Tavuleikki

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 05 Marras 2011, 14:43

To-del-li-suus
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Marras 2011, 12:26

//Eipä tule mitään.

Pe-li-kaar-ti
Nya

ViestiKirjoittaja Demintty » 08 Marras 2011, 20:02

Ti-pu
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 08 Marras 2011, 21:14

Pu-nai-nen
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Marras 2011, 14:52

//Ventus ei saa laittaa -nen päätteisiä sanoja koska niistä ei saa mitään sanoja.

Ka-na
Nya

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 09 Marras 2011, 17:18

//No älä nyt sit omii sanoja ala keksii ku sit sitä edellisen sanasta keksi jotain.

Na-pe-ro
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Marras 2011, 22:00

// Noh noh lapset, Nya on kyllä ihan oikeassa, pelin ohjeessa lukee ettei nen päättyviä sanoja sais laittaa/kannata laittaa koska yksikään sana ei ala korrektisti tavutettuna nen tavulla, ainakaan mun tietääkseni, korjatkaa jos olen väärässä. Ja vielä se että kun tulee tuommonen vastaan mistä ei ole millään muotoa mahdollista keksiä mitään, on loogisempaa heittää väliin jotain mistä voi sitten jatkaa. Hämmensin taas kaikkia mun selostuksella ^^//

Ro-maa-ni
Kitty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 09 Marras 2011, 22:10

//... :P

Haa-la-ri
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Marras 2011, 22:22

//Ventus, ni-tavulla alkavia sanoja on vaikka muille jakaa, jos et keksi niitä älä vastaa..... Taisit käsittää väärin ton mun saarnan ? //

((Voinkohan muuten periaattessa vastaa tähän ?))

Ni-ko-tii-ni

//Laitetaan ny tääkin Ri-pu-li//
Kitty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 09 Marras 2011, 22:33

//Joo mutta ei niitä nyt tässä hirveän väsyneenä oikein keksi. Ja ei nyt hirveästi muutenkaan tule mitään päähän.

Ni-na
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Marras 2011, 22:37

//Sit kannattaa varmaan oottaa et joku muu laittaa jotain ettei koko pelin idea mee pieleen kun jokainen laittaa omiaan koska ei jaksa miettiä... Ja Ni-na on tietääkseni nimi, ei sana ? Anteeksi v-mäisyyteni ei siis mitään henk koht.//

Na-pe-ro
Kitty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 09 Marras 2011, 22:52

Ro-tu
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Ay » 10 Marras 2011, 00:48

Tu-kos
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 10 Marras 2011, 08:15

Kos-me-tiik-ka
Ventus-setä