Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 21:06

Jep, jos jotain pitää ladata nopeasti, käytän imgur-sivua. En tiedä, onko siellä mitään mahdollisuutta accountiin tai kuinka kauan kuvat siellä pysyvät, mutta kyllä ne siellä näyttävät ihan hyvän aikaa kuitenkin säilyvän. Linkit kyllä pitää pitää mielessä, jos tuota accountia ei ole. Tärkeät jutut olen yleensä ladannut Photobucketiin, mutta sitten nuo... no, kaikki kuvat täällä pulinassa löytyvät imgurista. :D

Iso juttu ei kyllä ole ladata niitä takaisin, vaikka jostain syystä linkki särkyisikin. Tuo Flash uploader ei kyllä minulla näytä toimivan oikein, joten jos jostain syystä se takkuaa, klikkaa siinä etusivulla sitä html uploaderia.

Imgur on siitä ihana, kun sivuilla ei ole turhaa paskaa.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 23 Syys 2011, 21:07

täytyypä kokeilla :D

Tattis
Pappis

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 21:18

Noista kuvista päätellen löysit jonkin hyvän sivun? :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 23 Syys 2011, 21:24

Bucketti on yhä käytössä, koska vielä en ole jaksanut vaivautua etsimään uutta sivustoa xDDD
Pappis

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 21:34

Huomasinpas juuri, että tuolla imgurissa on register ja sign in tuolla nurkassa, joten eiköhän sinnekin pitäisi pystyä ihan account tekemään. :D

En ole ikinä itse vaivautunut, haha.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 23 Syys 2011, 21:39

onpa muuten hiljaista... Luulis, että täällä olis tähän aikaan illasta enemmän jengiä O.o
Pappis

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 21:47

Nyt on perjantai ja ihmisillä on "elämä".

Itse katson, kun kaveri pelaa ja teemme luonnottomia kauhistuksia pelissä. Se näyttää ihan sikiöltä, jolla on iso... kolmas jalka, jonka ympärillä se pyörii ja hyppii ja hakkaa örvöjä... Niin kaunis. Kutsumme sitä pojaksi.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 23 Syys 2011, 21:51

Elossa voi olla muttei varsinaisesti elää. Niin.

Hän on varmaan kaunis lapsi. Saanko olla hänen kumminsa? Kasvatan hänestä hieno kristityn :'D
Pappis

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 21:55

Minusta tuntuu, ettei poikaa päästetää kirkkoon.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 23 Syys 2011, 21:57

Riippuu siitä, mihin kirkkoon viedään! 8D
Pappis

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 22:01

No jos kummiksi tahtoi alkaa ja kunnon kristityksi kasvattaa... :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 23 Syys 2011, 22:04

vaihdoin ateistiksi! Mutta perustin oman uskonnon! Pappismin! Joka sallii KAIKEN! Homot, niiden avioliitot, adoptiot ja tiestysti kuolemantuomiot sekä jokapäiväisen karkkipäivän! Liity heti!
Pappis

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 22:10

Anteeksi nyt vaan, mutta olen jo Garrettisti, joka on muuten ainoa oikea uskonto.

Garrettismissa on jo aina karkkipäivä ja sinusta tulee kaunis, liittykää.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 23 Syys 2011, 22:12

Sounds good! *ja näin Pappismin jumalatar, pääpapitar ja ainoa harjoittaja livistää ja vaihtaa Garretismiin*

Oih! olen viimeinkin kaunis!
Kuva
Pappis

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Syys 2011, 22:14

Garrettismin harjoittajat ovat aina kauniita, kunhan muistavat aina palvoa herraansa Garrettia ja hänen kauneuttaan.
Sands
Kreivi

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut