Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja harlekiini » 28 Touko 2012, 11:38

Aksutar kirjoitti:Valmistaudu niihin pääsykokeisiin. En kuuntele sitä uliulia jos et pääsekään läpi sen takia ettet ollu tarpeeks valmistautunu. Tuun lyömään suo si.

UUULIULIULI. Oon ainaki paremmin valmistautunu kun viime vuonna, jolloin laiskasti selailin kirjan kerran läpi ja luin pari tärppiä. Varasijoille, kjähkjäh. Tosin en tarpeeksi ylös jotta sisään olisi kannattanut yrittää.

Sims medieval. Kuinka olinkaan kaivannut sinua. Nyt tääl isällä saanu pelata sitä silmät ristissä ja hups taas kopioita Cryptistä. Oh well.

Haluan nähdä sims-Aranin.

Piti käydä tuhlaamassa rahaa GameStopissa kun Tampereella pyörin, mutten sitten muistanutkaan. Pahus. Täytyy poiketa joskus uudestaan.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Touko 2012, 15:57

Haluan nähdä sims-Aranin.

Otan screenshotin sitten kun teen uuden kuningaskunnan. Voin tehdä sinne myös Tsytanin koska mitä olisi Aran ilman ikiomaa demonia.

eddi//
Nyt se zombi invaasio alkaa. RUN WHILE YOU CAN!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 28 Touko 2012, 16:46

Zombinorsut tulee heti perässä.

Siinähän on Aksulle kesäprojekti, kun tekee Aranille oman haaremin Simsiin :'D Liehuva Hintti ja hänen hilpeät veikkonsa.
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Touko 2012, 23:01

Mun suurin projekti simsissä ikinä on rakentaa jok'ikinen talo itse. Tai siis Kuukkeli rakentaa talot ja mä istun vieressä ja neuvon.

Mulla on Medievalissa Crypt :P
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Touko 2012, 23:27

Lotdow kirjoitti:Mulla on Medievalissa Crypt :P

Et liene ainoa.

JA MITENNIIN MUUTEN, sullahan oli siellä Cybetron ja mäki olin siellä jossain roolissa :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 30 Touko 2012, 23:30

Meidvalista voisin jopa minä tykätä. Ajatellu ostaa sen nii sais rakenneltua kaikkea kivaa <3 DA:n se mikä ihme map editor onkaan, se millä tehdään omia seikkailuja on sen verran sekava, ettei ole jaksanut opetella. Mut siis sekin olisi kiva opetella.
Ylva

ViestiKirjoittaja Mohnake » 31 Touko 2012, 06:05

Medieval tosiaan oli ihan jees. Itseäni jäi hieman vaan harmittamaan ettei voinut aluetta valita itse ja linnan ulkonäköäkään. Muuten erinomainen peli.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Touko 2012, 11:22

Agna kirjoitti: JA MITENNIIN MUUTEN, sullahan oli siellä Cybetron ja mäki olin siellä jossain roolissa :D

Cybertron! Ja mulla on Cehrida ja CRYPT, jos et oo huomannut mulla on jo kolme eri mannerta...

Mä remppasin mun linnan ihan uuteen uskoon :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Touko 2012, 11:47

Medieval tosiaan oli ihan jees. Itseäni jäi hieman vaan harmittamaan ettei voinut aluetta valita itse ja linnan ulkonäköäkään. Muuten erinomainen peli.

Jotain tuollaisia muokkausmahdollisuuksia jäi kyllä kaipaamaan, mutta muuten ite en - suurimman osan sims fanien tapaan - olisi halunnut siitä täydellisesti samanlaista, mitä itse the sims 3 esim. Mieluummin olisivat sitten tehneet kolmoseen keskiaika lisäosan, jossa tulisi aikakauteen liittyvä naapurusto, tarvaroita ja vaatteita jne jne.
Muuten pidän medievalia mahtavana. Levutusmahdollisuus ja tehtävät tuovat jotain mielenkiintoa peliin. Ja pakko aina levuttaa seppä heti ekana että saa awesome armoreita muille >:o

Cybertron! Ja mulla on Cehrida ja CRYPT, jos et oo huomannut mulla on jo kolme eri mannerta...

Aksuland, Human Crypt, Elven Crypt 8------)

Kohta on kesäkuu. Mitä ihmiset meinaa kesällä? Muutako valittaa mahdollisesta kuumuudesta, sateesta, hyttysistä, töistä, liiallisesta vapaa-ajasta/tekemisen puutteesta, kylmistä keleistä, siitä ettei pakkasessa ole jäätelöä, siitä että aivot jäätyy liiallisen jäätelönsyönnin seurauksena.
Meinaako joku särkänniemessä käydä? Tuun kattoon näsipuistosta kun kiljutte mulle terveisiä laitteista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 31 Touko 2012, 12:52

Taas hypin asiasta kukkaruukkuun, mutta hyi hemmetti kahvi on pahaa. (Olen taas vakaasti päättänyt alkaa juomaan sitä)

Hirveä pelihimo, mutta mutta mutta ääääh.

Dragon's Dogma on muuten siisti ja Diablo aivan mahtava (rakastan Diablon ulkonäköä).

Pitäisi jaksaa raahautua kauppaan... on se niin raskasta ;)

EDIT Niin ja kesästä tosiaan. Ei sinänsä oo suunnitelmia, vaikka kaikkea kivaa olis kiva tehdä, ei taida olla rahnaa mihinkään. Mutsin ja iskän luona pitäs maalle mennä käymään (tai lähinnä sinne maalle, siellä on meidän talon vieressä sellai kiva pieni mökki mikä saadaan käyttöön ku mennään sinne) mutta tiedä sitäkään. Pakko johonkin tästä kämpästä olis päästä kun tää on talvellakin hemmetti kuuma saati sit kesällä. Kuuma ja tunkkanen.

Niin no 16.6 on kaverin hääjuhlat jossain Lieksan vieressä eli hevon kuusessa, joten sinne pitäisi ajella piakkoin.
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 31 Touko 2012, 13:35

Ripari kohta tuloillaan ja tietokone kieltojatkuu... Iskä on paras! Päästää tietokoneelle kielloista huolimatta! JEE! Hyvä iskä!
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 31 Touko 2012, 14:04

En ole ikinä oikein sisäistänyt noita "tietokonekielto"-juttuja. No tosin itsellä mutsi kerran vetäsi sulakkeen irti kun olin liian kauan koneella hänen mielestään. XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Touko 2012, 14:14

En ole ikinä oikein sisäistänyt noita "tietokonekielto"-juttuja.

Se on sitä kasvatusta. Kun lapsi ei tottele/tekee jotain väärää, niin rangaistaan. Koska ruumiillinen kuritus on kiellettyä, paras keino on viedä pois jotain, mistä lapsi pitää. Tässä tilanteessa tietokone/netti. Joissain tilanteissa kirjat, toisissa taas konsoli. Milloin mitäkin. Koska nykyään tää "kotiaresti" ei toimi, kun lapsen ei tarvii päästä pihalle sosioidakseen muiden ikästensä kanssa nimenomaan netin takia.
Joillakin konekielto taas asetetaan pelkästään jo sen takia, että siinä istumisesta meinaa tulla elämäntapa ja se häiritsee muuta elämää. Koululaisten kohdalla varsinkin se on hyvä pitää silmällä, jotta ne koulut tulee oikeesti käytyä eikä sitten pissitä koko hommaa sen takia, että teki mieli mennä suomi24 chattiin roikkumaan ja jättää läksyt tekemättä.

Musta tulis hyvä äiti. Kieltäisin kaiken.

Diablo. Haluaisin koittaa mut mun koneelle ei mahdu enää mitään. Byyy >: Tarviin uuden koneen.
Tosin ehkä nyt en tuhlaa ku just ostin uuden telkkarin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 31 Touko 2012, 19:15

Hahaa, Harlekiinin pääsykoerumba on nyte ohi \o/ Tänään eksyin Jyväskylässä. Lähes kirjaimellisesti, on meinaan kryptisin kampusalue ikinä. Asiaa ei parantanut se, että nettisivujen mukaan yhteiskuntatieteiden kokeen tuli olla C-rakennuksessa, ja kartalla näkyi kaksi C-rakennusta: aakkosten mukainen C, joka oli siis päärakennus, ja PiC, joka ol ierikseen merkitty C-rakennukseksi, ja joka sijaitsi jossain huitsin kuusessa kampusalueen ulkopuolella. Loppuviimein ilmeni sitten, että "C-rakennus" viittasi kartan C:hen eli päärakennukseen. Nyt v*ttu oikeesti, Jyväskylä, eikö sitä voinut alun perin päärakennukseksi merkitä?
Löysin kuitenkin ajoissa perille. Käsitteenmäärittelytehtävissä keksin kolmasosan vastauksista ja esseet...no, sain melkein sen vajaan sivun verran mitä tilaa oli. Olisi ehkä pitänyt lukea pääsykoemateriaali läpi useammin kuin kerran med tärpit, mutta koska tietenkään en ole viisastunut viime vuodesta, jolloin tein aivan saman virheen, näin kävi. Olin toisaalta muutenkin panostanut enemmän Tampereelle ja siitä on aika vahva fiilis.

Junassa halusin kuristaa lapsiperheen.

Kanssapelaajilta, etenkin Sandsilta, jonka kanssa on reipastahtisemmaksi kaavailtu peli menossa, pyydän anteeksi, etten vastannut eilen kun en ehtinyt/jaksanut enkä varmaan tänäänkään, koska en jaksa. Saan energianpuuskan todennäköisesti yöllä, katsotaan silloin uudestaan.

Nyt istun koneella hörppimässä leguanalonkkua ja pelaamassa Medivalia (kyllä, minäkin) koska Assassins Creedit eivät jaksa pyöriä. Ascreed kakkosenkin ostin ihan vääristä syistä.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 01 Kesä 2012, 12:44

Aksutar kirjoitti:
En ole ikinä oikein sisäistänyt noita "tietokonekielto"-juttuja.

Se on sitä kasvatusta. Kun lapsi ei tottele/tekee jotain väärää, niin rangaistaan. Koska ruumiillinen kuritus on kiellettyä, paras keino on viedä pois jotain, mistä lapsi pitää. Tässä tilanteessa tietokone/netti. Joissain tilanteissa kirjat, toisissa taas konsoli. Milloin mitäkin. Koska nykyään tää "kotiaresti" ei toimi, kun lapsen ei tarvii päästä pihalle sosioidakseen muiden ikästensä kanssa nimenomaan netin takia.
Joillakin konekielto taas asetetaan pelkästään jo sen takia, että siinä istumisesta meinaa tulla elämäntapa ja se häiritsee muuta elämää. Koululaisten kohdalla varsinkin se on hyvä pitää silmällä, jotta ne koulut tulee oikeesti käytyä eikä sitten pissitä koko hommaa sen takia, että teki mieli mennä suomi24 chattiin roikkumaan ja jättää läksyt tekemättä.

Musta tulis hyvä äiti. Kieltäisin kaiken.

Diablo. Haluaisin koittaa mut mun koneelle ei mahdu enää mitään. Byyy >: Tarviin uuden koneen.
Tosin ehkä nyt en tuhlaa ku just ostin uuden telkkarin.

Totta tuokin, kyllä sen tajuan sinänsä, mutta ajattelen taas liikaa. Joten ei siitä sen enempää.

Minäkin tarvitsisin uuden koneen, ei ollut varaa ostaa niin ostin sitten 42e maksavan virtalähteen että pääsin pelaamaan Diabloa XD Tilaa löytyy, mutta muuten tää alkaa lahoamaan (taas) ja tarvitsisin paremman näytönohjaimen. Tää on ihan kakka.

No joo jos menis tekemään kaurakeksejä. Jos on tarpeeksi aineksia.
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut