Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Touko 2012, 21:57

surprise Harlekiini tulee ketkuttamaan lanteitaan tähän tapaan.

... WHAT
Ye betta dance like that next time we see.
ei älä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Touko 2012, 22:00

Uhm... o__o No... NO EI KYLLÄ.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Touko 2012, 22:03

Hah, Harlekiinin kun näkis :D

Kyllä meni ääni kun piti karjua Annan näytöksessä: HYVÄ ANNA! ja HYVÄ PEPPI!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Touko 2012, 22:05

Kyllä meni ääni kun piti karjua Annan näytöksessä: HYVÄ ANNA! ja HYVÄ PEPPI!

Ootte söpöjä.
Niiko kuvassa jonka Agna näytti teistä. DAT FACE WAS PRICELESS!

Huomenna pitäis herätä ajoissa. Jaksaiskohan sitä nukkumaan mennä. Kohta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Touko 2012, 22:19

Mikä kuva? >:O Levitetäänkö netissä laitonta tietoa minusta?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Touko 2012, 22:23

Lotdow, mesessä kuva jossa pitelit ilmapalloa. Mulla oli ERITTÄIN tyytyväinen ilme ja sä olit sellanen nöftäänen vauveli. Tais olla tuttikin suussa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Touko 2012, 22:42

Aijoo, no ei sitten mitään. Go on, be pleased
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 20 Touko 2012, 23:02

harlekiini kirjoitti:Kyllä Agnan kevätnäytökset kalpenee kun surprise Harlekiini tulee ketkuttamaan lanteitaan tähän tapaan.

*repeää totaalisesti* Mahtavaa.
Ylva

ViestiKirjoittaja Mohnake » 21 Touko 2012, 06:12

Ja minä, kun onnellisena waretellut pari peliä ja kuulen, että jotkut pelaamisen sijaan katsovat lätkän MM-kisoja.

Ei vais, jokanen tykkää mistä tykkää. Itse en viitsi katsoa niitä, koska selostus on melko usein oman maajoukkueen kannatusta eikä neutraalia, kuten sen kuuluisi minusta olla. Plus ottaa päähän, kun kaikki muut paitsi Suomi-ottelut tulevat maksukanavilta.

Eilen käytiin Vegfesteillä Treellä. Siellä oli melko kiva ilmapiiri ja olisi pitänyt kyllä olla tukku tuohta mukana, koska siellä oli pari ajatusmaailmakirjaa joita olisin tahtonut. Ja ensimmäisen kerran söin annoksen johon laitettiin sweet chili-kastiketta ja totesin, ettei se ollut niin pahaa mille se näytti ja tuoksui :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Touko 2012, 08:26

Tiedättekö sen turhauttavan tunteen, kun inspais ropettaa mutta ei saa aikaseks luotua luovaa tekstiä ja si vaan masentuu ja haluaa käpertyä nukkumaan koko viikoks?!

sweet chili-kastiketta ja totesin, ettei se ollut niin pahaa mille se näytti ja tuoksui :D

Sweet chili on just hyvää :Q
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 21 Touko 2012, 15:37

Tiedättekö sen turhauttavan tunteen, kun inspais ropettaa mutta ei saa aikaseks luotua luovaa tekstiä ja si vaan masentuu ja haluaa käpertyä nukkumaan koko viikoks?!

Kyllä tiedän ! Piru vie ku tekis mieli vaan ropettaa mutta ei ! Saakuta oon koht varmaan jonku kuukauden ajan potkinu itteeni perseelle että saisin jotain täällä aikaseksi, mutta ei !

Aijaij, poltin tänään käteni koulussa. Älkää lapset leikkikö tulella se ei oo hyvä idea. Aikuiset taas, kokeilkaa ottaa tulitikku askista yhellä kädellä ja sytyttää se. Kirpas vähän ku onnistuin mut se tikku putos mun kädelle ja iho vähän kärähti ei tosin pahasti
Kitty

ViestiKirjoittaja Ylva » 21 Touko 2012, 15:56

Älkää myöskään koskaan tumpatko tupakkaa käteenne. Se sattuu.

Lisää turhia pikkufaktoja; Ylva onnistui kierimään yöllä sängystä alas. Minun nukkumisessahan ei ole mitään vikaa...
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 21 Touko 2012, 17:23

Ylvan pyörimisistä tulee mieleen myös minun yölliset pyörimiset. Kun peitto on päällä on liian kuuma, kun peitto on poissa on liian kylmä. Ja kun peitto on puolittain niin on tukala ja ärsyttävä olo. Sitten se peitto tahtoo valua koko ajan pois päältä lattialle... Ärsyttävää, ja tätä joka yö sellaiset kaksi tuntia ennnen kuin nukahdan! :)
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Touko 2012, 17:27

Ylvan pyörimisistä tulee mieleen myös minun yölliset pyörimiset. Kun peitto on päällä on liian kuuma, kun peitto on poissa on liian kylmä.

Tähän auttaa yleensä se, että ottaa sen peiton pois pussilakanasta ja nukkuu pelkällä pussilakanalla.
Ittelläni ainakin.

Aikuiset taas, kokeilkaa ottaa tulitikku askista yhellä kädellä ja sytyttää se.

I rather not.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 22 Touko 2012, 14:50

Hänen piti tulla tänne Joskus alku vaiheessa, mutta jäi sitten sinne jonnekkin... Hehheee.... Kirottu ihminen tai sellainen siitä olisi pitänyt tulla.

Yhdellä kädellä yrittää sytyttää tulitikku? Eikö se ole hieman hankalaa? Onko joku edes kokeillut? Häh?

Tänään oli ihan sairaan kuuma päivä, tosin kyproksella oli kuumempi, mutta siellä olin shortseissa ja hihattomassa :P Pelattiin koulussa jalkapalloa äikäntunnilla. Aika kivaa oli, mutta kuumaa ja hikistä. Hah!
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut