Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Niehku » 24 Heinä 2012, 00:28

Minusta kaikenlaiset kisat (etenkin piirrustuskisat) ovat kivoja luettavaa että katseltavaa! Toki mielelläni itse myös osallistuisin nytkin tuossa olevaan äänestykseen, mutten yhtään ole varma, onko aikaa piirtää... Kun olen sitä sorttia, joka piirtää hartaasti ja hitaasti... Mutta kaipa sitä muuta voisi tehdä, kuten se aksunpiiloetsintäjutska viimeksi :3 Jeeps--> äänestämään nyt jotain!

Joo! Joku yhteinen iiiiso projekti ois hieno! Niin, kun keksisi vain aiheen :'D mie oon yrittänyt ottaa itteeni niskasta kiinni, jotta kävisin enemmän täällä pulinassa, en vain siis lukemassa juttuja vaan myös itekki ilmaisemaan jotai... Siinä mielessä, et todellaki tutustuis enemmä tämänki ropen pelaajiin :3 enkä minä ainakaan oudoksi semmosta nimeäs, et ylläpitäjä haluu tietää keiden kanssa oikein liikkuu :)

Mm, ja luin tuolta aikaisemmista viesteissä, et jonkinlainen miittinki ens kesällä? Kuulostaa hauskalta, semmonen vissiinki on järjestetty aiemmin? Kertokaas tarkemmin!

PS. Kivalta kuulosti tuo mohikaanilinkki :3
Niehku

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Heinä 2012, 12:23

PIDETÄÄN PIIRRUSTUS KISA!!! Kun on vihdoin voisin piirtää jotakin siihen piirrustus kisaan. Olen koko ajan halunnut osallistua sellaisiin!!! XP Mutta kun ei ole ehtinyt, huomannut tai ei ole ollut ideoita....
Nya

ViestiKirjoittaja Forte » 24 Heinä 2012, 16:31

Piirrustuskisa kuulostaa hauskalta : ) Tosin, oma skannerini syö aina värit, enkä yleensä väritä erityisen voimakkaasti.

Kuulin tässä taannoin Radio Rockilta sellaisen jutun, että on joku alamaailmajuttu, että homomiehillä on korvakoru oikeassa korvassa. Onko joku muukin kuullut näin, vai puhuiko Korporaatio ja Mister Gay Finland omiaan?
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2012, 16:39

Kuulin tässä taannoin Radio Rockilta sellaisen jutun, että on joku alamaailmajuttu, että homomiehillä on korvakoru oikeassa korvassa.

Toihan on jo "vanha legenda". Ala-asteella jo moista hihiteltiin kovasti pikkukakaroina, varsinkin kun yhdellä luokkalaisella pojalla sattui olemaan korvakoru oikeassa korvassa.
En sitten tiedä pitääkö moinen urbaani legenda paikkansa, ehkä joku asiaan perehtynyt osaa sanoa? Sen verran kuitenkin kokemukselta osaa pierasta, että eipä ole tuttavapiirin homppeleilla korvakoruja pahemmin, tai jos on, niin niitä tuppaa löytymään molemmista korvista muutamakin kappale.

Piirrustuskilpailun vois kyllä taasen järjestää. Teemallinen kai taasen, mitä nyt on tulossa.. halloween.. joulut.. TNFän synttärit.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Juudas » 24 Heinä 2012, 17:38

Forte kirjoitti:Kuulin tässä taannoin Radio Rockilta sellaisen jutun, että on joku alamaailmajuttu, että homomiehillä on korvakoru oikeassa korvassa.

Juu, itse olen tästä myös kuullut. : ) Mutta silti kauheesti en tyypeillä ole "homokorviksia" nähnyt, eli niin, enpäs tiedä miten paljon tätä ilmenee. Kaydenillä on homokorvis. : 3

Itsellä ollut jo jonkun aikaa ajatuksena hankkia se yksi pieni hopeinen rengas nimenomaan oikeaan korvaan, mutta en oo saanu vielä aikaseksi...
Juudas

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Heinä 2012, 17:41

Homokorvis on täälläkin tuttu ja kaikilla pojilla on tainnut aina löytyä korvis vasemmasta korvasta mikäli löytyy, tai sitten on kummassakin korvassa.

Piirrustuskilpailun teemaksihan voisi myös olla kiva joku ihan uusi ja tuulesta temmattu aihe, joka nyt kuitenkin jollain tavalla liittyisi TNF:ään. Ettei tulisi samanlaisia kisoja kauheasti, vaikka tiedänkin että joitain varmasti huvittaisi osallistua esim. synttärikisaan, koska eivät viimevuonna olleet mukana ja niin edespäin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 24 Heinä 2012, 17:52

Hah, multa se oikean korvan korvis sopivasti puuttuu koska se hävisi enkä ole saanut hankituksi uutta. Vasemmassa niitä onkin sitten kaksi, kompensoiko se?
Hahmot eivät sitten mitään krumeluureja tarvitsekaan. Kukin selvittäkööt niiden preferenssit omatoimisesti jos kanttia riittää.
Loppujen lopuksi näitä milloin minkäkin (ala)kulttuurin tapoja viestiä milloin mitäkin suuntautumista on aivan yhtä monta kuin kulttuurejakin, ja nekin ovat vuosien aikana vaihtuneet tai unohtuneet, jolloin ainoa luotettava tapa saada selville jonkun seksuaalisuus onkin loppupeleissä ihan se kysyminen.

Kilpailuja, jee. Voisi hyvinkin osallistua jos niitä jaksetaan järjestää ja osanottajia löytyy.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Juudas » 24 Heinä 2012, 17:56

harlekiini kirjoitti:Loppujen lopuksi näitä milloin minkäkin (ala)kulttuurin tapoja viestiä milloin mitäkin suuntautumista on aivan yhtä monta kuin kulttuurejakin, ja nekin ovat vuosien aikana vaihtuneet tai unohtuneet, jolloin ainoa luotettava tapa saada selville jonkun seksuaalisuus onkin loppupeleissä ihan se kysyminen.

Komps.
Eihän se Kaydenkään yksiselitteisesti homo ole, hehe. Enkä kyllä minäkään.
Juudas

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2012, 20:14

Kilpailuja, jee. Voisi hyvinkin osallistua jos niitä jaksetaan järjestää ja osanottajia löytyy.

Se on nimenomaan niistä osallistujista kiinni. Koska imo on turhaa järjestää taas kisoja, jos määräpäivään mennessä on vain kolme osallistujaa. Sopivasti palkintosijoille.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Heinä 2012, 20:20

Miksi aina kymmenen ilmoittaa osallistuvansa ja loppujen lopuksi on vain nämä kuuluisat kolme tai neljä? :/ Muuttaako väki etelään talveksi?

VIHDOINKIN! Vihdoinkin pääsin pois Lappajärveltä! Aah, ilo ja riemu *3*
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2012, 21:06

Miksi aina kymmenen ilmoittaa osallistuvansa ja loppujen lopuksi on vain nämä kuuluisat kolme tai neljä? :/ Muuttaako väki etelään talveksi?

Yllättäviä menoja, kiireitä, esteitä. Tekevälle sattuu. Mutta kokemuksesta oppii, ehkä pidempi varotusaika on tarpeen kilpailuissa nykyään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 25 Heinä 2012, 12:26

KYSYMYS KAIKILLE PELAAJA KAARTILAISILLE!!! Olen yrittänyt jo monta kertaa laittaa tämän kysymyksen ilmoille, mutta unohdan sen aina. Joten:
Kuinka monella kädet tärisevät? Ja piirtää silti?

Koska minulla on tärisevät kädet, en koskaan saa aikaiseksi sellaista viivaa, jossa ei olisi pientä aaltoilua ja kun oikein keskityn käteni tärisee entistä enemmän, olen huomannut sen tuhansia kertoja kun yritän piirtää, joskus jopa piirtäminen näiden käsien kanssa tuntuu turhauttavalta. Joten olsii kiva tietää olisiko kellään muulla tälläistä ärsyttävää vaivaa ^^
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2012, 13:34

Kuinka monella kädet tärisevät? Ja piirtää silti?

\o
Tosin mulla tärinä johtuu joko kofeiini hypestä tai sitten kohtauksesta. Normaalisti en tärise kauheesti. Silti, kofeiinihypessä piirtäminen on kaikkein parasta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Heinä 2012, 13:56

Jos jotain oikeen tarkkaa yritän tussata niin silloin kyllä tuppaa sormet/kädet täristä. Muuten nyt ei oikein, ja saan ihan suhteellisen suoraa viivaakin. =]
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 25 Heinä 2012, 14:38

Agna kirjoitti:saan ihan suhteellisen suoraa viivaakin. =]

Suora viiva. Olen joskus kuullut niistä.

Välillä tuntuu siltä, että kädet eivät ainoastaan tärise vaan käden ja silmän välinen koordinaatio ei sekään ihan pelaa. Tämä nimimerkillä Suora viiva ei aina onnistu edes viivoittimella.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut