Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Touko 2012, 20:56

Lotdow vietti onnellisen vappu-syntymäpäivän kahden kaverin kanssa ^^ Kiitos Agnalle toivotuksesta, ja pahoittelut ettei sisko ollut siskoaan kohtaan aktiivinen.

Minä sensijaan syön täällä kaverin tekemiä suklaakonvehteja. HOMNOM! :P
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 01 Touko 2012, 21:07

Nya is Back! Ja Lotdowille onnittelut!!

Hihihiii! Värjäsin hiukseni sinisiksi! Kylläpä on kivan näköiset siniset hiukset, no ei aivan, mutta kuitenkin!
Nya

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Touko 2012, 21:18

Kerran nyt Nya meni taas hiuspuolelle niin on pakko kertoa että nyt mulla on sitten punaset hiukset, alta tummanruskeat, ei ne oo mustat >:[ Näitä enne oli violetit dipit, kaks violettia raitaa, kaks shampanjapinkkiä raitaa ja kaksi sinistä raitaa. Ja loput vähäiset hiukset mitä jäi jälelle oli vaaleet :3
Syy mun väri valintoihin on mun parturi jolla käyn :D Se on mun kavereiden äiti ja se uskaltaa mulle just ehottaa kaikkea tuollasta. Toinen kaveri tosa just sano että en tuu koskaan parturilta sen näkösenä minä olin suunnitellu et tuun..

Kuitenkin jos pääsen mun turhilta höpinöiltä niin voin sanoa että Hyvää syntymäpäivää Lottille!
Ja että opin joten kuten crap scratchaamaan >:D ja sen mun 'joten kuten' on sitä että saan just ja just aikaan sen äänen, ei muuta.

Jos sitä ois selvinpäin ja kirjoittais loppuun vastaukset ja laittais foorumin puolelle? vihdoinkin...
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Touko 2012, 23:14

Itse olen ottamassa pari vaaleeta raitaa tukkaan. Että saisi vähän sellaista vaihtelua.

Ah, ja kiitos kaikille onnittelijoille ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Touko 2012, 00:01

Nyt kun olen tavannut Aksun ja tiedän hänen nimensä voin hallita häntä ikuisesti! Ja tämä ei tietenkään päde toistepäin. Hyst.

I know where you sleep.

Onnittelut Lotdownille.
Hiuksia kaikkialla. Kayako tulee hiustensa kanssa ja syö nom.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Touko 2012, 14:42

Oh no!!!!!!!!! Ei minun hiuksiani, tosin voisit kyllä ohentaa niitä, niissä on niin kuuma kesäisin :)

Meijän tonni viisataa peruuttiin, ihan tyhmää. Mä joudun tekemän sen parkissa koska olen ensi viikolla lomalla Kyproksella.
Nya

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Touko 2012, 17:52

it's viikonloppu jeaah! Mitäs jengillä on kiikarissa? ;)
Templer

ViestiKirjoittaja Niehku » 04 Touko 2012, 19:35

Taidan olla täälläkin ainoa, joka EI käynyt vapputorilla TT_TT no ei miulla ollut kyytiä ja niiiin lähellä olisi se ajokorttikin.. Oh well, vappuni vietin hyvissä merkeissä silti, koska kaverini oli käymässä ja porukat hylkäsivät meidät kahden \o/ enkä voinut olla nauramatta pappiksen vapputervehdykselle :D

Voi, kumpa itsekin pääsisin Kyprokselle, vain sen historian, maisemien ja kulttuurin takia <3 ja taidan olla siinäkin suhteessa ainoa, joka EI ole värjännyt koskaan hiuksiaan eikä tule värjäämäänkään.

Kaipa näinä parina lomapäivinä yrittäisin saada jotain aikaiseksi piirtämällä, monta kuvaa vielä odottaa tekijäänsä~

PS. Hui kamala, en yleensä tänne kirjottele O.o
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Touko 2012, 20:12

Taidan olla täälläkin ainoa, joka EI käynyt vapputorilla TT_TT

En määkään käyny. Ellei lasketa sitä et pujottelin jo sulkeutuneen torin läpi koiran kanssa, vältellen lasinsiruja.
Mut imo vappu on nykyään aika turha juhla. Vapaapäivä vapaapäivien välissä. Ennen sillä saatto olla enemmänkin merkitsytä, kun vaan "vedetään päät täyteen ja ollaan ku idiootit".

it's viikonloppu jeaah! Mitäs jengillä on kiikarissa? ;)

Friday... friday... gotta---
Istuskelua omissa oloissa. Ye no touch my private time.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Touko 2012, 11:50

Yees kävipä taas tämä tuttu kuvio että poikaystäväni oli kavereidensa kanssa juhlimassa näiden synttäreitä (heistä kahdella samana päivänä b-day party) ja minähän tunnetusti suorastaan inhoan kyseisiä kavereita. Olivat siellä ottaneet puheeksi minut ja kuulemma käyttäydyn näitä poikakaverini kavereita kohtaan "vittumaisesti vaikka ne vaan yrittää olla sulle mukavia". Excuse me?! Eihän ne edes koskaan puhu mulle enkä koskaan näytä niille pitkää naamaa D8< Joka kerta hymyilen ja olen normaalisti ja silloin harvoin kun erehtyvät mulle puhumaan niin vastaankin kiltisti! MITA TAMA SCHAIBA OLE.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 05 Touko 2012, 15:28

Kiikarissa on Kyproksen loma sekä pitkä ja piinallinen koe putki sen jälkeen Yhyyy... en haluuuu!!!!!!
Nya

ViestiKirjoittaja Lotus » 05 Touko 2012, 16:42

Onnea matkaan, Nya :3. Matkustan kuitenkin salaa matkalaukussasi, khehheh.
Koeputki taitaapi olla yhdyssana. Huutomerkkien raiskaamisesta ei kukaan taida pitää.

Tuli pitkästä aikaa kirjoitettua tänne O.o. Weird.
Lotus

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Touko 2012, 17:11

Agna kirjoitti:Yees kävipä taas tämä tuttu kuvio että poikaystäväni oli kavereidensa kanssa juhlimassa näiden synttäreitä (heistä kahdella samana päivänä b-day party) ja minähän tunnetusti suorastaan inhoan kyseisiä kavereita. Olivat siellä ottaneet puheeksi minut ja kuulemma käyttäydyn näitä poikakaverini kavereita kohtaan "vittumaisesti vaikka ne vaan yrittää olla sulle mukavia". Excuse me?! Eihän ne edes koskaan puhu mulle enkä koskaan näytä niille pitkää naamaa D8< Joka kerta hymyilen ja olen normaalisti ja silloin harvoin kun erehtyvät mulle puhumaan niin vastaankin kiltisti! MITA TAMA SCHAIBA OLE.

Asiahan on niin että ihmiset pakkaavat olla aika tyhmiä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Touko 2012, 13:25

Yees kävipä taas tämä tuttu kuvio että poikaystäväni oli kavereidensa kanssa juhlimassa näiden synttäreitä (heistä kahdella samana päivänä b-day party) ja minähän tunnetusti suorastaan inhoan kyseisiä kavereita. Olivat siellä ottaneet puheeksi minut ja kuulemma käyttäydyn näitä poikakaverini kavereita kohtaan "vittumaisesti vaikka ne vaan yrittää olla sulle mukavia". Excuse me?! Eihän ne edes koskaan puhu mulle enkä koskaan näytä niille pitkää naamaa D8< Joka kerta hymyilen ja olen normaalisti ja silloin harvoin kun erehtyvät mulle puhumaan niin vastaankin kiltisti! MITA TAMA SCHAIBA OLE.

HATERS GONNA HATE.
Kateellisia kumminkin.

Nya pitää sitten hauskaa Kyproksella. Mulle saa aina tuoda tuliaisia. 8)

HEI! HEI JÄTKÄ! HEI!
KOHTA ON KESÄ!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 06 Touko 2012, 14:27

Juu! :) Nya pitää hauskaa kaikkien muidenkin edestä! XD Tuon varmaan jonkinlaisia tuliaisia, kuten näytän minkälaista siellä oli. Paljon valokuvia tulossa! Ja Lotus minä tarkastan minun matkalaukkuni ennen kuin lähden minnekkään. Vapaamatkustajat pois!
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut