Aksutar kirjoitti:Kaikki miehekkäät hahmot raiskattu homppelipuheilla. Tehtävä suoritettu.
Kaikki miehekkäät hahmot
on homppeleita. No rape happened. Yet. YET.
Mun kone ei jaksa pyörittää youtubevideoita, paskaa. Eikä ole flashistä kiinni. Ja jos ei youtubevideot(kaan) toimi, niin millä minä katson täältä musavideoita, luvatta leffoja ja Muumeja?
Metsässäkään ei ole kiva kävellä, elämää suurempi määrä paarmoja. Tultiin kopukan kanssa reipasta hölkkää koko viisikilometrinen reissu niitä perskutan pörriäisiä karkuun. Sai harlekiininkin vähän liikuntaa.
Kumma mitä kaikkea turhaa ihminen tarvitsee muuttaessaan. Tai ei niinkään turhaa, vaan itsestäänselvää pikkusälää. Mausteita. Tiskiharjan. Turhia rahareikiä, mokomat. Ja verhot, kuka niitä edes kaipaa? Haluan pimennysverhon/sälekaihtimet koska olen paranoidinen luolaani sulkeutuja. Mutta Lost in Ikea episodi on suoritettu ja mulle on tulossa uus hjaano pöytä koska vanha ei kestä siirtämistä ja vuodesohva. Nyt pitää vain arpoa olenko pihi ja ostan satasen hirvityksen (joka oli pelkkä patja+jalat) vai kolmensadan hienon. Sitäkään en ole vielä päättänyt, että otanko veitsikokoelman mukaan ja ajan kämppikset hulluuteen istumalla huoneeni nurkassa niitä teroittelemassa, mulkoilemassa kämppiksiä ja mumisemassa "jonakin päivänä...". Ajatus on houkutteleva.