Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 21 Heinä 2012, 23:03

Ventukselle vain terveisiä : )

Onko se muuten vain minä, vai onko joku muukin huomannut, että roolipelin etusivulla, siis ei foorumilla, teksti ei näy?
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 21 Heinä 2012, 23:07

Mitä kummaa? Kyllä miulla näkyy o.o
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Heinä 2012, 23:14

Onko se muuten vain minä, vai onko joku muukin huomannut, että roolipelin etusivulla, siis ei foorumilla, teksti ei näy?

Käytätkö IEtä? Sillä ei näy tekstit.
Jos on joku muu selain - en tiiä millä kaikilla toimii, ainakin firefoxilla - niin sitten lagitus johtuu freewebsistä. Ei oo eka kerta kun se lagailis. Toissa päivänä mulla ei ladannu tekstit lainkaan, vaikka päivitteli ja päivitteli.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 21 Heinä 2012, 23:22

No sitten selvisi syy. Hyvä. Ei sillä, että minulla mitään asiaa etusivulle olisikaan. Huomioin vain.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Heinä 2012, 15:29

No sitten selvisi syy. Hyvä. Ei sillä, että minulla mitään asiaa etusivulle olisikaan. Huomioin vain.

Sait sen kuulostamaan siltä et meidän on ihan turha etusivulla mitään päivitellä/ilmotella ):

Ihme inspiraatio iskeny piirtämisen suhteen. Saanu muutaman hahmoesittelykuvan päiviteltyä, vielä ois paljon jäljellä.. BUT STILL! Ny ku isällä on pyykkäämässä ni ei voi niitä jatkaa.

Kohta on kesä ohi. Nopeasti se hurahti. Kyl sitä mieluummin opiskelemaan menis nyt ku takasin pajalle lojumaan toiseksi vuodeks, mutta ei auta. No, kohta on kesä uudestaan, josko sitä miittiä sitten oikeesti järjestäis. Keksitty jo kaikkee kivaa sen varalle. Vielä kun sen sais käytännössä toteutettua.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 22 Heinä 2012, 18:31

En minä sitä sillä tarkoittanut, tietenkään. Tietysti se on hyödyllinen, ei siinä mitään. Pahoitteluni.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Heinä 2012, 19:06

Njaah, tiedän ettet tarkottanu, mut kuulosti siltä :D No harm done.

Meinaa mennä sekasin viikonpäivissä ny ku ei ole mtn virallista ohjelmaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Heinä 2012, 08:55

Tää on taas tätä. Olen ollut vasta tunnin töissä ja olen jo täysin kyllästynyt tekemisten puutteeseen. Kuuntelen Radio Rockia ja luen ficcejä. Saan palkkani teen juomisesta..
Forte

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Heinä 2012, 10:26

Mä niin tiedän ton fiiliksen. Nimimerkillä, kun olin vielä työharjottelussa, sain palkkani siitä että datasin päivät koneella ja hörpin kahvia siinä ohessa. Ja kaverini siitä, että oli seuranani soittamassa kitaraa päivät pitkät.

Niin ihmeellistä kuin se onkin, yökyöpeli Crimson meni nukkumaan kolmelta, heräten jo viiden tunnin päästä niin hemmetin pirteänä kuin olla ja voi. Ei siinä, ettäkö haittaisi ollenkaan, mutta silti ihmetyttää kun tavallisesti sitä tulee aina nukuttua vähintäänkin sinne yhteen asti ja sitä ennen on ihan turha yrittää nousta ylös pedistä.
Jääpähän nyt enemmän aikaa sitten foorumilla lojumiseen ja luvattujen arttien tekoon, duh~
Crimson

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Heinä 2012, 10:44

Oi, kiitos. Muistin juuri, että voisin piirtää jotain. Olen vähän himoiten katsellut pöydällä olevia värikyniä.
Forte

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Heinä 2012, 10:50

Njah! >3< Voi että Kettu on vaikea piirtää, nyt iski sellainen isnpi aalto ton suskarin galleria idean myötä, että thatos vaan tedä koko ajan tollasta! En kestä!
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Heinä 2012, 14:58

Töissä toimettomana lusmuilu on pyllystä. Kaupassa varsinkin, sitä sitten huomaa järjestelevänsä millintarkkaan järjestykseen tuotteita hyllyillä, kun ei ole muutakaan tekemistä.

dingalingaling koska tiedän että jotkut ei vilkaise sanomia vaikka siellä punasta vilkkuukin, mainostan röyhkeästi pulinassa uusinta äänestystä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Heinä 2012, 15:19

Me olemme mökillä. Edelleen.

Mä oon ainakin täysillä mukana kaikissa tempauksissa :3 ne on kivoja ja niistä saa kivasti inspistä. Kaikenlisäksi se osoittaa ettei tämä foorumi ole todellakaan mikään kuivuuden pyhä tyyssija jossa aktiviteetti on tuntematon sana.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Heinä 2012, 22:59

Omoomnomonm piirrustuskilpailuja ois aina kiva järjestää, mutta se osallistuja määrä. En halua että se "Kolme osallistuu jee" - tilanne enää toistuu, joten vähimmäismääränä osallistujille pidetään 6 hlö per kisa, jos niitä nyt järjestetään. We will see. Lahjakkaita piirtäjiä foorumilta kyllä löytyy, mutta se on sitten eri asia jaksaako kaikki osallistua.

Miettiny tässä myös pitkään sivujuonien mahdollisuutta. Kerta nyt ei ole mitään "suurta sotaa" tulossa vähään aikaan kahden dominoivan rodun välille niin voishan sitä jotain muuta jännittävää kehittää TNFän maailmaan. Se vaan, että mitä kehittää ja kenen kanssa yhteistyössä, on eri asia. Olen ylisuojeleva äiti hahmo, en anna rakasta lastani - aka ropeani - turmella liikaa.

Jokatapauksessa joku koko foorumin yhteinen projekti olis jees. Niin paljon vanhojauusia ja uusia pelaajia joita ei tunne pahemmin, vaikka haluais.
Sanokaa oudoks, mutta minun mielestä ylläpitäjän pitää jollain tasolla tietää ketä foorumilla liikkuu ja keiden kanssa on tekemisissä. I LOVE YOU AALLL, enkä vaan tiettyä "eliittipiiriä". Voishan sitä tiettä hamstrata toisten mese osotteita, mut emmä jaksa. En yhäkään tykkää lisäillä ketään, muut lisätkööt mut jos haluavat. Sillä tavalla tulee ainakin selväks et joku haluaa muhun tutustua, eikä vaan ykspuolisesti.

Aah. nostalgia kun musiikkia kuuntelee. AGNA!LAST OF THE MOHICANS THEME! <3.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Heinä 2012, 23:28

Aksutar kirjoitti:Aah. nostalgia kun musiikkia kuuntelee. AGNA!LAST OF THE MOHICANS THEME! <3.

ME OLLAAN KUUNNELTU TUOTA TÄÄLLÄ MÖKILLÄ PALJON! Lotdowilta löytyy se kännykästä, itse en oo ehtinyt ladata. Ja se pitää olla nimenomaan se aito ja alkuperäinen linkki, mitä tahansa mohikaania ei voi kuunnella.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna