Nyt kun olen tavannut Aksun ja tiedän hänen nimensä voin hallita häntä ikuisesti! Ja tämä ei tietenkään päde toistepäin. Hyst.

Taidan olla täälläkin ainoa, joka EI käynyt vapputorilla TT_TT
it's viikonloppu jeaah! Mitäs jengillä on kiikarissa? ;)

Agna kirjoitti:Yees kävipä taas tämä tuttu kuvio että poikaystäväni oli kavereidensa kanssa juhlimassa näiden synttäreitä (heistä kahdella samana päivänä b-day party) ja minähän tunnetusti suorastaan inhoan kyseisiä kavereita. Olivat siellä ottaneet puheeksi minut ja kuulemma käyttäydyn näitä poikakaverini kavereita kohtaan "vittumaisesti vaikka ne vaan yrittää olla sulle mukavia". Excuse me?! Eihän ne edes koskaan puhu mulle enkä koskaan näytä niille pitkää naamaa D8< Joka kerta hymyilen ja olen normaalisti ja silloin harvoin kun erehtyvät mulle puhumaan niin vastaankin kiltisti! MITA TAMA SCHAIBA OLE.
Yees kävipä taas tämä tuttu kuvio että poikaystäväni oli kavereidensa kanssa juhlimassa näiden synttäreitä (heistä kahdella samana päivänä b-day party) ja minähän tunnetusti suorastaan inhoan kyseisiä kavereita. Olivat siellä ottaneet puheeksi minut ja kuulemma käyttäydyn näitä poikakaverini kavereita kohtaan "vittumaisesti vaikka ne vaan yrittää olla sulle mukavia". Excuse me?! Eihän ne edes koskaan puhu mulle enkä koskaan näytä niille pitkää naamaa D8< Joka kerta hymyilen ja olen normaalisti ja silloin harvoin kun erehtyvät mulle puhumaan niin vastaankin kiltisti! MITA TAMA SCHAIBA OLE.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa