Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Kesä 2012, 23:58

Välillä on niin mukavaa huomata, millaisia hirviöitä voisikaan saada aikaiseksi.

Ei mulla muuta, hyviä rippilauluja itse kullekin.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Daniella » 11 Kesä 2012, 00:30

Huomenta eikun iltaa eikun yötä ja teretulemasta tänne Kiki ja simmottis :D
Ah tuo laulu on vaan niin hauska, jos ihmiset vetää tunteella, vähän niin kuin tuu mun vaimoiksein, toisinaan ne voi vetää ihan överiksikin :D
But had funnana? ^^
------> ja nyt sanoisin hyvää yötä ja työpäivää minulle x.x
Daniella

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Kesä 2012, 15:36

IT WORKS AGAIN! *bileet*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Anttu » 26 Kesä 2012, 15:52

Niinpä näyttäisi toimivan, mutta kun meikä availi peliä Forten kanssa (laitoin hänelle tästä yksäriäkin) niin tuli sellainen fiba, että foorumi on poistellut itsekseen viestejä o_O
Mulla on ainakin selkeä mielikuva siitä, että olen jo kertaalleen tuohon meidän peliinkin vastannut ja Fortekin mielestäni vastasi vielä jälkeeni.
Anttu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2012, 16:11

Foorumit palautetaan viimeisestä saatavissa olevasta varmuuskopiosta, jos olet kirjoittanut jotakin sen varmuuskopioinnin jälkeen, ne tekstit ovat melkoisella todennäköisyydellä menetettyjä. Jos viimeisestä varmuuskopioinnista on kauan, sitä enemmän jää viimeisiä viestejä pois foorumeiden palautuksissa.

Eeeliii kaikki "uusimmat" viestit ovat kadonneet. TNFän ylläpito ei asialle voi mitään. Näemmä mun ja Crimsoninkin peli on kokonaan kadonnut... joten eikun vaan alottamaan uudestaan pelejä.

No, sentään foorumi toimii. Jos joku haluaa mennä itse katsastamaan tilannetta/etsimään tarkempia tietoja mitä minä nyt ehdein etsiä, niin foorumi.infon tukifoorumille vain pyörimään. Löytää kun googlettaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Kesä 2012, 16:19

Agna kirjoitti:IT WORKS AGAIN! *bileet*

OMFG YEAH!

Itse pistin myös näin alkuun merkille, että joitain viestejä puuttuu, sillä yksi oma pelini on kadonnut kokonaan, samoin uusin hahmoni. Nam B[
Onneksi sentään koko foorumi ei formatoitunut tai ettei saatavilla ollut varmuuskopio ollut vanhempaa mallia..

But oh well, viesteistä nyt viis, vaikken voikaan kieltää etteikö harmittaisi - foorumi toimii taas ja ollaan siitä iloisia \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Forte » 26 Kesä 2012, 18:32

Ah. Elämäni on palautunut raiteilleen. Olin koko viikon hukassa, sikiöasennossa kämppäni nurkassa. Olenko nörtti, kyllä, onko minulla elämää, ei. No, ei ihan noin radikaalia, mutta on mukavaa, että foorumi toimii taas ^^ No tulipahan tehtyä fanarttia kerrankin.
Forte

ViestiKirjoittaja Daniella » 26 Kesä 2012, 22:27

Halleluujaa ja wb foorumi armas! <3 Olin minäkin hukassa ilman TNF:ää kyllä, joten perehdyin keksiaikaan paremmin, sen ammatteihin ja vaatetukseen ja myös Cryptin historiaan, joka on itseasiassa aika kiinnostava :) Ainiin ja muokkailin vanhoja hahmojen tietoja, jotka voisi itseasiassa liittää kohtapuoliin, jahka keksin mitä vielä puuttuu >.>
Daniella

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Kesä 2012, 11:06

It works... It works... IT WORKS AGAIN!!! Halleluujah! Olin hieman eksyksissä tietokoneella kun ei ollut mitään tekemistä. Ah.. Kiitos, kärsimykseni on ohi. Ja voih... Meijän peleistä on pyyhkitynyt osa hienoja vastauksia... MÖh! No ei voi mitään, teettääpi ainakin hieman enemmän töitä kirjoitella, ei ihan hetkessä asiat lopu! Tässä viikon aikana olen saanut neljä kuvaa aikaiseksi, siis värittänyt ja tussanut, oikei osaa en ole tussanut, mutta hah! Ylitin itseni! No en ylittänyt, mutta kuitenkin.

Izun ulkonäköäkin pitäisi muuttaa... Ah tästä se taas lähtee!
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2012, 12:27

Tultiin ivyn kanssa siihen tulokseen, että helpointa "palauttaa" kadonneet viestit niin, että jompikumpi pelaavista osapuolista liittää viestiinsä tiivisteen kadonneiden viestien tapahtumista niin hyvin kun nyt muistetaan ja jatketaan siitä, mihin jäätiin. Olkaa hyvä ja käyttäkää tätä taktiikkaa jos haluatte, ittelläni ainakin poistu aika muhevasti viestejä yhdestä pelistä, jota en todellakaan uudestaan jaksa pelata 8)

Ivyltä terkkuja kaikille.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 28 Kesä 2012, 19:44

Hei nyt kuulkaas ihan randomiBTWkysymys:

Oon tekemässä uuden hahmoni esittelyä ja leidillä on takki jossa on semmoset hapsutoppaukset, sattuuko kukaan muistamaan/tietämää kyseistä hienoa nimeä? Ite en nimittäin yhtää muista... :<

Tässä kuva, jos joku ei pystyny havainnoimaan näkyä mielessään miun selityksestä :'D
Niehku

ViestiKirjoittaja Daniella » 28 Kesä 2012, 22:43

Jonkin sortin shoulder piece tulee vaan mieleen.. en ole kyllä ihan varma, ei ole kyllä koulussakaan ollut puhetta :) Jäi ärsyttämään kyllä nyt..
Daniella

ViestiKirjoittaja Nya » 29 Kesä 2012, 11:30

Hmm... Sitä voisi kuvailla liivinä, eipä muuta tule mieleen. Kun suomen kieli on hieman hakusessa mulla.
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Kesä 2012, 12:21

tulee vaan mieleen mainitsemas olkatoppaus/olkasuojus. HIPSUHAPSUTIN!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 29 Kesä 2012, 18:47

Dakum kirjoitti:Hei nyt kuulkaas ihan randomiBTWkysymys:

Oon tekemässä uuden hahmoni esittelyä ja leidillä on takki jossa on semmoset hapsutoppaukset, sattuuko kukaan muistamaan/tietämää kyseistä hienoa nimeä? Ite en nimittäin yhtää muista... :<

Tässä kuva, jos joku ei pystyny havainnoimaan näkyä mielessään miun selityksestä :'D

Paraatitakista on puhe. Englanniksi dominion jacket.

Pitäisiköhän alkaa hiljalleen katkaista tätä napanuoraa jolla olen onnistunut itseni kiinnittämään Assassin's Creediin. En ole viikkoon nähnyt untakaan mistään muusta, ja selaimen kansiot pursuavat kaikenmaailman ascreedsälää. Fanitaide mukaanlukien. Etenkin se. It's awkward.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut