Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Heinä 2012, 13:32

Raamatussa oli 40 päivän vedenpaisumus, Suomessa sitä kutsutaan vain kesäksi..

Aaah, kuinkakohan monta kertaa tonkin kuvavitsikommentin on nähny nyt FBssä pyörimässä. Itteeni huvittaa seurailla FBssä toisten tilapäivityksiä, kun tuntuu että aina joku valittaa säästä. Kesällä on joko liian kuumaa tai sataa ja se on pyllystä. Syksyllä on synkkää ja masentavaa, talvella ei lunta ja pimeetä, keväällä liikaa lunta ja liukasta.
Suomalaiset eivät vain koskaan ole tyytyväisiä säähän. Oh well, satoi tai paistoi, mulle se on yks hailee.

Sinne meni Crimson, who's next?!
Kivaa oli, tuli puhuttua ummet ja lammet, pleailtua, kattottua leffaa ja kikatettua kun pikku tytöt. Mitä me olemmekin. Teehehee.
Josko sitä tänään istuttais ittensä sitten takaisin rakkaan koneen ääreen ja koittais jotain luovaa saada aikaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 18 Heinä 2012, 14:13

Tervetuloa vaan uusille pelaajille näin meikäläisenkin puolesta! Vaikka tämä tulikin vähän myöhässä, niin tulipa silti. Olkaa siitä iloisia. \o/

Sää - niin kerpeleen sama millainen se on. Jos on kuuma, on tuuletin ja suihku keksitty, ja jos taas liian kylmä, pistän lisää vaatetta päälle. Ja siinä ohessa sade on hieno juttu. Nomnom.

Mutta niin lähti Crimsoni taas matkaan tien päälle valloittamaan uusia maailmankolkkia. Kiittää ja kumartaa hän Aksulle, joka viitsi majoittaa viikon päiviksi meikäläisen majaansa. Tuun nukkumaan sun kämppääs useemminki jos unisiepparis karkottaa mun painajaiset noinkin hyvin! Nukuin paremmin ko oon moneen viikkoon tehny~
Let's speak some karate again! Ja tehdään naapurit hulluiksi. Anygays - hauskaa oli, otetaan joskus ehdottomasti uusiksi o7 WIIIIU!

Jos sitä nyt kun vatsansa sai täyteen ruokaa niin raivais ittelleen tonne hyttiin pesän johon kääriytyä lepäilemään omaan rauhaan ja piirtelis siinä ohessa. Illalla ryntäys koneelle, mikäli koskaan kotiin asti päästään ja mikäli ei, tulen dataamaan ahnaasti puhelimellani sen sijaan. Sitä odotellessa~
Crimson

ViestiKirjoittaja Nipustin » 18 Heinä 2012, 19:34

OO! Miksei TNF:llä ole omia nassukirja sivuja?

Mitenhän tämän tois ilmi kuulostamatta pakkomielteiseltä stalkkerilta:D, mutta mä tykkään leikkiä nettisalapoliisia aina välillä, jos löytyy jotain selvittämisen arvoista. Esimerkiksi jos etsii jotain ihmistä FB:stä jonkun tiedon perusteella niin on kiva vetää johtolankoja että kuka se voisi olla ja sitä rataa, joten säästäisi vaivaa jos kaikki TNF pelaajat(joilla on FB-tili ofc.) voisivat liittyä sinne ja sitten näkisi miltä muut näyttää ja voisi keskustella kaikkea henkevää:D

Ihan vaa sekotan pakkaa~ Srly, ois siisti.
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Heinä 2012, 19:48

OO! Miksei TNF:llä ole omia nassukirja sivuja?

Koska tää ei nyt NIIIIIN iso juttu ole imo ja lisäks se ois aika turha. Mitä siellä muka olis? Löytäis toiset pelaajat, jos löytäis. Ihan hyvin voi kysyä täältä ootko FBssä, haluutko kaveriks.
FB grouppeja tehdään nykyään kaikelle turhalle. TNFän laskisin tähän kastiin FBssä. Mitä nyt oon ymmärtäny, suurin osa ei ees siellä ole/jopa dissaa koko sivustoa.

WE SPEAK KARATE! Unisiepparit ftw.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 18 Heinä 2012, 19:56

No voihan pylly. Se idea tippui kivi kuudennesta kerroksesta.

FB on itekkin aika turha niin eikö turhat fanisivustot ole osa sitä:D Niin joo ei kaikki oli FB:ssä ja ei kaikki siitä tykkää. True.

Ja unisieppareista tuli mieleen että kun porukat kävi lapissa niin tuliaisina sain ihanan susiunisiepparin<3 Semmoinen aika pieni, mutta tosi kiva. Olin tosin pyörtyä kun näin sitten unisiepparin minkä ne itelleen oli muistoksi ostanu:D Semmonen susiunisieppari joka oli varmaan 10-20 kertaa isompi kun mun ja siinä oli susipari eikä vain yksi susi. Otan joskus kuvia ja jaan jossain, mutta halleluuja ne on ihania!:3
Nipustin

ViestiKirjoittaja Forte » 18 Heinä 2012, 20:06

FB on ihan jees idea, mutta kaikki eivät välttämättä ole innostuneita paljastamaan oikeaa nimeään, ulkonäköään ym.
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 18 Heinä 2012, 22:23

Miunkin mielestä ois parempi et kyseltäs toisiltamme omistatko FB tilin ja sitä kautta kaveriks. Koska mitä siellä oikeesti olis? Tää Pulina on kattaa aika paljon ja korvaa tilapäivitykset yms. :D

Itekki omistan susi-unisiepparin <3

Ja jälleen btw kysymys; ilmeisesti Ventus-setä on jättänyt meidät? Miulla oli peli sen kanssa ja nyt katoinki taas onko vastailtu, nii johan on mustalla tekstillä eikä häntä näy kylläkään käyttäjälistalla o.o aattelin vaan varmistaa et laitan sen pelin sit poikki.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Heinä 2012, 22:40

Yup, tänään tuli ventuksetla viestiä että hänet saa poistaa, ei aijo jatkaa. Syytä en tiedä enkä lähde kyselemään. Oli mikä oli, sääli aina menettää mukavia pelaajia, mutta minkäs voit.
Ehkä joskus tekee comebackin, ehkä ei.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 18 Heinä 2012, 22:51

Ventus-sedälle hyviä jatkoja, josko tulee offina joskus näitä lukemaan. (Tai Nya voi viedä terveiset.)

Suskarin galleriaidea oli aivan mahtava! :D T. Agna ja minä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja suskari » 18 Heinä 2012, 23:17

Lotdow kirjoitti:Ventus-sedälle hyviä jatkoja, josko tulee offina joskus näitä lukemaan. (Tai Nya voi viedä terveiset.)

Suskarin galleriaidea oli aivan mahtava! :D T. Agna ja minä.

No hyvä että pidätte! Ventukselle tosiaan terkkuja ja hyviä jatkoja!
suskari

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Heinä 2012, 00:00

Ei vitsit oli kyllä tosiaan hyvä se idea. Tulee kaikkien piirrettyä vähän sen eteen että joku piirtää sen oman hahmon :> Very nice. Ja saa katsoa että millaisia hulluja tuherruksia ihmiset saa aikaan yhdessä päivässä. Itehän katoin kelloa silleen "hmm päivä vaihtuu puolen tunnin päästä" ja apinanraivolla taiteilin mahtavan Kaydenin jolta puuttuu tuntomerkit. Hups. Uskokaa tai älkää, hän oli aluksi itseasiassa aivan eri asennossa kuin tuossa kuvassa! Ja eri päin! Ja kaikkea. Paperikin taittui kumittaessa.
Ja kiitokseksi läikyttelee vielä oluensakin joka paikkaan. Mutta siis, tosiaan, hieno idea. Kumma kun ei ollut joku aiemmin tullut keksineeksi =3= Tykkään kovin. Tuun varmaan suurkuluttamaan sitä aina kun on aikaa.

Ventukselle kivat jatkot ja harmi kun läksi. Palailkoon kun ja jos tekee mieli, täällähän otetaan vastaan (:

Huomenna minä ja Lotdow suuntaamme kohti mökin ihmeellistä maailmaa. Varokaa hyttyset ja mäkäräiset. Lotta tappoi juuri en-tiedä-millä-tappoaseella yhden ja päästi sellaistakin meteliä että ei tiennyt kumpaan sattui enemmän, mäkäräiseen vai metsästäjään. Täytyy myöntää että vihaan kesäisin juurikin itikoita T-T
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Heinä 2012, 00:18

Agna kirjoitti:Huomenna minä ja Lotdow suuntaamme kohti mökin ihmeellistä maailmaa. Varokaa hyttyset ja mäkäräiset. Lotta tappoi juuri en-tiedä-millä-tappoaseella yhden ja päästi sellaistakin meteliä että ei tiennyt kumpaan sattui enemmän, mäkäräiseen vai metsästäjään. Täytyy myöntää että vihaan kesäisin juurikin itikoita T-T

Nääh, minähän vain revin sanomalehden kappaleiksi ja viskoin osia pitkin huoneeni kattoa, kunnes vihdoin revin mäkäräiseltä kaikki jalat irti ja sain sen hengiltä. Tämän takia suosin ideaa että parvekkeemme ovi on kiinni. :P

Olen taas kaikille meidän talon läsnäolijoille ihana ihminen kun kikatan täällä ääneen saadessani hyvän animen katsotuksi loppuun.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Heinä 2012, 10:24

MInä vien Ventukselle terveiset kaikilta pelaajilta :)

Syyn tiedän minkä takia hän ei enää jatka, koska inspi ei oikein riitä eikä sitä nyt ole. Mutta sanoi että saattaa tehdä comebackin joskus. En tiedä sen enempää.

Suskarille lisää kehuja!!! Se galleria idea oli tosi kiva!! Nya likes! Mutta en sinne pääse tekemään minkäänlaisia piirroksia, koska minulla on ihanasti puolentoista tunnin kone aika, paitsi silloin kun äiti ei ole kotona... *3*

Voi Lotdow, olet ihan kuin minä. Äitini sanoo että olen ihan seinä hullu kun kikattelen täällä koneen äärellä yksinäni. Mua nipoo se että olen liian herkkä kaikelle surulliselle joten alan heti pillittämään, jos joku hahmo tekee kuolemaa videolla... T^T
Nya

ViestiKirjoittaja suskari » 19 Heinä 2012, 12:48

No kiitos jälleen niin Agna kuin Nyakin 8D Mutta muistakaa pitää säännöistä kiinni x)
suskari

ViestiKirjoittaja Niehku » 20 Heinä 2012, 16:52

Jeh, okei no sitten vaan jatkoja Ventukselle :D harmi kun menee peli poikki..

Tosiaan se suskarin tekemä galleria on hauska! Parasta ettei kuvan tartte todellakaan olla mikään mestariteos tai edes väritetty :)

Metsäläisiä täälläkin, tosin itse en lähde mökille vaan leirille :3
Niehku

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut