Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 01 Kesä 2012, 17:59

JES!! SE ON LOMA! Iloitsisin siitä rutkasti enemmän ellen olisi näin jumalattoman väsynyt! Viime yönä unta vaan neljä tuntia, nonstopina vuotava nenä ja historian koe kello kahdeksalta. Jipii. Kyllähän tällekin päivälle ilonaiheita sattu. Sain yllätyssitpendin. Niin yllätys, että vallan jäädyin ja kaverit joutu oikein hoputtamaan, että "JUMALAUTA JUOKSE!" Minä juoksin ja melkein kaaduin rappusissa, kun tilaisuus pidettiin alimmassa kerroksessa ja minä olin ylimmässä :''D Ja kaikki kattoo, että mistä v*tusta tuollekin stipendi myönnettiin, minä mukaan lukien.
Mun nimi oli taas kirjotettu väärin. They just can't get my name right.

Sen jälkeen sitten lähdettiin kavereiden kanssa esittämään epäilyttävää nuorisojoukkoa mehukatit kainalossa. Todella uhkaavaa!

Mutta joo.... Yleisiin aiheisiin otan kantaa sen verran, että tietokonekielto on meiän kotona ollu suosittu rangaistus, jota lätkähtää hyvin helposti. Viime kuukausina vähän vähemmän, koska alan lähennellä jo täysi-ikäisyyttä ^^ ONNEKS.
Pappis

ViestiKirjoittaja Mohnake » 01 Kesä 2012, 18:26

Eipä ole pahemmin kesälomia mitä pitää, kun on sivari suoritettavana. Eiköhän sitten tän jälkeen ole taas työttömänä hetki aikaa olla toimettomana :)
Mohnake

ViestiKirjoittaja harlekiini » 01 Kesä 2012, 19:15

Pappis kirjoitti:Sain yllätyssitpendin. Niin yllätys, että vallan jäädyin ja kaverit joutu oikein hoputtamaan, että "JUMALAUTA JUOKSE!"

Ninjastipendit. Noin kävi mullekin.

Mullakin näyttäis uhkaavasti olevan toimeton kesä tiedossa, on ollut hiljaista työnantajien puolelta. Jos kuitenkin saatuisi jonnekin pääsemään ja rikkaruohoja kitkemään. Ihan rahattomaksi en kuitenkaan jää, saan näet henkivakuutusrahat kun täytän 20 \o/ Nelisen tonnia, muistaakseni. IMMA RICH. Mutta oli perhanan kallis vakuutuskin, kannatti sairastella pienenä. Harlekiini hankkii tatskan näillä rahoilla.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 01 Kesä 2012, 20:49

Hah, on se surku kun ei ole kesällä mitään pakkotekemistä XD

Neljätonnia tosiaan kelpaisi itse kullekin ;) Sillä sais monta tatskaa. Ja ruokaa.

Löysin kahvijuoman josta oikeasti tykkään (kahvin juominen muuten edistyy yllättävän hyvin). Pauligin Frezza Vanilla taste <3 (kylymää maitokahvia, jos joku ei tiedä) On vaan pirun kallista. Snif.

Jauhan taas outoja, joka ei varmaan ketään kiinnosta, mutta jaampa tämän kuitenkin ;) Aamulla oli mielenkiintosta herätä kun keittiössä makoili pupu (joka näytti ihan kuolleelta) häkkinsä ulkopuolella, vaikka sen olisi pitänyt olla sisällä. As in myöhemmin varmistui että mies ei ollu sitä ulos päästäny ja se oli häkissä vielä aikasemmin ollut niin meidän houdinipupu sitten on saanut häkkinsä oven auki. Onneksi on olkkarin johdot tallessa XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Kesä 2012, 09:34

Tästä se kesäloma alkaa! Nyt on sellainen fiilis että voisin ottaa päiväunet näin loman alkuun.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Kesä 2012, 12:56

SE ON SIINÄ!! Nyasta tuli ihan pojan näköinen koulunjuhliin.

Hiukset auki, kravaatti kaulaan ja menoksi. Suoristin hiuksiani vcain puolisen tuntia ja lopputulos oli hieman masentava. Toivoin koulussa saavani stipendin, mutta ei sitä tullu. Ala-asteella tuli kaksi stipendiä. Jätskit syötiin ja masennuin vain lisää, kun huomasin numeroiteni laskeneen seiskaan. Keskuarvo tippui vain yhden kymmenes osan. Huh! Olin saada sydärin kun latsoin kolmea seiskaa todistuksessani, neljä kymppiä pelasti! 8,7 keskiarvo, ysillä se aikoo nousta! Lupaan itselleni sen! Hah!

Nyt sitten pitäisi laukata serkkujen ylioppilas juhliin ihan pojan näköisenä. Hyvväää! Palnjon kakkua ja herkkuja luvassa ja auto matkailua... Lääh! Eihän tässä itse ehdi selitellä mitään kun on hirveä kiire. Huomennakin pitää lähteä riparille ja pakkaus on kesken, tosin loppu suoralla kuitenkin.

Onneksi.

Nyt hiukset on kiinni ja kravaatti kaulass sekä valkoinen takki päällä. Eiköhän serkut saa hieman hämmästeltävää, kun näytän aikalailla pojalta.

Hyvää kesälomaa ja kesää kaikille. Minä vetäydyn viiikoksi opiskelemaan jumasta ja Jeesuksesta.... *sarkastinen ilme* Kylläpä kuulostaa kivalta puuhalta näin loman alkuun.
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Kesä 2012, 13:55

AIVAN mahtava kesäloman alku, puoli kiloa karkkia ja Skyrim käteen. Se on menoa! Lotdowia ei enää nähdä :D

Ittellä oli keskiarvo 9.2 ihan vaan kun kaikkia kiinnostaa
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 02 Kesä 2012, 14:36

Nya kirjoitti:neljä kymppiä pelasti!

Lotdow kirjoitti:Ittellä oli keskiarvo 9.2 ihan vaan kun kaikkia kiinnostaa

8,8 riittäs. Hemmetin ylisuorittajat. Pyh. Kuva

Täällä tulee vettä tai sit on vaan muuten pilvistä, kylmää ja ankeeta. Mihin meni aurinkoiset päivät?
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 02 Kesä 2012, 15:07

*Saa hengenahdistusta* Minä muistan kuinka hiki hatussa väänsin päättötodistukseen keskiarvon 8.2:teen. Joko täällä on täysin hullua porukkaa tai sitten todella fiksua porukkaa. Parista seiskasta juu ei kannata masentua jos on vastapainona NELJÄ kymppiä. Eikä sitä suurinosa ihmisistä koskaan saa stipendejä XD

Onnitteluja kaikille kouluvuoden päättymisestä ja kesäloman alusta! Nauttikaa lomasta, lapsukaiset ;)

Nyalle antoisaa rippileiriä, siitäkin voi nauttia ;)
Ylva

ViestiKirjoittaja Daniella » 02 Kesä 2012, 20:06

Voihvoih muistan minäkin silloin aikoinaan kun peruskoulusta päästiin, keskiarvo 8 paikkeilla. Voi niitä nuoruuden aikoja.. tosiaan ikäkriisi koittaa jo 18 vuotiaana hehheh 8D
Tommoset suuret juhlat, kuten rippijuhlat, päättäjäiset, lakkiaiset sun muut on kyllä kivoja, ilmasta ja usein hyvää ruokaa c(: ja saa vielä pukeutuukki nätisti :D Just tänään oli parhaan kaverin lakkiaiset ja nyt on masu pullollaan kuin Nalle Puhilla ^^

Ja jei riparit on ihania! Uskomatonta miten yhessä viikossa saman katon alla kiintyy ihmisiin. Itse jo kolme vuotta srk:n toiminnassa mukana isosena ja vähän työntekijänä ja vielä jatkuu niin kauan kuin ne mun pärstää jaksavat katsoa :) Niin että kaikki rippikouluikäiset lapsukaiset nauttikaa oloistanne leirillä, se on yksi elämän kivoimmista kokemuksista ja vain kerran elämässä on itse rippikoulussa. Leirit vaan on niin jotain ihanaa, metsän keskellä viikko hyvien ihmisten seurassa ilman sen kummempaa elektroniikkaa <3

Ja joo Daniella taas vaihteeksi heräsi henkiin hei ^^'
Daniella

ViestiKirjoittaja tynnyri » 05 Kesä 2012, 19:02

Ihanaa lukea, kun teillä joillakin onnekkailla alkoi loma, kun itellä vasta alkoi koulu taas :D Tosin aikas lepposta koulunkäyntiä, kö tulin vasta vaeltamasta luokan kanssa. Mikään ei voita surkeaa makuupussia, itikoita ja kylmää lampea, johon on pakko hypätä uimaan :DD
tynnyri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 06 Kesä 2012, 06:14

Ihan sitä rupee valuu mehut suusta, kun katselee mitä kaikkea kivaa pelikorporaatiot on tuonu näytille E3-messuilla. Joulupukille tulee tehtyä tänä vuonna pitkä lista.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Nipustin » 08 Kesä 2012, 09:54

Aijon ostaa Mass Effect 3sen ensiviikon maanantaina heti kun kauppa aukeaa!!! <3 Sitten se on viimeinkin minun! Minun, MINUN!<3
Joo ja sitten vähemmän hulluihin uutisiin, olen yhä tallivuorossa, mutta ihan innoissani hyrisen ja hypin kun edessä enää yksi iltavuoro ja yksi aamuvuoro! F*ck yeaaah! >:3

Ja tänään tossa 14 aikaan otan poikaystävän toiseen käteen ja koiran toiseen ja sitten suunnataan laavulle metsän keskeen paistamaan makkaraa ja vaahtokarkkeja~ Nautitaan kesästä -3-
Kenellä on tulossa hyvä päivä? Aurinkokin paistaa!:3
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lotdow » 08 Kesä 2012, 14:47

Onnea Nipustimelle Mass efect 3:sta ^^ Itse tyydyn vielä Skyrimiin... Hetkellisesti.

Pitäisi jaksaa piirtää ja kirjoittaa ja tehdä kaikkea. Kesälomaa on kulunut vasta viikko ja se on jo nyt täynnä työtä X.x
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Kesä 2012, 16:43

Keskiarvo 9,4. Hyvää kesälomaa niille joilla nyt on, btw :) Ja inspais kauheesti alotella uusia mielenkiintoisjuonisia hullunhauskoja pöhköjä dramaattisia pelejä, tulkaa tökkimään seuranhakutopsuun tai yksityisviestillä :3
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna