Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2012, 15:06

Suora viiva. Olen joskus kuullut niistä.

Oletan, että olet myös kuullut viivottimesta? IT WORKS! BELIEVE ME!

Mul on kans kysymys teille.
Olenko mä ainoa, jolla alkaa soimaan joku biisi päässä kun näkee tietyn pelaajan nimimerkin? Vaikka onlinessa olevien listalla tai viimeisimmän viestin lähettäjänä?
Esim.
Juudas = Lady gagan Juudas biisi.
Nya = NYANCAT
Harlekiini = Tämä. Koska Lam. ANTAKAA JOKU SILLE NYT SITÄ KAHVIA.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 25 Heinä 2012, 20:04

Olenko mä ainoa, jolla alkaa soimaan joku biisi päässä kun näkee tietyn pelaajan nimimerkin?

Et ole ainoa, itelläkin aina rupee soimaa vaikka mitä kipaleita päässä, kuten esim, Nipustin= Pelimies :))

Ei hitsi oli päivälle hieno tunne, kun lähdin viemään kaveria kotiinsa, niin kesken matkan bensa loppu skootterista ja matkaa oli vielä sellaset kuusi kilsaa. Noh ajateltiin että työnnetään loppu matka vaikka sitten sisulle jos ei millään muulle, mutta ONNEKSI kaksi nuorta miestä viitsi hakea litran bensaa lähi asemalta, että pääsi ite tankaa löpöä tankkiin :D Kiitos vielä te tuntemattomat tyypit.
tynnyri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Heinä 2012, 00:04

Olenko mä ainoa, jolla alkaa soimaan joku biisi päässä kun näkee tietyn pelaajan nimimerkin?

Itellä ei, kunhan rupean aina miettimään avan perusteella miltä henkilö X näyttää :P
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 26 Heinä 2012, 10:56

Ihan samallainen asian mullaki Lotdow. Katon avoja ja sitten ne nii ku porautuu alitajuntaan ja mietin et aijaa toltako se sit näyttää, tai jotain tuohon suuntaan.
Nya

ViestiKirjoittaja Juudas » 27 Heinä 2012, 13:15

^ Sama. Avakuvan ilmeestä sitä kans herkästi menee alitajuntaisesti tulkitsemaan toisen mielentilaa. Avan perusteella Fortea hävettää constantly, hahaha. : DD

Aiempaan käsien tärinä keskusteluun: Tunnen kaverin jolla kädet kanssa tärisee. Ja hän kyllä piirtää myös silti. Aika pirullinen vaiva kyllä tuo. Mut suorat viivat on yliarvostettuja. ; ) Mah hands are steady.

Juudas = Lady gagan Juudas biisi.

Hahaha, mun teemabiisi! Lol, ette tiedäkkään miten paljon oon saanu kuunnella tota biisiä ja kavereiden läppää aiheesta. Tuo muistoja viime kesältä. Enimmäkseen toi biisi oli naurun aihe, mutta olihan se aika imartelevaa ku lössi laulaa kuorossa "I'm in love with Juu-daa-aas, Juu-daa-aas~"...

Hitto, keskittymishäröt. Ärsyttää kun en vaan pysty pitämään ajatuksia kasassa. Oon semmonen että teen samoja asioita uudestaan, ramppaan paikoista edestakasin ja joskus tajuan vasta matkan varrella että "ainiin sekin vielä!" Keittoihin menee hupsista vain perunat kokonaisina ja hommia jää lojumaan. Hemmetti. En ole tyhmä jätkä vaikka näytän siltä.

Vois pelaa vähä simssii ni piristyis.
Juudas

ViestiKirjoittaja Forte » 27 Heinä 2012, 13:39

Juudas kirjoitti:^ Sama. Avakuvan ilmeestä sitä kans herkästi menee alitajuntaisesti tulkitsemaan toisen mielentilaa. Avan perusteella Fortea hävettää constantly, hahaha. : DD

Pitää muuten paikkansa, minulle tulee pitkin päivää facepalm- hetkiä. Varsinkin, kun työskentelen lasten kanssa. En tosin tällä hetkellä, koska ne on lomalla, mutta muuten.

Judas on kyl ihan jännä biisi. Pidän Lady Gagan tyylistä ja lyriikoista, vaikka olen hevi-ihmisiä noin muuten. Muistan, ku Judas tuli, siit tuli hirvee kotkotus, et Gaga on saatananpalvoja ja nyt se kuvittelee olevansa Jeesuksen tyttöystävä. Onko lievästi otettu taas ny musaa liian vakavasti?
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Heinä 2012, 15:26

olihan se aika imartelevaa ku lössi laulaa kuorossa "I'm in love with Juu-daa-aas, Juu-daa-aas~"

Jos ikinä eksyt TNF miittiin...

Avakuvista kyllä juu mieltää tietyn henkilön näyttämään joltain/muistuttamaan jotain. Hyvin usein nyt kun tuli tuo "Julkaisempa kuvani esittelyssäni" buumi, ni tuli sellanen "EI SUN TOLTA KUULU NÄYTTÄÄ!" - reaktio päässä kun katteli niitä.
Parasta on kyllä kun irl tapaa jonkun. Näkee sen kokonaisuuden.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 27 Heinä 2012, 21:20

Itse en oikein ole miitti-ihmisiä. Haluaisin aina käydä, mut mul on fiilis, etten kelpaa omanta itsenäni ja musta ei pidetä. Ajatuksella on pitkät juuret.

Taidan muuttaa takaisin Savonlinnaan, ei tästä elämisestä täällä mitään tule..vuokrat hipoo pilviä.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Heinä 2012, 21:58

Itse en oikein ole miitti-ihmisiä. Haluaisin aina käydä, mut mul on fiilis, etten kelpaa omanta itsenäni ja musta ei pidetä.

En mäkään. Mutta sen sijaan että jäisin koulukiusaamistraumojen kanssa itkemään nurkkaan, päätin että vidud, jos joku ei tykkää musta niin ei tarvii sitten mun seuraan hankkiutua.
Nettimaailman miitit muutenkin on mitä todennäkösemmin hieman ujompien ihmisten kokoontumisia. Uskon, et aikalailla kaikilla on tuo "en mä uskalla, ei ne musta pidä" fiilis ennen kyseistä tilannetta. Kokemuksella voin sanoa, että ei se loppupeleissä niin kamalaa ole. Jos tulee toisen kanssa toimeen url, miks ei sitten irl. Nimimerkillä hei extemporee menin Harlekiinia tapaamaan vappuna. Koska joskus ihmisten on vain yksinkertaisesti päästettävä irti menneestä ja peloistaan.
Mut jos tuntuu kamalalta mennä miitteihin, kelatkaa millanen stressi ja paniikkikohtausaalto tulee ajatuksesta järjestää semmonen :-----D

Vuokrat on pilvissä. Kämppis hakuseen siis!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Juudas » 27 Heinä 2012, 22:01

Haha : D Katotaan, jos vaikka tuliskin johonkin miittiin pyörimään.

Forte, mulla oli sama fiilis joskus, toivottavasti toi ei ole sullakaan ihan pysyvää. Koska kurjaahan se on, jos tuntuu ettei omana itsenään kelpaa kenellekään. Yleensä se tunne on kuitenkin enimmäkseen ihan aiheeton.

Ite tapasin nettikavereita miitin merkeissä joskus vuonna nakki ja muusi kun olin 15-vee kakara ja mulla oli kavereita vaan netissä. Sosiaaliset tilanteet oli musta niin ahdistavia, että mä en saanut puhuttua niiden ihmisten kanssa melkein sanaakaan. Jännitti ja pelotti ihan hitosti. Toistapa on tänä päivänä... Pappis voi todistaa. : D

P.S. Mäkin muuten asuin Savonlinnassa kolme vuotta, viime toukokuuhun asti. Ihan mukava paikka se.

EDIT: Luin tossa Minkä elokuvan katsoitte viimeksi-topikia ja on vaan pakko kommentoida: The Iron Giant - me likes! Ehdoton lempihahmoni on Dean, ah niin ihana mies!

Tosin, pakko kritisoida kyseistä leffaa siitä, että ns. "pääpahiksen" (eli herra agentti Kent Mansleyn) motiivit on todella epämääräisiä ja hepun toiminta niin absurdia ja ylitseampuvaa paikoittain, ettei se ole edes uskottavaa.

Silti, todellakin erittäin koskettava ja mahtavasti animoitu leffa. Ei en itkenyt. En tasan itkenyt. Yhtään kyyneltä ei valuttanut Juudas.
Viimeksi muokannut Juudas päivämäärä 27 Heinä 2012, 22:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Juudas

ViestiKirjoittaja Forte » 27 Heinä 2012, 22:28

Se on tää koulukiusaamistrauma, joka ei oikein jätä rauhaan, edes tässä vaiheessa. Mut jos nyt joku miitti aijotaan joskus järjestää, tulen varmaan kyllä. Jos ei muusta syystä, niin siks, et oon hyvä leipomaan ja tuutte tykkäämään mun tekemistä kakuista : D Tosi on. Ratsastuskaverit yrittää keksiä aina kaikkee jäynää, et putoisin hevosen selästä ja leipoisin kakkua. Yleensä he onnistuvat.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Heinä 2012, 22:52

Se on tää koulukiusaamistrauma, joka ei oikein jätä rauhaan, edes tässä vaiheessa. Mut jos nyt joku miitti aijotaan joskus järjestää, tulen varmaan kyllä. Jos ei muusta syystä, niin siks, et oon hyvä leipomaan ja tuutte tykkäämään mun tekemistä kakuista : D

Tuun repimään sut henk. kohtaseen miittiin. KOULUKIUSATUT UNITE!
Koulukiusaaminen, been there, done that. Kun maailma kääntää selkänsä sinulle, SINÄ KÄÄNNÄT SELKÄSI MAAILMALLE JA MÖKÖTÄT, kunnes tajuat että pfft, ne oli vaan murto-osa maapallon ihmisistä, jotka syystä taikka toisesta kiusasivat.
Miittiin tuleminen/sen järjästämisen harkitseminen on kyl huomattavasti helpompaa, kun tuntee/on nähnyt edes yhden jo entuudestaan sellatteeseen mennessä. Muutama näitä TNFän mörrejä jo tavattu, joten ehkä mä nyt oikeesti ens kesänä viimestään voisin sitä miittiä harkita.

Luin tossa Minkä elokuvan katsoitte viimeksi-topikia ja on vaan pakko kommentoida: The Iron Giant - me likes! Ehdoton lempihahmoni on Dean, ah niin ihana mies!

Kyllä <3. Kent oli pylly. Mutta leffassa pitää olla pyllyjä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Heinä 2012, 22:55

Miittiin tuleminen/sen järjästämisen harkitseminen on kyl huomattavasti helpompaa, kun tuntee/on nähnyt edes yhden jo entuudestaan sellatteeseen mennessä. Muutama näitä TNFän mörrejä jo tavattu, joten ehkä mä nyt oikeesti ens kesänä viimestään voisin sitä miittiä harkita.

Hah, Agna ei (paljostako vetoa) päästä mua mihinkään miittiin :D Menee vaan ittekseen.

Huomenna on lauantai *3* Saan lauantaikarkkeja.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Juudas » 27 Heinä 2012, 23:14

Kakkuja, omnomnom. : 3

Ah, lapsuuden traumat. Voisin tehdä luettelon niistä. Alkoholisti-isä, perheväkivalta, itsetuhoinen sisko, torjutuksi tulemisen kokemukset ja teletapit. Mutta olin kova mies ja selvisin kera sadan ja kymmenen tunnevamman.

Seriously speaking, voin sanoa, että oon käynyt läpi vaikka mitä paskaa ja tiedän miltä tuntuu olla todella yksin ja aina joukon musta lammas. Se on rankkaa. Pisteet siis kaikille vastaavista kokemuksista selvinneille. Be proud!
Juudas

ViestiKirjoittaja Forte » 27 Heinä 2012, 23:26

Mikäli ikinä törmätään, Juudas, lupaan halata sinua ja ostaa jäätelön tuosta hyvästä.
Forte

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut