Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Tammi 2009, 10:28

omg, onko olemassa lisää hahmoja jotka muistuttaa Blackiä? Ihanata X_X täytyypä käydä tarkistamassa
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 02 Helmi 2009, 20:35

Jopas aika lentää. Tämäkin päivä on melkein loppu enkä ole ehtinyt tehdä mitään. Jotenkin masentavaa~
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Helmi 2009, 08:17

totta.. niin totta.. perhana kun on koulua, sitä kerkeis tekemään vaikka mitä jos ei olis niin perkeleen (anteeksi kiroiluni) pitkiä koulupäiviä! joskus miettii mihin sitä kaikkia niitä tunteja tartteekaan.
ja väsyttääkin ihan hemmetisti.. vaikka ihan normaalit yöunet nukuin D:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 04 Helmi 2009, 19:00

ette voitte uskoa minkalainen ärsyttävä työharjoittelu paikka minulla on. Minä ainoastaan siivoan, enkä tee muuta ainoastaan hauskin oli tänään lappujen vaihtaminen mikä jäi kuitenkin yhteen, kun oli vai yksi lamppu varalla.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Helmi 2009, 20:06

Agna has big problems...

Eli koneeni hajosi tassa hetki sitten, ja nyt se on viety huoltoon. Ei oo viela varmaa, saadaanko sita enaa lainkaan kuntoon. Jos saadaan, niin kaikki on hyvin, ja jos ei, niin goodbye kuvat joista ei ollut varmuuskopioita... Nyt kirjoitan konsolilta, jossa ei toimi a tai o. You know. Nyt Agna joutuu vaan odottamaan :P
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Helmi 2009, 08:19

eeeei kiva >_> Munkin kone kerran pimahti ja joutu vetään koko rakkineen alas.. siinä si meni kaikki asennukset ja tallennukset ja kuvat sun muut, mitä ei ollu ulkosella T_T
hemmetti.. tänään kahdet kokeet ja esitelmä :---) hyvin menee. Mut si taas toisaalta odottaa iltaa ko kaveri tulee yöks ja meinataan kattoo lotrit putkeen ^^ pidennetyt versiot 8) pitää varata kahvia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 06 Helmi 2009, 14:50

Kipeänä ollaan. Joka kerta kun yskin tuntuu että keuhkot lentää pihalle Dx No eipähän tartte mennä kouluun.
Njäh, mulla on vaan Lotr 1, pitäis hankkii ne loputkin sitten kun on rahaa >.>
Morado

ViestiKirjoittaja mmupu » 06 Helmi 2009, 16:41

Pitäis tehdä esitelmä maanantaiks, kirjaesitelmä keskiviikoks ja kirjottaa vielä jotain päiväkirjaa äikäntunnille - . - Mulla on Lotr 2 pidenettynä :D
mmupu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Helmi 2009, 17:41

ooow, parane pian Ayame! vaikka kotona lusmuilu voittaa kyllä koulun.. ja mä en tajua näitä hemmetin esitelmiä, miks niitä ees pitää pitää koulussa >_>

Mulla onkin kaikki pidennetyt, kaikki lyhennetyt ja sitten vielä piirretty Lotr 8P
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 09 Helmi 2009, 11:52

Yritetään parantua :'>
Sama juttu, meidänkin pitäis tehä jostain Afrikasta kolme esitelmää. Ei millään jaksais D8
Tässä kipeänä ollessa oli kauhea inspis hahmojen tekoon. Tein ainakin neljä erilaista hahmoa ilman aikomusta edes pistää niitä minnekkään. Onko muilla samaa ongelmaa?
Morado

ViestiKirjoittaja Zaubares » 09 Helmi 2009, 15:00

Onhan sitä. Multa löytyy monta hahmoideaa, mutta jos tekisin ne, en ehtisi pelata. Ja sitten on huomiseksi äidinkielen kirjallisuustyö ja keskiviikkona koe. Ei kyllä jaksaisi.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Helmi 2009, 15:54

jep jep! Mutta ne hahmot menee yleensä mun "hahmopankkiin".. kaivan ne sieltä sitten kun vanhoja hahmoja alkaa kupsahdella, niin saa niitä sitten tilalle.. oon myös miettiny että antaisin hahmojani adoptioon, mut si en tiiä kehtaanko :--D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 13 Helmi 2009, 21:05

Onneksi viikonloppu on käsillä ja saa olla rauhassa jonkinsen aikaa. Hiihtoloma alkaa jee, vaikka ei vietä hiihtolomaa. Neljäksi päiväksi Pajulahteen.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Helmi 2009, 14:53

nee'e... vielä pitäis tää viikko jaksaa kärvistellä, sitten ois hiihtoloma :) Mitäs kukin meinaa hiihtolomalla tehdä?

Meil on täs jaksossa ihan sairaan pitkiä päiviä =_= mieluummin mä menisin aikasemmin ja pääsisin aikasemmin, ko menisin myöhempään ja pääsisin myöhempään.. pisimmät päivät kestää varttia vaille viiteen ja si ku pitäis viel tampereelta kangasalle raahautua niin kotona oon vasta kuuden aikaan :s ei kiva...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 17 Helmi 2009, 16:12

Haa, meilläpäs onkin jo hiihtoloma 8D Ei tässä kyl mitään erikoista tekemistä keksi, eilen kävin äitini työpaikalla. Se on tylsä paikka. Tosin voisi kokeilla piirtää jotain, mutta toisaalta sitten ei taas nyt jaksais xP Pitäis alkaa vastailemaan peleihin >.>

Varttia vaille viiteen? Huh, itse en kyl jaksais ;D Oonkin vielä ala-asteella ja meidän pisin päivä on kolmeen, mut mun mittapuun mukaan se on jo paljon 8D
Morado

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut