Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Touko 2012, 13:40

Nyalle hauskaa matkaa! Voi kun itsekin pääsisi joskus käymään kotosuomea kauempana. Edes vaikka yhden päivän - niin olisin iloinen!

Espoon reissu suoritettu. Selvisin elossa perille, selvisin elossa vapun, selvisin elossa puoli raa'an pihvin syömisestä (mahani ei siis kestä kyseistä 8] ) ja selvisin elossa takaisin kotiin. Tuliaiksi sain mukaani oikein mukavan flunssan kera kurkkukipu ja rintakehää raastava yskä. Tahtooko joku kenties osansa? >.>

Need for speed carbon ostettu <3 Ehdin jo luulla, etten löytäisi kyseistä peliä enää ikinä omasta hyllystäni ko veli meni ja kehtasi omansa myydä. Jostain syystä tykkään kyseisestä pelistä enemmän ko mistään muusta kyseisen sarjan pelistä. Ja minun mielipidettäni ette saa tässä asiassa muutettua! Piste.
Ny lepäämään tätä räkäoloa pois. Kyllä mää taas kohta oon siinä kunnossa ettei ajatuksien ja inspiraation tartte uida räkälammikossa.
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 07 Touko 2012, 16:15

Ku olen yleensä tottunut siihen että tännen on tullu aina kaksi sivua tätä kamalaa pulinaa, niin nyt kun sitä odottaa kaikista vähinte, niin täällä hän ei ole sitten minkään laisia aiheita käsittelkyssä! \o/ Mitä tämä on? Nya on ihan hämillään täällä.

Voin sanoa että n. 11 tuntia siihen että nousen ylös ja puen ylleni ja läheden lentokentälle.
Nya

ViestiKirjoittaja Pappis » 11 Touko 2012, 08:07

On tosiaan kyllä ollu keskivertoa hiljasempi Pulina viikko. Mistä lie johtuu. No, jos täällä kerta ei ole ketään muuta... Pistänpä tanssiksi*taustalle Rebecca Blackin Friday, koska TROLOLOLOLOL*

........Noin tanssin kylliksi. Nyt tuhotaan pakanamusiikkoa soittava mankka*NOIN* ja sitten puhutaan säästä. Oiva ilma ulkona, eikö vain?

.........................................

.........*köhköh*

Eikö vain?
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Touko 2012, 08:11

Kerrassaan mainio sää, ei tarvinnut suihkua koko päivänä...

Ei muuta --->
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Touko 2012, 10:43

Se on vettä vaan, AJATELKAA NIITÄ AFRIKAN JANOA KÄRSIVIÄ LAPSIA JA OLKAA KIITOLLISIA SIITÄ SATEESTA JA HANA VEDESTÄNNE!
Ryökäleet.

Crypt tarvitsee enemmän kilttejä. Haltioiden hoviin nyt.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Touko 2012, 12:55

Aksutar kirjoitti:Crypt tarvitsee enemmän kilttejä. Haltioiden hoviin nyt.

OLIKO SE HAASTE?!
Tämä oli selvästi heitetty haaste Arethille. Nyt se reppana menee ja ostaa kaappinsa täyteen kilttejä, ja pukee sitten seuraavaan virkatilaisuuteen jotain erikoisempaa päälle! Aran tulee kylään ja Areth addiktoi senkin pitämään kilttejä päällään - ja siinä vaiheessa toteutetaan se shakkiturnaus josta puhuttiin. WITH WINE AND EVENTUALLY BEER and stuff..

Sää? Oikein ihanan harmaa. Ei ole kuuma, kelpaa 8]
Crimson

ViestiKirjoittaja tynnyri » 11 Touko 2012, 13:10

Säähän on kuin morsian :D Minä nautin tästä päivästä, kun vettä tulee taivaalta.
tynnyri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 11 Touko 2012, 14:03

Aksutar kirjoitti:Crypt tarvitsee enemmän kilttejä. Haltioiden hoviin nyt.

Olisi mukava itsekkin pitää joskus kilttiä, mutta olen niin muotitiedoton, että näyttäisin sekasikiölle sellaista pidettäessä :D

Sää on hyvä tällaiselle siitepöly-allergikolle.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Pappis » 11 Touko 2012, 14:25

Mohnake kirjoitti:Sää on hyvä tällaiselle siitepöly-allergikolle.

Kohtalotoveri!! Kärsitään yhdessä!
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Touko 2012, 21:00

Kuolkaa sen loistavuuden edessä ja kuunnelkaa. Itteni mielestä tää sää on ihan okei, siirryn takaisin seuraamaan Suomi-Kanada ottelua joka on tällähetkellä 2-0.

...

HYVÄ SUOMI
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 11 Touko 2012, 21:25

tynnyri kirjoitti:Säähän on kuin morsian :D

Äkäinen ja kuumottava?

Miekin kattelen täällä peliä ja pelkään turvallisuuteni puolesta kun istun sohvalla ja äiti leikittää kissaa jollain valo-osoittimella ja meinaa tulla niskaan tuo katti. Kuumottaa minuakin.

3-1 Suomelle. Olen hämmästynyt, Kanada on yleensä melko vahvoilla näissä urheiluissa. Nyt peluuttavat kyllä aika nuoria kundeja, joten Suomella on pieni yliote. Olen kuitenkin pettynyt, sillä ei ole MERTARANTAA! EI OLE JÄÄKIEKKOA ILMAN MERTARANTAA!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Touko 2012, 21:53

3-3 Suomelle. Agnan kisakatsomo kokoontuu. Kolmas erä alkamassa ja melkein pissin housuun kun huudan niin lujaa. Tulkaa mukaan ja tuokaa paljon mangoja! Tälläkertaa niitä syöntikypsiä eikä paperiversioita.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Touko 2012, 21:55

Suomi, mikä on ongelmasi? Käykää päälle! Puollusta, pistä, läimäise huitaisi ja potkaise! Tappelu! Maaali! Hakka päälle Suomen poika!
Ei en katso jääkiekkoa omasta TV:stäni, kuka niin väitti?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Touko 2012, 22:48

Lotdow kirjoitti:Ei en katso jääkiekkoa omasta TV:stäni, kuka niin väitti?

Mä mietinki että mitä ihmettä sä siellä uliset yksin ja aattelin että oot löytäny jonkun laittoman nettikanavan mistä kattelet ottelua :D Mutta sulla olikin teevee huppista. Välillä vaan kuulu ininää sieltä.
JA NUKKUMAAN SIITÄ JO paitsi ettei sun tarviikkaa herätä aamulla aikasin g__g
Itsellähän on herätys ennen yhdeksää ja sitten kymmeneksi dänsäämään vähän balllllettia lukiolle. Näytös tulossa! Opiskelijoilta 18e lippu, tulkee katsomaan 20.5. 8)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Touko 2012, 23:02

HAHA! Mie vetelen hirsiä kun sinä tanssit hikihatussa balettia! Ah tätä autuuden tunnetta!

Sisko teki synttärilahjaksi Dreamboxin ja kun asetin sinne yhden toivelappusen, niin toive toteutui tänään. Magic is all around us!
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut