mikäs on pariisin pääkaupunki.
Kitty kirjoitti:Hmm, miksi mulla kesti muuten näin kauan tajuta yhdistää Juudas Tähän biisiin ?
Kitty kirjoitti:Ootteko muuten koskaan miettinyt miten hetkellisistä riemuista koostuu parhaimmat muistot ? Ainakin minulla.
Kerran ku oli mukamas hengenlähtö lähellä ja elämä vilis silmien eessä (oikeesti se oli jännää) niin näin parhaan kaverini nauravat kasvot, naurettiin yhdessä, onnen kyyneleitäkin saattoi olla, mutta surua ei filmillä vilissyt.
"majatalon kaunis palvelijatar"

Aksutar kirjoitti:"Hän on se kaunis siellä. Ei se ruma mikä pyörii nurkissa, vaan se kaunis. Kyllä".
Aksutar kirjoitti:KYLLÄ!
Olenko ainoa, jonka mielestä osa olymppialaisten lajeista on vain outoja? Pikakävely, oikeasti, meinasin kuolla nauruun, kun katsoin sitä viisi minuuttia. Miehet kipittää naamat näkkärillä ja niiden lantio keinuu melkein ku mulla salsassa. Jotenki tuntuu vähän oudolta, et tyypit treenaa kävelyä 10 vuotta. Jossain juoksussa, uinnissa ja pyöräilyssä sentään on vauhtia ja jännitystä. Tos ne vaan..köpötteli. Ja missasin esteratsastuksen! Kirous!
Kuka nyt haluis roolata rumalla majatalon palvelijattarella :s Ewwwww.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa