Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Zaubares » 17 Helmi 2009, 21:46

Meillä ei ole hiihtolomaa. Kyllä saisi jo olla.
Meidän päivät on kaikki kuusituntisia, mutta silti ne ovat aika rankkoja, johtuu aineiden tylsyydestä. Jos pitäisi sanoa millaisen kouluviikon haluaisin, niin vetäisin mieluusti tiistaista torstaihin kaheksasta kolmeen, maanantai ja perjantai olisi sitten kevyempiä. Viime vuonna oli sellainen lukujärjestys. Perjantaisin yhdeltä kotiin ja kun oli kaksoistunti vikana, kotiin pääsi varttia vaille yksi. Ihanaa aikaa oli sekin~

Saisin minäkin ruveta vastaamaan peleihin, mutta kiireet jatkuvat vielä tämän viikon ja saa nähdä jääkö siitä inspiraatiota tänne.

Löysinpä myös viimeinkin itselleni avataran. En meinaa koskaan löytää avataraa josta pidän.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Helmi 2009, 22:25

WOHOO! Te elätte 8DD

juuh, tollanen maanantai ja perjantai kevyemmiks lukkari ois sika ihana, mut eeeei >_>

ja Ayame on onnekas D: mäkin haluun jo lomalle. Näillä näkymin nään taas Ivorya lomalla 8) saa nähä saadaanko taas aikaan paaaaljon tnf kuvia.. viimekskin tuli melko kivasti.

ja juuh, ropetukset on jääny miunkin osilta melko vähäisiks.. ja si vielä ku tuntuu että tää keskustelu puolikin täällä on kuollu niin TNF vaikuttaa ihan aave foorumilta D: ja kyllä, mä käyn kyttäämässä täällä about 20 kertaa päivässä, oon niin no life :)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Faline » 18 Helmi 2009, 03:31

Gah, joo... En oo ennen uskaltautunut työntämään tänne nenääni mutta nyt vois. >:o Näemmä porukoilla on lomaa, ja jeps, lomailen kanssa. Jos lomailuks voi kutsuu sitä että heti maanantaiaamuna äiti potkii ylös sängystä ja päättää että nyt siivotaan! \o/ Ja sitte lopetetaan viiden aikaan iltapäivästä... Muttajoo, en valita, kuitenkin ei tartte kouluun mennä niin namnam~ Ja huomenna ettimään kesätyöpaikkaa, pitäs saada massia kasaan ni vois syksyllä miettiä sitä koiraa. :3
(En muuten yhtään oo perillä että missä päin suomea se talviloma on sillein ens viikolla ja missä tällä viikolla ja onkohan sitten jossain jumalan selän takana sitä sillonkaan o.o)

Mutta juu, kanssa jääny pelaaminen aika takavasemmalle. Voisha sitä syyttää tuota koeviikkoa muttakun ei muutenkaan tule luettua niin.. :'D Mjoo.. Kello on 02:25 atm. Jos koittas piirtää jotain, yöllä inspaa niin kivasti ja sit aamulla pähkäilee että mitähän helkkaria tääkin sit koittaa esittää, kun kattoo sitä joka edellisenä yönä on näyttänyt joltain uljaalta siivekkäältä koiralta jolla on päässä orjantappurakruunu ja jalassa uuden nihkeät miss-sixtyt. \o/ Oi, inspiroivaa.

Tulipas kamala vuodatus, anteeksi, vuodan. x_x'
Faline

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Helmi 2009, 09:24

mmää en tarkalleen muista mut mun mielestä etelämpänä oli ennemmin hiihtoloma mitä pohjosempana.. mut en mee sanoon varmaks kun en tiedä, toi on vaan huhu puheisiin perustava arvio!

ah, yö piirtämiset <3 mullakin inspaa aina yöllä hirveesti :D si sitä saattaa jäädä piirtelemään ihan rauhassa ja ku havahtuu todellisuuteen niin kello onkin jo kuus aamulla. No, sillon voi käydä moikkaamassa posti patea.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Helmi 2009, 14:05

Helou, rakkaat kansalaiset! \o/

Agnusta on saanut nyt uuden koneen, kun entistä ei saatu enää korjattua. Woah! Aika hyvät fiilikset on, kun vihdoin sai palailla takaisin tänne... Ropettajien keskuuteen. Pitääkin tästä katsella, mitä uutta täällä on tapahtunut...

Ps. Aksu, koskas otettaisiin se roolipeli (siis sinä, minä ja mmupu)?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Helmi 2009, 17:51

heee'e :D Agnakin herää kuolleista ^^

Nyt mulla on voittaja fiilis kun oon saanu jotain taas aikaseks 8D päivittelin TNFän sivuja ja viimeistelin pari kuvaa.. ny ku jaksais viel ropeihin vastailla.

ja Agna, mulle käy vaikka heti se peli jos joku tekee alotuksen. :)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 18 Helmi 2009, 21:48

Mikä neljän päivä hiihtolomalla. Hiihtolomalla ollaan tietenkin urheilemassa. Nyt en olen vain päässyt nukkumaan pitkään kahdeksi viikoksi. Ei se mitään. Minä olen poikki, mutta sieltä sai ihanan ispiraation ropettamaan, mutta pitäisi löytää pari. Tänään on vasta keskiviikko. :( Yhteensä 22km hiihdin yhteensä. Nyrkeilin, tassin ja menin itse puolustus tunnille, mistä sain kuulla minulla on yli liikkuvat nivelet.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Helmi 2009, 22:13

Jups, meikä tulee peliin varmaan Loryenilla... mmupulla on aika laaja valinta-alue, eli ansiollinen yksi hahmo -.- tulee siis varmaan Pullalla. Ja milläs Aksu tulee, ja missä pelaillaan?

Meikä lähtee mmupun kanssa hiihtolomaksi Leville \o/ ja se kelpaakin meidän hetkinäisen koerysäyksen jälkeen... Lauantaina lähtö aamukuudelta.

Ite oon tyytyväinen tänhetkiseen lukkariin (no ala-aste, mitäs odotitte), ja päivät on pisimmillään 7h. Well... Huomenna kymmeneksi kouluun 8) yush. Ja historiankoe Marco Polosta, atsteekeista ja siitä, että kiinalaiset järkevänä keksivät jäätelön. Sen myötä voinkin muuttaa käsitykseni heistä ^.^
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Helmi 2009, 13:06

Aksukka tulee varmaankin Lounatuulella.. ja pelipaikalla ei väliä, kunhan ei ihmisten kyliin.

Ja ah, mun hiihtoloma on kyllä totaalisen erillainen mitä Ay:n. Hyvä jos muo saa ees pihalle hiihtolomalla.. ja hiihtämään muo ei saa edes kirveellä! Mulla on ala-asteesta asti ollu hiihtokammo, enkä oo sitten kuudennen jälkeen hiihtäny.. lintsasin ovelasti jokaisen hiihtokerran yläasteella 8)
Yli liikkuvat nivelet? Onko ne si hyvä vai huono asia?.. mulle tuli heti mielikuva et joku jolla ois yliliikkuvat nivelet ois semmonen spagetti raaja :') joo, johtuu varmaan siitä että oon taas kipeenä.

seittemän tunnin koulupäivä vois olla ihan jees <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Faline » 20 Helmi 2009, 11:00

Mjoo-o, tosiaan paras loma ainakin itelle tuntuu olevan sellanen missä on mahdollisimman vähän mitään järjestettyä.. Voi vaan mennä ja tulla miten tuntuu hyvältä. ^^ Ja nukkua pitkään ja valvoa pitkään ja sillein... Ulkonaki vaan sen verran ettei pää halkia koneella istuksimisesta. (22km, täh... : D aika hyvin)
Mjoo ja iltalukiossa on se hyvä ettei oo kun maksimissaan pari tuntia iltasin koulua (sopii hyvin \o/) mut sit taas pitäs kotona tehä vähän enemmän. Ei sillä että tekisin.. Mut oishan se kiva jos sais aamulla sen koulunki pois alta ni vois torkkuanukkuanahistua loppupäivän..

Ja tuo hiihtämisestä lintsailu kuulostaa tutulta~ :'D Kaverin kans aina "unohdettiin" kamat sillon kotiin kun koululla ei ollut lainata yhtään paria suksia, harmillisesti.
Faline

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Helmi 2009, 11:06

AH! Se on loma nyt \o/ ei ku laiskottelemaan.
kerkesin tänään jo polttamaan kieleni D: ei tunnu kauheen kivalta.

Ja jälleen kerran ollaan isällä.. nyt en kyl haluais olla täällä, haluaisin kotiin piirtämään ja WoWittamaan 8) kaikenlisäksi sisko on kipeenä ja kun tää on yksiö asunto niin joutuu oleen sen kanssa samassa huoneessa.. ja mä en todellakaan haluais olla lomaa kipeenä >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suff » 21 Helmi 2009, 19:55

Meikäläisen loma jo alkoi 12 päivä (päätelkää siitä ikä jos haluatte), mut maanantaihin asti kestäneen biletyksem ja juopumiseen yrittämisen (joka ei onnistunut lainkaan) jälkeen tuli sitten mahdollisesti viruspohjainen yskä kun se ei ole vieläkään lähteny. Eipä oo tullu pistettyä luolan kuvausta meikäläisellä juuri tän sairauden takia kun ei jaksa oikein ajatella mitään ja lukeakkin pitäisi tässä pikku hiljaa... samoin tehdä musiikin rästi kun se on pakollinen kurssi ><
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Helmi 2009, 21:08

oow, koita parantua D: mä en todellakaan tykkää olla sairaana, varsinkaan lomalla.. joskus kyl tekis mieli olla arkipäivinä kipeenä ettei tarvittis mennä kouluun >_> noh, pakko nekin on käydä et johonkin töihin pääsis.
ja sillä luolan kuvauksella ei oo kiirettä, kunhan muistat tehä sen tässä jossain vaiheessa sitten : D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Helmi 2009, 21:54

Et ole ainoa joka on sairas. Sen sijaan minulla on varmaa lian alhainen verenpaine. Sen sijaa minulla merisairaus uskoisin. Ai, että on tylsää konellakaan ei voi olla muuten alan ihan varmasti oksentamaan.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Maalis 2009, 16:16

I'm back ^.^

Levillä oli tosi kivaa, veikkaan että mmupukin tykkäsi. Joka päivä lasketeltiin, ja välillä hiihdeltiin murtsikkaakin. Aika kylmähän siellä oli, mutta kun vaatetuksessa oli useampiakin kerroksia niin kyllä tarkeni :D
Nyt on ihan kiva olla kotona vaihtelun vuoksi, vaikka huomenna joutuukin kouluun -.-
(Ja mmupu, mehän sitten piestään ne ens kerralla Skip-Bossa...)

Mutta että sellasta. Nytpä pitäis jaksaa lenkittää tuo koira, ja sen jälkeen leikkiä pikkusiskon kanssa Hopeanuolta. Tällä 6v pikkusiskolla on vähän raa'at leikit, kun on niitä videoita katsellut D: veikkaan että meikä joutuu hautaan tässäkin leikissä.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna