Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Sain kaikki työt tehtyä. Sain myös lisää töitä mutten jaksa aloittaa niitä nyt. Pitäisi mennä varaamaan itselleni kamera iltapäivää varten, mutten kuitenkaan jaksa tehdä sitäkään. Joten ehkä istun vaan kolmeen asti koneella iloisesti dataillen. *____*
Siitä täytyy kyllä kuvata jo sitten jonkinmoinen leffa jos Sands ja Aksu ottaa painimatsia! Minä voin tulla kuvaamaan. Johan mulle nää kamerat alkaa tulla tutuiks ku joudun käsittelemään näitä harva se päivä.
Ja eikös vain ollutkin Aksu. Tuttu ja turvallinen suunnitelma, eikä tarvitse pelätä että mikään menee pieleen!
Näytän kuulemma jumalattarelta. Joku vanha mamu tuli avautumaan mulle kauppa reissulla. Olin varmaan hemaisevin jumalatar koskaan, naudanluu pussi kädessä ja hiukset sekasin.
Heh ^^ Sands ei sitte ikinä pääsekkään eroon tosta peikonmaineesta. Olet ikuisesti peikko etkä voi sille mitään, joo ja mää koitan kiusata sua siitä vaikka ite myönnät asian -.- näin mun aivot toimii, niitä ei ainakaan kannata sit syyä... Mut paljolla liput matsiin lähtee? :D