Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kiki » 08 Kesä 2012, 18:57

Heips! Uusi jäsen ilmoittautuu. Foorumin löysin noin viikko takaperin ja parin päivän pohdinnan jälkeen päätin liittyä kuvioihin mukaan. Viime roolauskerrasta on varmaan... puolitoistavuotta aikaa, joten antakee armoa näin ens alkuun! :D

Onnea heille keillä on kesäloma! Itse tulen vääntämään 8 tuntisia päiviä (klo 6-14), viitenä päivänä viikossa koko kesän. Yhden viikon olen pois työkuvioista, mutta silloinkin on tiedossa vähintään 3h ridaamista per päivä, joten ei sitä kovin lomailuksi lasketa. :P
Kiki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Kesä 2012, 19:36

Teretulemasta Kiki. Kyllä täällä melkolailla armollista porukkaa on. Harrastus ja hauskanpitoon tää on tarkotettu, kukaan täällä niin tosissaan pelaamista ota~
Toivottavasti viihdyt >3< Ja mene toki kirjottamaan ittestäs jotain jotta voin stalkata millasia ihmisiä täällä liikkuu (D

Mass Effect kolmonen. Pelaan eka kakkosen läpi. Sitten joskus kun jaksan taas lennellä avaruudessa. Nyt Skyrim kiinnostaa.

E3 omonomonomon
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 08 Kesä 2012, 20:39

Jahas, ja minä jo katsoin silleen ettei se Kiki ole pulinassa vielä sanonut mitään, joten tervetulotoivotuksetkin tuli tuonne muille paikoille. No ihan sama :P

AAARGH! En pääse eteenpäin Skyrimissä >8( Typerä Scrolli, en jaksa ettiä sitä enää sekuntiakaan pidempään.
Lotdow

ViestiKirjoittaja tynnyri » 08 Kesä 2012, 21:54

Hmm.. Tunnen itseni kovin tyhmäksi, kun ei ole mitään hajua mikä Skyrim on. Noh tällä hetkellä magic kiinnostaa enemmän :DD

Huomasin tänään, että ensi viikon kouluviikko on hauskan olonen, ku mennään melomaan viikoksi ^^ Toivottavasti säät ovat hyvät tulevalla viikolla!
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Kesä 2012, 19:05

Lotdow, huijaamaan vaan. Netistä löytyy varmasti tietoa miten päästä eteenpäin jostakin.

Tynnyri Klick. Tynnyri on hauska nimimerkki mut se kuulostaa aika ilkeeltä jossain yhteydessä D: "Senkin tynnyri" esim.

Pystyy joku ideoiden kuningas repimään koulukirjat metsäpolulle koristeeks ja sitten ampumaan raketteja kun koiraa yrittää lenkittää. Koiraa joka pelkää kuollakseen raketteja.

Tobuscus E3ssa <3 Ehkä nauran persettäni irti taas.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kiki » 09 Kesä 2012, 19:59

Tänk juu! Enköhän mie viihdy ja toivottavasti esittelyni ei säikyttänyt ketään pois. Oon oikeesti ihan kiva ihminen. Oon vaan aluks vähän ympärilleen katseleva ja vaatimaton, että tulee vähäteltyä itseään ja kaikkea muuta mahdollista. Enköhän mie sopeudu joukkoon muutaman viikon sisällä. :P

Ah, tänään tuli käytyä sukeltamassa ja oli hienoa kun melkein 15 metrissä näki hyvin ilman lisävaloja. 5 metrin paikkeilla oliki sit niin kirkasta, että sain ihastella pohjassa makaavaa rapua ym. ^^
Kiki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Kesä 2012, 13:54

Aksutar kirjoitti:Lotdow, huijaamaan vaan. Netistä löytyy varmasti tietoa miten päästä eteenpäin jostakin.

No kyllähän sieltä löytyy mistä se Elder scroll löytyy, mutta kun ei ole Lotdow:lla vielä taitoa ohittaa niitä kämmäisiä matoja ja rumia örvelöitä >.< Oikeastaan ne örvelöt on mielenkiintosia... Tsiigakkaa niiden päätä!

Sukeltamassa 15m syvyydessä? Mun elämästä puuttuu vielä niin monia kokemuksia...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Kesä 2012, 14:05

Ilmoitan eläväni XD No joo, Tynnyri, en minäkään tiennyt mikä Skyrim oli aluksi. (Jotenkin mennyt ohi kun on liikaa pelejä XD) Nykyään kyseinen peli on ostoslistalla.

Tahtoisin käydä edes kerran "oikeasti" sukeltamassa, ongelma on vaan siinä, että vaikka olisi rahaa tälläinen toteuttaa jossain ihanissa vesissä, en saa sukeltaa oikeasti syvälle. Pitänee siis tyytyä snorklaamaan joku kerta elämässään. Ja siis mulla on astma ja astmaatikot ei oikein saa harrastaa happilaitteiden kanssa sukeltamista. Ainakin näin olen käsittänyt.

Yhyy, eräs henkilö mennyt lopettamaan maailman ihanimman koiran sen takia, että hän halusi viettää kesälomaa. Kyseinen ämmänkäppänä muutenkaan arvostanut sitä koiraa, vaikka ihan oikeasti se oli maailman ihanin ja kiltein otus. Ei sitten voinut antaa sitä parempaan kotiin. Suututtaa tuommoinen.

Ens perjantaina on luvassa n. 12h istumista autossa. Uuh... ja pari yötä teltassa, joten kaikki nyt sitten pitää peukkuja, että 15.-17.6.12 ei sada ainakaan paljoa vettä Lieksan suunnalla. Kitoos.
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Kesä 2012, 15:21

Hei tervetuloa Kiki munkin puolesta! :3 Vallan mukavalta vaikutti tuo hahmosikin yhtä kaikki.
Ja ooh kuulostaa ihan sikasiistiltä sukeltaa 15m syvyyteen *-* Merenalainen maailma on niin hieno. Kaikki värikkäät kalat ja korallit... Ite oon vaan snorklannu Egyptin vesissä ja olin ihan kikseissä jo niistäkin kaloista ja merisiileistä mitä sieltä snorkkelin mitan syvyydestä löytyi. Mutta eiköhän sitä sitten vanhempana vielä ehdi kiertää vaikka missä ja sukeltaa, jos siltä tuntuu.

Yhyy, eräs henkilö mennyt lopettamaan maailman ihanimman koiran sen takia, että hän halusi viettää kesälomaa.
O___O tartten tilaa järkytykseltäni.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Kesä 2012, 15:30

Saako koiria lopettaa tosta vaan? Vai oliko kyseinen koira jotenkin sairas/vanha jo? Kuulostaa niin idioottimaiselta lopettaa ykskaks koira, joka nyt ilmeisesti oli ollu ihan kiltti.. vaan koska joku haluaa viettää kesälomaa. Ilmeisesti ihmiset ei oo kuullu hoitoloista tai ystävistä, jolle sen lemmikin vois tuupata jos vähän haluaa vapaata pitää?
Itte ainakin heitän oman röllini aina äiteelle hoitoon jos tarviin vähän omaa aikaa.

Sukeltaminen on kivaa. En vaan koskaan oo "oikeesti" sukeltanu. Mitä ny viiteen metriin uimahallissa, siihen se on jääny. Järvessä se on total NOPE! Siellähän voi olla vaikka haukia >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kiki » 10 Kesä 2012, 16:37

Oon käyny vasta tänä keväänä P1:n ja saan sen kurssin jälkeen sukeltaa max. 20 metriin. Sit ois viel P2 ja P3 joiden jälkeen saa sukeltaa max 40 metriin. Onhan noita erinäisiä kaasuseoskursseja joiden jälkeen saa sukeltaa ihan älyttömän syvälle (yks meijän kurssikouluttaja oli sukeltanu jopa 80 metriin).

Ite taidan tyytyä vielä toistaseks tähän peruskurssi 1:een. :D Mies varmaa "pakottaa" miut käymään viel noi P2 ja P3 ni saadaan sit sukeltaa yhtä syvälle.

Ylva: Oot kyllä käsittäny ihan oikein. Astma rajottaa valitettavasti sukellusmahdollisuutta. Esimerkiksi, jos sukeltaja saa astmakohtauksen 20 metrissä puolentunnin sukeltamisen jälkeen ja joutuu nousemaan hätänousulla pintaan on vaarana, että kyseinen sukeltaja saa sukeltajantaudin. Mutta suosittelen kokeilemaan snorklaamista. Vaikka siinä ei ihan samanlaisiin pinnan alla oloaikoihin pääse niin siinä saa samanlaisen painottomuuden fiiliksen kuin laitesukelluksesta! :)

Ja jos joku joskus haluaa laitesukellusta kokeilla tai jopa alkaa harrastamaan niin suosittelen kurssin käymistä Suomessa. Siellä perehdytään perusasioihin kunnolla ja kurssista saadulla kortilla saa oikeuden sukeltaa myös ulkomailla laitteilla.

Tulipas taas tekstiä... Mut sukeltaminen on kivaa!

Tänään tulee vietettyä aikaa sohvan nurkassa kun eilen tuli oltua viihteellä reissun jälkeen. Ei oo huono olo.
Kiki

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Kesä 2012, 16:56

Niin ja juu lahopää minä Kikille tervetuloa XD Ja jotain tuollaista muistelinkin :)

Aksu: Koira on ollut aikaisemmin hoidossa kyseisen henkilön pojalla (joka on mieheni siskon avopuoliso) ja sekä hän että me ollaan sanottu, että oltaisiin koira voitu ottaa ihan kokonaan, mutta se ei kelvannut jostain syystä. Koira ei ollut mitenkään vanha, ei nyt ihan pentukaan, mutta ei vanha ja ainut "sairaus" mikä sillä oli oli että sillä oli vatsa löysällä, kun se ei saanut tarpeeksi koiranruokaa ja lihaa vaan sille syötettiin puuroa. Hyvä esimerkki koiran kiltteydestä, kun sitä kiellettiin raapimasta ulko-ovea kun koira ilmoitti haluavansa asioilleen se alkoi nuolemaan sitä. Pistää tuollaiset ihmiset niin vihaksi.
Ylva

ViestiKirjoittaja tynnyri » 10 Kesä 2012, 18:10

Kiitusta tiedosta, jospa nyt olen hieman viisaampi taas :DD
tynnyri

ViestiKirjoittaja Nya » 10 Kesä 2012, 21:00

Kun yksi tyttö tulee eteeni ja mulle hymyilee
Niin mä mietin missä rohkeuteni silloin lymyilee
Mä puhun sekavia käännyn selin kukaties
Vaikka olenkin jo melkein aikamies

Kun yksi poika multa kesken päivän hymyn varastaa
Mä näen siitä unta kunnes aamu sarastaa
Ja päiväkirjan sivuille sen kuvan maalailen
Vaikka olen melkein nainen aikuinen

Kun yksi tyttö eessä peilioven ilmaa suutelee
Niin sydämestä joku outo ääni huutelee
"Tuo naisenpuoli minua ei huomaa" kukaties

Kun yksi poika aina hurjapäänä kaahaa mopollaan
Mä toivon että se vain kurvailisi Jopollaan
Mutta silti joskus hyppäisin sen kyytiin kirkuen

Kun yksi tyttö tulee lähelleni aina uudelleen
Mä luulen Aataminkin joskus Eevaa suudelleen
Se jännittää kun tilanne on ehkä - kukaties

Kun yksi poika mulle ostaa ison kimpun kukkia
Mä hämmennyn ja katson vain sen villasukkia
Se pyytää mua ulos ja mä vähän sekoilen

Kun yksi tyttö minut yllättäen pyytää tanssimaan
Mä nyökkään mutta sorrun taaskin sitä pohtimaan
Jos jalkoihini sotkeudun ja kaadun kukaties

Kun yksi poika mulle vanhaa kitaraansa rämpyttää
En mitään sille mahda että alan änkyttää
Tai ainakin mun kädet hikoilevat pikkuisen

Kun yksi tyttö mua ihanasti silmiin tapittaa
Niin kuuma tulee - täytyy takki auki napittaa
Mä pelkään että se vain hetken huumaa kukaties

Kun yksi poika minuun tanssiessa hiljaa nojautuu
Voin vaieta tai kuiskata sen korvaan "ai laav juu"
Mut ainoastaan silmät kiinni hiljaa hyräilen

Parhain riparilaulu ikinä! Tätä olisin halunnut laulaa vaikka yöt ja päivät! Haluan takaisin rippileirille, tietokonekin on jo hieman vieras vehje, tunnen enää yhden vehjeen jonka nimi on jalkapallo!! :P
Nya

ViestiKirjoittaja tynnyri » 10 Kesä 2012, 23:15

Kun yksi poika aina hurjapäänä kaahaa mopollaan
Mä toivon että se vain kurvailisi Jopollaan...
^ EI ENÄÄ KOSKAAN TUOTA!!! Itsekkin tykkäsin silloin riparilla, mutta kun isoshommiin päästiin nuoriso-ohjaaja kertoi yhden jutun kappaleesta ja nykyään rupeaa vaan naurattamaan koko kipale. Eikait kappaleessa muuta vikaa ookkaan, paitsi POJAT EIVÄT meidän leireillä KOSKAAN LAULANEET KUNNOLLA! :/

Oliko hauska ripari muuten??^^
tynnyri

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut