Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 19 Huhti 2012, 15:51

Aksutar kirjoitti:ASDKLJSDAJFKKERJF MIKSETTE TE PALUUMUUTTAJAT KERRO ITSESTÄNNE DDDD8 Aina kiva kuulla et joku tekee comebackin.. niiko ny sinä.. ja Crimson.. ja Awkward... ja ties kuin moni Dx

Crimson.. WHA?! onko Crim ollut täällä ennenkin? 0___o Minulle pitää kertoa tällaisista. |:
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Huhti 2012, 16:04

Ayeee. Ninjas they be.
Ninjas everywhere.
Ninjat eivät pysty vastustamaan TNFää. Kaipaavat takaisin. Hoh.

I challenge thee, mortals.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Huhti 2012, 16:48

Crimson.. WHA?! onko Crim ollut täällä ennenkin? 0___o

Kyl maar. Kaksi/Kolme vuotta sitten tein ensimmäisen sisääntuloni ja sitten pitkän taukoni jälkeen palasin niihin paikkoihin takaisin, jotka koin vielä mielenkiintoiseksi O3O TNF oli yksi niistä, joka onkin tältä seisomalta ainoa paikka missä tulee aktiivisesti pelattua enää.

Ah, torstai. Minulta jäi taas yksi päivä (keskiviikko) kokonaan välistä. Sitä ei varmasti ollut tällä viikolla! Vai väittääkö joku muka toista?! Ò.ó
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Huhti 2012, 19:39

Taputan itseäni ylpeänä olalleni. sain köksän työkokeesta 10 ja bilsasta 10- Ah että olen iloinen! Enkun sanarit murkaavat kuitenkinminut maan tasalle ja herättävät minut helvetilliseen todellisuuteen!
Nya

ViestiKirjoittaja Lotus » 19 Huhti 2012, 20:15

Minäkin voisin taputtaa Nya olella (läimäyttää.) Voin myös ylpeänä kertoa, että sain bilsan lajikokeesta kympin, kun taas Nya sai 10- /o/. Ja voih, minä en edes ole lukenut enkun kokeisiin >_>.
Lotus

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Huhti 2012, 20:33

Voin myös ylpeänä kertoa, että sain bilsan lajikokeesta kympin, kun taas Nya sai 10-

Mutta loppupeleissä se numero ei määrittele sitä kumpi on parempi ihminen.

Ah, torstai. Minulta jäi taas yksi päivä (keskiviikko) kokonaan välistä.

Se oli se päivä kun meni lujaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Huhti 2012, 20:37

Hahaa! Sainpas nukkeni valmiiksi ja olen niin tytyväinen lopputulokseen kuin olla ja voi!

Pitäisi kai jaksaa tehdä jotain kehittävää -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Lotus » 19 Huhti 2012, 20:52

Voin myös ylpeänä kertoa, että sain bilsan lajikokeesta kympin, kun taas Nya sai 10-
Mutta loppupeleissä se numero ei määrittele sitä kumpi on parempi ihminen.

Meillä nyt on ollut Nyan kanssa aina vähän tälläinen 'kilpailu' numeroiden kanssa. Nyt ei sekoiteta luonnetta kouluasioihin C:
Lotus

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Huhti 2012, 12:16

Aksutar kirjoitti:I challenge thee, mortals.

Aina kun näen tällasia niin tulee mieleen tämä, koska tuo örvelö on niin (ruma, että se on melkein) söpö ja nauran aina sen ilmeelle 8D

Voisi nyt koittaa vastailla peleihin kun armoton matematiikan ryysis on ohi. Koe ja valtakunnalliset, hasta la vista \o~
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Huhti 2012, 12:39

Agna kirjoitti:Aina kun näen tällasia niin tulee mieleen tämä, koska tuo örvelö on niin (ruma, että se on melkein) söpö ja nauran aina sen ilmeelle 8D

Voisi nyt koittaa vastailla peleihin kun armoton matematiikan ryysis on ohi. Koe ja valtakunnalliset, hasta la vista \o~

"Whenever I hear this song I imagine Morgan Freeman riding a tricycle and eating a giant lollipop. And now that you've read this comment, you see it too. "

.......
ಠ__ಠ
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Huhti 2012, 13:20

Aksutar kirjoitti:"Whenever I hear this song I imagine Morgan Freeman riding a tricycle and eating a giant lollipop. And now that you've read this comment, you see it too. "

NIMENOMAAN!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 20 Huhti 2012, 16:57

Gah! Oli tässä matkina kertausta tunti ja huomasin, etten osaa oikeastaan mitään, kuin sitten pienesti sitä verrantoa. >: Piti hommata tukiopetusta, ku muuten tässä alkaa huonosti menemään.
Itse rakastan enkkua.. ja voin kai nyt hieman leijailla, että silläkin osaamisella, mitä minulla oli päässä, niin sain sentään 9, vaikka kokeeseen en lukenut.. harvinaista minunlaiselle puuaivolleni ^^
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Huhti 2012, 17:01

Hieanoooo!!! Templer voi olla itestään ylpeä.

Lotus saa turpaan viikonloppuna, kun minä menen niille ja annan turpaansille! Eikä mua saa sanoia ihan óikeasti pätkäksi. Se on alentavaa.. Lotuuuusssss..... Sinä senkin sika!!! \o/
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Huhti 2012, 18:28

Mä oon melkeen enemmänkin imarreltu jos mua sanotaan pätkäksi (160cm) koska tykkään olla lyhyt, kaikki mun kaverit aina itkee kun ne on niin pitkiä ja "mistään ei löydy pitempiä miehiä!!11! <l3" ja sit tulee Katri sädekehä päänsä ympärillä ja sanoo ettei miehen pituudella olis mitään väliä. Jolloin brofist tapahtuu.

Pointti oli se että miks suotta ottaa haukkuna se et joku sanoo lyhyeks B)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna