietokoneelle. Ei siitä muuten mitään tule.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Syys 2011, 17:24

Siinä kyllä olet oikeassa Sands 8'<

Ongelma kohta tuleekin siinä jos jotain pelejä koneelleni ostan, että ensinnäkin näytönohjaimeni kaipaisi hieman päivitystä ja ulkonen kovalevykin täytyisi hankkia ettei tarvitse olla kokoajan poistamassa tästä kaikkea. Koneeni kun on kovin kakka.
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 23 Syys 2011, 19:27

Voi minua pientä, kun en näistä teidän jutuistanne tiedä : D
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Syys 2011, 19:50

Sitten olemme samassa kelkassa Wolf....
Lotdow

ViestiKirjoittaja Daniella » 23 Syys 2011, 20:17

Lets all draw aa stickman ^^
Daniella

ViestiKirjoittaja Pappis » 23 Syys 2011, 20:46

voisko joku neuvoo jonkun kätevän kuvanlataus sivuston, koska Photobucketin käyttä alkaa olla s**tanan peppukipeetä hommaa...
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut